Rugnummer-Hoofdstelnummer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Rugnummer-Hoofdstelnummer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-03 18:03

Ik heb het hier over de Eventing..

Tijdes de dressuurproef wordt geacht dat je met rugnummer start. Mag je ook met een hoofdstelnummer starten, of mag dat dan weer niet?


rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 18:23

Ik zou voor de zekerheid toch maar je rugnummer+houder meenemen.

Brabantse Fries ;)

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-03 18:29

die heb je toch altijd nodig voor het springen en crossen, dus die heb ik zeker wel bij me hoor. Ik rij altijd braaf met de dressuur met rugnummer, maar vind een hoofdstelnummer toch wel heel veel mooier staan bij de dressuur!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 18:53

oh echt waar?! heb nog nooit een dressuurproef(cross) met nummer gereden! is dat nieuw ofzo?!
naja dat ding heb je toch wel bij je!
volgens mij mag je heus wel met hoofdstelnummer rijden! tis toch te zien!!??!?

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 19:12

Ik heb ook nog nooit een dressuur proef met een rugnummer gereden hoor. Dat hoeft volgens mij ook helemaal niet... Verward

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 19:23

Dressuurproef met rugnummer? Sinds wanneer is dat? Ik zie een heel enkele keer wel eens iemand met rugnummer een proef rijden (overigens vind ik het geen gezicht, maar goed), maar voor zover ik weet staat het nergens in de regels. Rugnummer is wel verplicht bij de cross en volgens mij ook bij het springen.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-03 21:09

het is ook niet verplicht maar ze zien liever wel dat je een rugnummer op hebt tijdens de dressuurproef, ik heb al meerdere keren bij mensen gehoord die geen rugnummer op hadden dat ze verzocht werd het rugnummer wel op te doen tijdens de dressuur!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-03 21:15

sorry overigens dat ik even de indruk gaf dat het verplicht was, maar het wordt wel geacht dat je een rugnummer draagt tijdens de dressuurproef (sja ik vind het ook geen porum..)


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 21:58

Ik heb nog nooit met rugnummer gedressuurd, maar ik heb dat ding toch wel bij me Netjes aanmelden bij de jury en dan even het startnummer vermelden is meestal genoeg Knipoog

In nijeberkoop heb ik één keer met hoofdstelnummers moeten starten in de dressuur. Die kregen we bij het secretariaat.

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 07:17

hey gomir ik moest in nijerbekoop wel met rugnummer starten.dresuur springen en cross.
vaag.
meschien is het het verschil tussen paarden en pony`s ofzo.

I LOVE MR.NIÑO 4-EVER AND ALWAYS !!!+o+
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PROFIEL HELEMAAL VERNIEUWD.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 08:54

Nee, dat is naar mijn weten het verschil niet. Ret heeft inmiddels op verschillende sgw's gestart, zowel bij de pony's als bij de paarden, maar Lau heeft nog nooit met rugnummer haar dressuurproef hoeven rijden. Er is ook nooit om gevraagd door juryleden of ringmeesters.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 16:22

nee bij mij dus ook niet! daarom vond ik het ook zo raar!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-03 16:53

hmmm ik vind het wel een beetje vreemd dat jullie nog nooit erop aan zijn gesproken ofzo...??
Maar goed maakt ook niet uit, ik ga toch maar voor het hoofdstelnummer denk ik!

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 17:23

In etten was de ruiter waarvoor ik groomde wel erop aangesproken dat hij een rugnummer moest.
Vind het er trouwens niet echt uitzien.

Brabantse Fries ;)

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 11:36

Nee, ik vind het ook geen gezicht. Snap daarom ook wel dat je een hoofdstelnummer wilt maar het staat ook helemala niet in het regelement dat het moet.. Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 bezoekers