Hij kan het gelukkig wel :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Hij kan het gelukkig wel :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-03 17:28

Laatste tijd heb ik nogal heel erg veel ruzie met Rocky als ik naar buiten wilde.
Eerste keer is misgegaan (zie [VvdD] Het was in elk geval geen rustig ritje )
Daarna ging het een paar keer redelijk, ondanks dat ik niet harder wilde dan een super rustig drafje.
Toen kreeg meneer het idee om maar achteruit te gaan als we een meter of 20 van stal af waren (zie [RT] Achteruit lopen op buitenrit )
Aan mijn instructrice gevraagd wat die erop wist, eigenlijk ook niets dan gewoon vooruit proberen te krijgen.. Wat al niet werkte. Of als het echt niet ging, iemand er naast die hem vastpakt als hij niet meer verder wil (dan loopt hij dus wel)
Dat vandaag geprobeerd, het eerste stuk ging al heerlijk, tot het oversteken. Daar was een paar keer eerder een enge zaag (hoog geluid) en een andere keer een optocht van stuk of 30 brommers, dus daar wilde hij niet langs.
Met wat gespring aan de hand, er toch langs, volgende fietspad ging ook nog lekker.
Uiteindelijk in de Bernisse (recreatiegebied, met toch wel aardige ruiterpaden) gekomen. Stukjes gedraafd enzo, ging allemaal heerlijk.
Dus op het open stuk mijn angst aan de kant gegooid en hem in galop gezet, angst was dus helemaal voor niets, hij was bijna meteen terug in stap toen ik het vroeg.
Ik ben echt helemaal vrolijk nu, alles is vandaag heerlijk gegaan met hem Lachen Dus donderdag gaan we gewoon weer naar buiten, is het nog beter weer en kunnen we gewoon overdag, zodat het niet te druk is
Ben weer helemaal Lovers met Rocky, terwijl ik een paar weken terug zoiets had van "We stoppen eind deze maand met betalen en ik ga wel weer op de manege rijden "


nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 17:32

Gelukkig gaat het weer goed Haha! Maare als je nou ooit terug komt, kom je dan bij ons in de les *LOL* ?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 19:14

Leuk joh! Het gaat gewoon steeds beter! Nu vooral zo houden natuurlijk!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tinkermuts en 148 bezoekers