Echte liefde

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Echte liefde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-03 15:24

Ik was zondag met een meisje vand e ponyclub (Nadien) naar het bos geweest en toen we weer terug waren moest ik ff wachten tot mijn moeder mij kon komen halen dus hadden we pascal even bij hun in de wei gezet, mijn moeder komt aanrijden met de trailer ihihihihihihi riep pascal en rende super hard naar de ingang/uitgang van de wei! Dat ws echt zo´n leuk gezicht. Normaal rent ie altijd weg als mijn moeder eraan komt met de trailer want dan weet ie werken! Mijn mammie helemaal trots
Een half uurtje later zegt mijn moeder zo zet hem maar in de trailer dan gaan we zo. Zegt Nadien kom dan doen we dat samen ik oke. Zei ik tegen haar pak jij passie (pascal) maar want die klep is veel te zwaar voor jou. Ze wil erin lopen en hij wou er niet in! Omdat ie trailer angst heeft loopt ie er niet graag in. Ik pak hem over ik loop naar de trailer toe en hiij loopt zo met mij mee Lovers lief he wat zo´n beesie je dan toch vertrouwd als ie een beetje van slag is . Ik was echt heel trots! Knipoog

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 15:32

Dan heeft ie inderdaad een heleboel vertrouwen in jou. Dat geeft inderdaad een heel fijn gevoel. Een van mijn paarden is een echte angsthaas, vooral op vreemd terrein. En als ik hem dan een aai over zijn hals geef dan zie je hem ontspannen en dan loopt ie toch voor me door.
En dat doet hij ook niet voor iedereen, daarom is het best wel bijzonder dat een paard toch wel voor een bepaalde persoon kan kiezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 15:40

Leuk voor je, dat ie dat dan zomaar doet!

linielin

Berichten: 858
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 00:44

zoeits had ik zondag ook toen mijn pony dus weg ging, de meneer die haar kocht wou haar op de trailer zetten omdat het haar eerste keer was met een trailer dus papa vond dat gevaarlijk als ik dat deed. maar ze wou er met hem dus niet in, en omdat het de eerste keer was wou ik dus niet dat ze er aan gingen trekken en duwen. dus heb ik haar overgenomen. en ze liep me zow achterna. echt fijn, dan merk je dat ze je tog vertrouwt

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-03 14:05

ja leuk he!