Voorlopig is Pieke nog voor mij alleen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Voorlopig is Pieke nog voor mij alleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 08:04

Mijn mams heeft het lekker voor elkaar. Niet dus. Eerst had ze een ooglidcorrectie waardoor ze anderhalve week niet kon rijden. Daarna heeft ze een keer of 3-4 kunnen rijden en toen is ze gevallen. In het zwembad van een stenen glibber trapje. En nu is ze dus flink gekneusd. En doe ik Pieke weer. De huisarts zei gisteren dat het wel een maand zou duren voordat het over was. Maar als ik het zo zie denk ik wel dat het nog langer duurt voordat ze weer echt kan rijden (ze heeft een megaplakkaat boven haar bil, zie je door een joggingbroek heen zo dik als het is).
Balen dus want ze stond best goed voor het clubkampioenschap wat we zondag hebben. En het zal wel weer even duren voor ze weer vertrouwen heeft in het rijden als ze er zo'n tijd uit is.

Maar goed, gelukkig staat Pieke op dezelfde stal als waar mijn Pablootje staat dus dat scheelt. En ik krijg er een goede conditie van. Ik vind wel heelleuk om er een tijd een fjordenbaal bij et hebben, is toch heel erg anders dan Pablo. En normaal sprong ik alleen maar met hem op vrijdag en nu begin ik hem goed te kennen en rij ik ook gewoon lekker met hem weg. Krijg wel steeds meer bewondering voor mensen met 2 of meer paarden qua planning want het kost me veel tijd Lachen ( ik probeer ze allebei zo'n 6 keer per week te rijden).

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 08:16

Beterschap aan je moeder Katrien! En tja, toch veel plezier met Pieke, hopelijk is je moeder snel weer te paard!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 08:38

Jurga schreef:
En tja, toch veel plezier met Pieke


Dat plezier lukt wel hoor. Het is echt een leuke pony om te rijden (soms wel heel ondeugend Haha! )

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 12:39

Dat is inderdaad vervelend voor je moeder wens haar maar sterkte. En jij veel plezier met Pieke.

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 12:53

ooh wat naar, sterkte voor je moeder en jij veel plezier met pieke! we willen wel foto's zien dan hè Haha! (vooral als er fjordenstreken naar boven komen Haha!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 13:15


lenny

Berichten: 372
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 16:08

ik wil graag even zeggen dat PIEKE de mooiste fjord is,die ik ooit heb gezien!Wat een gaaf beest!