Manege de Oranjehoeve?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Manege de Oranjehoeve?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 22:21

Ik ben op zoek naar manege de Oranjehoeve. Ongeveer een week geledenzijn namelijk twee shetlanders verkocht. Als het goed is zijn ze daarheen gegaan. Het zit nogal raar in elkaar allemaal, vandaar dat we niet zeker weten waar ze zijn!

Dus wie kent deze manege?


Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48353
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 22:22

die zitten in Maasdijk.... op ongeveer 15 minuten lopen vanaf station Maassluis West als het goed is.

Ze hebben een site..... de link staat ergens op paarden.pagina.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 22:23

Ik ga meteen even kijken! Bedankt voor de tip! Kom je er weleens?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48353
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 22:26

nee ik kom er nooit... maar iemand die bij ons op stal stond staat er nu weer...

Ik heb trouwens geruchten gehoord dat de manege te koop is voor 3 miljoen euro....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 22:34

zo, das niet nix! kan trouwens de site niet vinden...

Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 09:51

Volgens mij heet het de Nieuwe Oranjehoeve. Ik ben daar verleden jaar geweest met de districtskampioenschappen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 10:20

Aaaaaaaaaaaaaaaaaah daar heb ik 5 jaar gereden.. ik heb nu al medelijden met die beesten..!

Het lijkt me alleen sterk dat ze 2 shetlanders gekocht hebben..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 10:25

Moonlover, weet jij of ze een site hebben of iets dergelijks? Maar het kan natuurlijk altijd dat ze twee Shetjes kopen! Is die manege zo erg dan?
Het schijnen ook kennissen of zoiets te zijn van de oude eigenaar van die twee...
Maar ja, die oude eigenaar is verdwenen en over de telefoon zegt hij er al helemaal niets over...

Het schijnen trouwens niet de liefste te zijn, die Shetjes... Je weet maar nooit, misschien *hoop hoop* zijn ze daar zo weer weg!

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 10:34

Het is er echt bar slecht.. Pony's gaan nooit de wei op (De pensionpaarden geloof ook niet), rijden meestal 3 a 4 uur achter elkaar soms zelfs 4 a 5 uur, Pony's staan in hele kleine boxen waar ze net in kunnen keren, er word slecht les gegeven.. je moet vooral niet raar er van op kijken als je word uitgescholden als je wat verkeerd doet of iets niet durft... Het enige wat goed is, is dat ze 2 goeie binnenbakken & buitenbakken hebben, een springweide & stapmolen en een 2 grote kantine's, en een spuitplaats.. voor derest is het echt slecht..

Ik had het site adres er wel van.. ben hem aan het zoeken voor je, maar kan hem 1,2,3 niet vinden..

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 10:36

Maar zoals ik al zei, het lijkt me sterk dat ze shetjes gekocht hebben.. in het verleden hadden ze ook een stuk of 6 shetlanders die meestal afgebeuld werden en waar van die kleintjes les op kregen.. die kleine ruitertjes werd ook tegen gescholden enzo als ze die beesten niet aan konden..


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 10:39

Ik ga contact opnemen met die manege zodra ik het adres heb! Dan hoor ik snel genoeg of ze er staan! De dochter van de oude eigenaar (zij is 24) is gigantisch kwaad op haar pa, want ook haar was niet verteld dat de pony's weg zouden gaan!
Ze heeft al hele plannen om die pony's van die manege te ontvoeren ed! Zal wel weer meevallen als ze is afgekoeld...

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 10:41


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 10:44

Yes!!! Onwijs bedankt! Zal laten weten hoe het is gegaan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 77 bezoekers