Hevige staluitbreiding binnen 1 WEEK :-D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Hevige staluitbreiding binnen 1 WEEK :-D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-03 00:27

Tjeempie zo heb je ineens 11 paarden inplaats van 8 binnen 1 week Verward
Dinsdag kwam allereerst Nicole (mijn super pony Lovers), daarna werd donderdag avond om half 11 Knuffels veulen geboren (een schitterende donkerbruine hengst met een kolletje en 2 witte achterbeentjes) en nu werden we vanavond gebeld door de kraamstal dat onze Ramiro merrie een merrie veulen heeft gekregen *LOL*. En donkerbruine met zonder ook maar iets van witte aftekening. Wij zijn echt super blij en morgen gaan we bij onze nieuwe aanwinst kijken *LOL*.
Owja foto's van het veulen van Knuffel komen zo snel mogelijk op KS te staan maar ik heb wat probleempjes met mijn fotoprogramma op de computer Verward. En van Wavanta I (zo heet onze het merrieveulentje) komen zo snel mogelijk foto's .

ciao (en weltrusten, wou eigenlijk al in bed liggen Gaaaap )

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 08:01

Gefeliciteerd zeg, dat gaat hard ineens. Paardenfamilie ofzo, dat jullie er zoveel hebben?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 08:11

Gefeliciteerd! Wat leuk, al die schattige veulentjes!

Vinessa

Berichten: 497
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Rijnwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 12:36

He Neel!!! Gefeliciteerd man! Ik zag het goede bericht gister op de msn staan,maar je was al weg om te kijken denk ik.

Nou ik zie de foto's zaterdag wel!

Mzzl, suus

Ook een raspaard schijt als een karhengst ;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 16:44

Gaaf joh! Leuk he, die jonge beestjes! Bij ons op stal is er ook weer 1 geboren. Een Fries veulentje, zo schattig ook!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Dartel, dollyspikkel, Flip, K_nolan, Larissajulia, lissssan, marit34, massiemas, midori, nimbletje, pillow, Relserk, Samo, xamberr en 144 bezoekers