Leo slim maar hartstikke gek!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Leo slim maar hartstikke gek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-03 16:52

Ging m'n dushi Leo vandaag weer buiten poetsen. De vorige keer was dat erg goed bevallen *LOL*
Dat paard heeft helemaal geen dikke wintervacht gehad, maar er komt me toch een vracht haar vanaf! En laat het vandaag ook nog eens wat steviger waaien.... Scheve mond
Ik zat onder het bruine haar, en er bleef een dun dekentje haartjes op haar zitten, niet weg te krijgen met de borstels!!!
Ging ze op een gegeven moment aan het touw trekken, haalde ze zó de veiligheidsknoop los, slim beest!!! En het was nog maar de tweede keer dat ze daarmee vaststond, aangezien ze normaal in de box wordt gepoetst waar ze aan de muur staat.
Ik haar weer vastmaken, en verder poetsen.
Gaat dat paard uitgebreid staan gapen, omdat ze het zo saai vond. Gaaaap
Nog steeds doorpoetsen, en alle haren vlogen alle kanten op. Gaat ze met haar tong buitenboord de haren uit de lucht vissen. Verward Vond ze nog lekker ook, ze ging er helemaal van flemen!! Schijnheilig

Raar paardje heb ik ook Lips are sealed Pling Haha! Tong uitsteken

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 17:01

Dat gaat ie misschien wel vaker doen, dat lostrekken! Die van mij vind dat ook zo'n geweldig spelletje!
Vaandrig heeft ook zo'n last van haren. Hij is in de rui, maar op veel plekken is ie kaal! Je plukt zo zijn haren eruit!


ilsejee
Berichten: 937
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 17:09

hihi, handig zo'n paardenknoop hè!? Die van mij trekt em ook meteen los, ze weet precies waar ze aan moet trekken! Haha!
Dus nu doe ik er een gewone knoop in, dan maar niet zo veilig Haha!

Natuurlijke Pensionstalling:

http://www.rumelshof.nl

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 17:35

Ilse heb je al geprobeerd om het laatste eindje door de lus te halen en dat nog eens aan te trekken?
Sheek krijgt dat met geen mogelijkheid los, en das ook een echte "knopenfrutselaar"

Houdini's Inspiration mwhuahahaha!

Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-03 18:46

Jah, dat zei mn moeder ook; het touw door de lus. Uiteindelijk hielp ut wel Knipoog

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, ChelseaAyLee, Dido2316, herous, josien_m_, pandour4evuh, Raamzicht, Saartjuh_b, YvonneV en 97 bezoekers