coby van baalen bij lunch tv

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

coby van baalen bij lunch tv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-03 14:02

vanochtend zet ik die buis aan, was me namelijk aan het vervelen zie ik ineens coby van baalen zitten, wat een suprise Tong uitsteken
dus heb ff interresant zitten kijken het ging over gehandicapten en sport. en zoals bekend is is coby actief met gehandicapten en paardrijden. die vrouw van rob de nijs was er ook hoe heet ze ook alweer Scheve mond
was wel ff grappig, ze lieten ook nog een stukje van coby met ferro zien tijdens de olympische spelen Kwijl

alleen die presentatrice Mireille Bekooy (of zoiets in die richting Extreme duivel ) wat een muts zeg Extreme duivel vreselijk mens echt om te kotsen gewoon Misselijk

Black Boy is mijn nieuwe vriendje en liefde <3


Finesse

Berichten: 531
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 15:00

He jammer, had ik ook wel willen zien Scheve mond En idd, die Mireille Bekooy is een grote muts, ze heeft niet voor niets 2 nominaties gekregen voor de gouden ezel bij kopspijkers dus dat zegt genoeg Haha!

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 15:06

Oh leuk (heb ik weer niet kunnen zien natuurlijk!)

Bij me vriendin (Isislover), staat een paard die van Coby van Balen is geweest Kwijl Joop heet hij Knipoog Ze had hem verkocht omdat hij slijtage heeft...


Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 15:23

Ik heb een stukje gezien.

Moest vreselijk lachen, Mireille maakte een opmerking tegen die blinde man: ja dat is iets waar blinde mensen vaak tegenaan lopen Frusty *LOL*

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 18:14

Ludo schreef:
Moest vreselijk lachen, Mireille maakte een opmerking tegen die blinde man: ja dat is iets waar blinde mensen vaak tegenaan lopen Frusty *LOL*


Haha, lekker banketstaaf Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Celebi, turtlelito en 9 bezoekers