Koninginne wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
wannabe
Berichten: 59
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Den Haag

Koninginne wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-03 23:49

Hallo Bokters/sters, Haha!
Is er nog iemand van jullie naar de Madepolder geweest 30 april?

Zoja wat vonden jullie ervan daarzo? Verdrietig
Tis mij nogal meegevallen maar het was niet zo druk als voorgaande jaren.
was wel een leuke wedstrijd alleen een beetje weinig deelnemers Verward

it´s the hand thats riding the horse.
with a firm grip you accomplish NOTHING


Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 18:12

Ik denk te weinig deelnemers omdat er geen bekendheid aan vast zat. We wilden heen maar we kregen maar niets te horen en dan houd het voor ons ook op. Dus we wisten van niets terwijl we elke jaar vaste deelnemers zijn.

Euh,...?? Tsjah,...

wannabe
Berichten: 59
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-03 18:13

Huilen Hallo mensen gaan jullie me nou vertellen dat er niemand geweest is naar de madepolder Huilen Verward .
Dan hebben jullie toch wat gemist!!!!!!
Jurgen die op tabasco heeft gereden en een nieuwe jongen die op een vos reed.( heb z'n naam wel gtehoord maar ben hem even kwijt.)
Maarja het is dan ook wel raar dat er dan wel een wedstrijd is en er niemand komt kijken.
Dat was 3 jaar geleden wel anders. TOCH Extreme duivel

it´s the hand thats riding the horse.
with a firm grip you accomplish NOTHING

wannabe
Berichten: 59
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-03 18:17

Chantalleke }> het is toch algemeen bekend dat de madepolder op 30 april een wedstrijd organiseerd
je had ook zelf contact op kunnen nemen met charlotte?

it´s the hand thats riding the horse.
with a firm grip you accomplish NOTHING

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 19:16

wannabe schreef:
het is toch algemeen bekend dat de madepolder op 30 april een wedstrijd organiseerd

Blijkbaar niet dus Verdrietig

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 20:59

wij hoorden het pas dinsdag Huilen
roel doet ook elk jaar mee.
wij zijn wel gaan kijken, maar we waren helaas te laat.
om 2 uur reed de laatste reining ruiter en we hoorden nog net het applaus. Haha!

wannabe
Berichten: 59
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-03 23:14

Romkabouter: Boos! als je al een jaartje of wat westernruiter bent Haha! dan weet je dat de MP ieder jaar de Koninginnewedstrijd organiseerd.

Dus niet zegge dat het niet zo is. Lips are sealed

it´s the hand thats riding the horse.
with a firm grip you accomplish NOTHING

Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 12:02

wannabe schreef:
Romkabouter: Boos! als je al een jaartje of wat westernruiter bent Haha! dan weet je dat de MP ieder jaar de Koninginnewedstrijd organiseerd.

Dus niet zegge dat het niet zo is. Lips are sealed


Wannabe.. als je al een jaartje of wat westernruiter bent, dan weet je dat MP altijd een behoorlijke show organiseerde op koninginnedag en niet een soort veredelde spelletjesdag. Logisch natuurlijk want ik denk niet dat ze met alle perikelen die er nu spelen, zin hebben om veel tijd te steken in een uitgebreid wedstrijdprogramma. Ze hebben er ook geen reclame voor gemaakt, misschien wilden ze het wel kleinschalig houden. Verder zijn ze de roem van weleer al een poosje kwijt natuurlijk... Extreme duivel

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 13:21

Cer"]
[quote="wannabe schreef:
Romkabouter: Boos! als je al een jaartje of wat westernruiter bent Haha! dan weet je dat de MP ieder jaar de Koninginnewedstrijd organiseerd.

Dus niet zegge dat het niet zo is. Lips are sealed


Logisch natuurlijk want ik denk niet dat ze met alle perikelen die er nu spelen, zin hebben om veel tijd te steken in een uitgebreid wedstrijdprogramma. Ze hebben er ook geen reclame voor gemaakt, misschien wilden ze het wel kleinschalig houden. Verder zijn ze de roem van weleer al een poosje kwijt natuurlijk... Extreme duivel
[/quote]

Kijk dat bedoel ik nou!! Je wilt mensen om te rijden of niet. Maar was het geen oefenwedstrijd. Zoals iedereennu in een keer zegt. En ik ga Charlotte niet bellen hoor om te vragen of er een wedstrijd is op 30 April. Als je een wedstroijd organiseert dan moet DIE gene zorgend at de ruiters naar je wedstrijd komen en niet dat de ruiters moeten bellen over er dan en dan nog een wedstrijd is. Je organiseert een wedstrijd en je gaat daarmee akkoord met de rechten en plichten wat je hebt en als je je daar niet aan houd dan heb je de grote kans dat er weinig deelnemers komen. Zoals NU Extreme duivel

Euh,...?? Tsjah,...

CowgirlStore

Berichten: 2155
Geregistreerd: 09-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 20:29

wannabe schreef:
Romkabouter: Boos! als je al een jaartje of wat westernruiter bent Haha! dan weet je dat de MP ieder jaar de Koninginnewedstrijd organiseerd.

Dus niet zegge dat het niet zo is. Lips are sealed


Ik rijd al een jaartje of wat Western en ik zeg dat het niet zo is Tong uitsteken

https://www.cowgirlstore.nl
Cowgirl Store LOOK GOOD, RIDE FREE!
Cowgirl Vintage * Clothing * Accessories * Boots
Riding and Showwear * Horse Tack

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 22:18

wannabe schreef:
Romkabouter: Boos! als je al een jaartje of wat westernruiter bent Haha! dan weet je dat de MP ieder jaar de Koninginnewedstrijd organiseerd.

Dus niet zegge dat het niet zo is. Lips are sealed

En hoe lang denk jij dat ik western rijdt dan Verward
En hoe moeten nieuwelingen het dan te weten komen als er vanuit gegaan wordt dat iedereen het weet Verward

En wat betreft Madepolder, wat is daar zo speciaal aan?

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

wannabe
Berichten: 59
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-03 23:02

heel leuk allemaal maar om maar even met de deur in huis te vallen, ik geloof dat jullie Lips are sealed een beetje vergeten dat Henk van Amstel 1 van de grondleggers is van de hedendaagse reining en geloof ook niet dat dat vergeten moet/ mag worden en dan zit je automatisch bij de koninginne wedstrijd bij de madepolder.
Verder interesseerd het mij geen hol wat jullie ervan vinden Slapen en doet dit hele heen en weer gelul er toch niet toe omdat de mensen van de tegenwoordige Western er alleen maar opuit zijn om andere de grond in te duwen en dat wordt ik een beetje zat Lips are sealed .
Ook ga ik verder niet meer op bokt reageren omdat dit gezeik me aardig de keel uit komt en dus is dit mijn laatste bericht op dit TOPIC. Lips are sealed Lips are sealed Misselijk

it´s the hand thats riding the horse.
with a firm grip you accomplish NOTHING

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 23:11

Nounounou...wat een lange teentjes zeg Gaaaap
Ik rijd al bijna 2 jaar western en wist ook niets van een koninginnewedstrijd...niemand die daar wat aan kan doen hoor.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 23:32

Ik ben er niet op uit om iemand de grond in te trappen hoor

Ik ken alleen die wedstrijd niet en Henk van Amstel ook niet. Hem de naam wel eens horen vallen, maar dat is het dan wel. En grondlegger van de hedendaagse reining? In Nederland bedoel je dan waarschijnlijk? Dat is inderdaad een uitstekende prestatie, maar als je dat soort dingen nooit hoort dan weet je dat ook niet.
Ik weet niet eens waar Madepolder ligt eigenlijk Scheve mond

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

wannabe
Berichten: 59
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-03 23:33

He xono als jij je nou gewoon bij je eigen stekkie houd en je hier lekker niet mee bemoeit dan gaat het allemaal goed komen oke broekie.

it´s the hand thats riding the horse.
with a firm grip you accomplish NOTHING

wannabe
Berichten: 59
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-03 23:38

Romkabouter: ik weet niet waar jij je paardjes hebt staan, doet er eigenlijk ook niet toe, maar in nederland is HvA toch wel redelijk bekend.
De man heeft wel zo'n beetje alles gewonnen in europa wat er te winnen valt.
tís wel waar dat de stijl van de man je moet liggen of niet en dat is heel menselijk.
Verder zal ik hier niet meer over uitwijden en het er voor de goede orde maar bij laten want mijn kookpunt begit bij sommige mensen aardig dichtbij te komen.

it´s the hand thats riding the horse.
with a firm grip you accomplish NOTHING

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 23:44

Ik rij nog maar een half jaar western (met eigen paard dan, daarvoor alleen wedstrijden op paard van zus), ik heb dan ook geen idee hoe ik dat had moeten weten?
En wat voor mij geldt, geldt voor vele nieuwelingen.... Dit doet uiteraard niets af aan de prestaties van HvA Lachen

Mijn paarden staan gewoon lekker thuis trouwens Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 23:46

Ik moest helaas Koniginnedag werken, dus voor mij dit jaar geen koniginnewedstrijd. Ben er de keren dat ik vrij was de afgelopen jaren, wel altijd met heel veel plezier wezen kijken. Nu ligt de Madepolder voor mij ook niet naast de deur, dus het is een hele onderneming om er heen te gaan...

Bovendien gingen de verhalen dat het een onderlinge wedstrijd was, en mensen van buitenaf niet welkom waren....

Rommie, het is jammer dat je Henk nooit hebt zien rijden. Het is een lust voor het oog....

Je suis Charlie.


Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 23:48

Rijdt hij niet meer dan? Of heeft ie videos?

Dan wil ik die nog wel eens zien Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

wannabe
Berichten: 59
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-03 23:54

Oke Romkabouter, ik reageerde een beetje impulsief maar heb gelijk ook nog een vraagje.
Als de mensen niet weten waar het over gaat waarom reageren ze dan steeds.
niet dat ik nou zo Schijnheilig ben maar ik geef alleen antwoord als ik denk dat het niet duidelijk genoeg is ( lekker off-topic) *LOL* of van mening ben dat ik iets toe kan voegen en het is mij ook al gebeurt dat de mensen het verkeerd opvingen Boos! en ik dan als het ware in de verdediging moet gaan om MIJN standpunt hard te kunnen maken.
dit ben ik een beetje beu Gaaaap aan het woorden en ik denk dat dat best begrijpelijk is of niet?

it´s the hand thats riding the horse.
with a firm grip you accomplish NOTHING

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 23:55

wannabe schreef:
He xono als jij je nou gewoon bij je eigen stekkie houd en je hier lekker niet mee bemoeit dan gaat het allemaal goed komen oke broekie.


Jezus Christus. Misschien mag ik dan wel 'pas' 18 zijn, maar ik gedraag me wel volwassen, in tegenstelling tot kinderachtige mensen zoals jij.
Overigens ken ik Henk van Amstel wel en ben ik ook weleens op Madepolder geweest, ok?

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

wannabe
Berichten: 59
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-03 23:57

Romkabouter: nee hij start in ieder geval niet meer na het tragische gebeurde maar ik geef de hoop nooit op want het bloed stroomt war het niet gaan kan. Haha!
Zolang hij nog les geeft op de MP geef ik de hoop niet op.
Jammer genoeg heeft hij nooit video's uitgebracht.

it´s the hand thats riding the horse.
with a firm grip you accomplish NOTHING

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 23:57

wannabe schreef:
Oke Romkabouter, ik reageerde een beetje impulsief maar heb gelijk ook nog een vraagje.
Als de mensen niet weten waar het over gaat waarom reageren ze dan steeds.
niet dat ik nou zo Schijnheilig ben maar ik geef alleen antwoord als ik denk dat het niet duidelijk genoeg is ( lekker off-topic) *LOL* of van mening ben dat ik iets toe kan voegen en het is mij ook al gebeurt dat de mensen het verkeerd opvingen Boos! en ik dan als het ware in de verdediging moet gaan om MIJN standpunt hard te kunnen maken.
dit ben ik een beetje beu Gaaaap aan het woorden en ik denk dat dat best begrijpelijk is of niet?


Dat is best begrijpelijk dat je er beu van wordt, want dat heb ik ook. Helaas is dit het internet, waar je niet met behulp van mimiek, intonatie of lichaamstaal kunt aangeven hoe je bepaalde dingen bedoelt. Smilies helpen, maar ook maar ten dele. Dus ik denk dat zowel jij als ik ons erbij moeten neerleggen dat we dingen in den treure zullen moeten blijven uitleggen.

Je suis Charlie.

wannabe
Berichten: 59
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-03 00:02

Cassady: Ja lekker toch dat de mensen het altijd zo graag opgeblazen zien worden op zo'n forum Lips are sealed Verward

it´s the hand thats riding the horse.
with a firm grip you accomplish NOTHING

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 00:04

wannabe schreef:
Cassady: Ja lekker toch dat de mensen het altijd zo graag opgeblazen zien worden op zo'n forum Lips are sealed Verward


Het is niet meer dan begrijpelijk....zo zit de mens nu eenmaal in elkaar. Neemt niet weg dat het internet daarvoor een gevaarlijk medium is.

Je suis Charlie.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers