Teerspray

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Teerspray

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-03 09:55

Ik weet niet deze vraag al geweest is anders sorry daar voor Lachen
Met zon gewone pot teer word het altijd bij mij dan *LOL* zon kledder zooi zit alles onder en kan je niks meer vast pakken .. nouja ik vind zon pot dus niet echt handig ..
Je hebt dus ook van die teerspray maar ik vroeg me dus af of dat het zelfde werkt als gewoone teer ..dus of het even goed helpt Lachen
En wat jullie ervaringen er mee zijn of je het flut vind of juist heel handig ik hoor het graag Haha!

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life


batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 10:03

Het werkt redelijk goed, alleen is het wat dunner, dus loopt het makkelijk weg voor het ingetrokken is. Ik ben best een kluns, dus doe nog steeds latex handschoentjes aan voor ik ga spuiten Lachen
Het is wel verdomde handig voor de straalgroef.

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 10:13

ik heb ook teerspray, ik gebruik het niet zo vaak, meer in de winter als de hoeven wat zachter zijn, het werkt ook best goed, de hoeven zijn binnen een paar dagen weer normaal.
Het gaat idd makkelijker bij de straal en je hoeft geen watten etc, in de straal de proppen want dat is echt een ramp!

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-03 10:52

Mhh dan ga ik het toch maar halen denk ik want die stomme gewone teer vind ik 10x niks misschien ook omdat ik die omlaat vallen Schijnheilig

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Sanny

Berichten: 215
Geregistreerd: 28-09-01
Woonplaats: Winschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 12:07

Wij hebben het ook gehad maar ik vond dat het minder werkte dan gewone (de hoeven bleven zacht) en meestal is het ook duurder voor minder.

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 12:49

sanny heeft helemaal gelijk, ik heb ook zo'n spray, maar echt goed teren kun je er niket mee, er komt maar een heel klein laagje, en meer spuiten heeft geen zin want het druipt er helemaal af...
Ik hou het bij een pot.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 13:18

Ik spray mezelf ook altijd helemaal onder Ik vond een pot toch handiger, gelukkig gebruik ik bijna nooit teer Haha!

28-09-2007
Nothing compares too you...

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 15:03

Ik heb ook gewoon een pot teer. Ik doe altijd latex handschoenen aan voordat ik dat op ga smeren en dan gaat het redelijk goed.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 15:08

Hoe teert iedereen hier eigenlijk? Nu toch het topic er al over gaat... Ik zie namelijk mensen vaak heel verschillend teren, dus hoe doen jullie het?

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 16:05

ca. om de week teer ik de stralen, na deze goed te hebben uitgekrabd en uitgeborsteld te hebben. idd gebruik ik handschoenen, want het blijft een kleverig klusje

ff offtopic: wat ik vroeger altijd fout deed, is vetten, ipv de kroonrand vette ik de hoefwand

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-03 16:42

Dus over de spray zijn de meningen nog al verdeeld mh..

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Herby

Berichten: 90
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 18:43

zo`n teerspray is wel handig voor je eigen en om de straalgrieve goed te doen maar daar houdt het dan ook mee op het is een verschrikkelijk dun laagje en en druppelt er heel snel af.Maar ik heb wel een ideetje voor je teer pot als je nou een bakkie hebt van frietssaus ofzo daar maak je een gat in en doe je je kwast in dat bakkie doe je wat teer zodat alleen je kwast in het teer komt en het steeltje van de kwast blijft schoon en jij waarschijnlijk dan ook


Herby

Berichten: 90
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 18:45

straalgroeve bedoel ik in plaats van straalgrieve

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-03 22:11

Herby schreef:
zo`n teerspray is wel handig voor je eigen en om de straalgrieve goed te doen maar daar houdt het dan ook mee op het is een verschrikkelijk dun laagje en en druppelt er heel snel af.Maar ik heb wel een ideetje voor je teer pot als je nou een bakkie hebt van frietssaus ofzo daar maak je een gat in en doe je je kwast in dat bakkie doe je wat teer zodat alleen je kwast in het teer komt en het steeltje van de kwast blijft schoon en jij waarschijnlijk dan ook
Mhh misschien kan ik dat proberen thnx!! Haha!..
Maar ik hou het toch bij gewoone want spray werkt blijkbaar toch minder..
Maar zijn spuitfles teer zou maar zeggen van plaatst zon pot is dat handiger Tong uitsteken

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 22:14

Het ligt eraan: Als je een paard hebt met goede stralen die je om de zoveel tijd wilt teren dan werkt het prima, maar als je een paard hebt zoals Kyra dan werkt het gewoon voor geen meter. De laag teer is niet dik genoeg en als ik die lekker dik wil doen dan is ie zo op.. niet zo handig dan.
Bij mijn andere pony werkt ie wel prima, maar die heeft nog vrij goede stralen. Kyra heeft best wel rotstraal.

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 22:27

spray vind ik ideaal, en die pot, das zo'n geklieder...
helaas hadden ze geen spray meer... bleh, met zo'n kwast in de weer..

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Tess1 en 134 bezoekers