foto van de boktrit in bergemo, deel 4

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

foto van de boktrit in bergemo, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-03 01:09

Nu deel 4..deze fotos zijn allemaal tijdens de rit gemaakt. Sommigen zijn wat wazig doordat ik tuurlijk ook op een pony zat. Maar om een beetje een indruk te krijgen Knipoog
Afbeelding
Onderweg richting het bos. Vooraan(dus dichts bij de camera): yentl op mariska, daarvoor Leoni op Bruintje, en dan Anne op Obelix.
Afbeelding
Dit is ff een fotootje van achterom geknipt. Vooraan: Linda op Hercules, dan Ingrid op Wodka en achteraan Fleur op Bo.
Afbeelding
Weer een foto van voor. Alleen dan yentl op Mariska als grooooot schandaal!!!!!!! Kijk maar na dat gat..zo ga je toch niet op de foto
Afbeelding
Joehoeeeee…iedereen ff omkijken en knip!!!!! Haha!
Afbeelding
Weer een fotootje van achteren….
Afbeelding
Yentl moest ook ff een foto maken van mij op Rakker. (daarachter rijd Linda op Hercules) wat rij ik trouwens netjes..ahum…die teugels….njaaa….
Afbeelding
En weer een naar voren…iedereen keek, maar toen ik wou knippen ging iedereen naar voren zitten, jaheeeeeej Huilen vooraan rijd dus de begeleidster…..maar dat lijkt me logisch.
Afbeelding
En net het bos uit….ff weer een foto naar achter….wiebel wiebel…..wazige foto dus…

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 10:35

Wel meer dan leuk! Super leuk!

De rit was echt leuk en de pony's wel zo lief, maar oh, die Mariska ka wel arrogant doen! Tong uitsteken

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 11:17

JAAA kei leuke foto's, jammer dat sommige wat bewogen zijn, helaas... nu deel 5 nog Tong uitsteken

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 18:09

leuk maar volgens mij mogen de zadels wel eensopgevuld worden er is haast geen kussne opde rug van de pony

nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 18:12

echt super leuke foto's !

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 22:34

Leuke fotos!
Maar waar zijn de koeitjes?
En de ander fotos van de rit? Ga je die niet meer plaatsen? (vind ik wel jammer als je dat niet doet, ik wil ze namelijk ook)

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 10:50

Kijk zo kan ik ook een beetje zien hoe het is gegaan tijdens de rit. Leuke fotootjes

lenneke
Berichten: 208
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 11:42

hahahahaha dit is lachen Haha! Ik rijd ook op deze manege Tong uitsteken Als je een foto van Hans hebt moet je die er zeker op zetten en dan dit adress doorgeven Zal die leuk vinden Knipoog Hij wilt namelijk nooooiiiitt op de foto *LOL* Waren julllie zomaar een bosrit aan et doen of wat? misschien zie ik jullie wel een keertje op de manege verschijnen........
groetjes xxxx lenneke
ps jullie moeten een keertje zonder zadel het bos in gaan met de fjorden is lachen Lachen

Cleooo

Berichten: 98
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: laren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 12:01

was egt supergaaf cker! veel lol gehad of niet? Gaan jullie nu ook samen op ponykamp enzoww

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-03 20:23

lenneke: we hebben geen foto van hans. we rijden btw allemaal (behalve wendy) niet bij bergemo. Dus zullen er ook niet echt vaak komen. ik ga er wel (voor de laatste keer denk k zo) op ponykamp dit jaar. Zouden eigenlijk met 2 andere meiden van vorig jaar (zelfde leeftijd) gaan, maar die konden niet dezelfde week. Verdrietig. achja......misschien zie ik je dan wel op de manege........als je dan een x langskomt ofzow:D
jeps we hadden gewoon samen boktrit geresserveerd. en ga gerust mee een volgende x....

annetje: die koeitjes staan op me pc, is té ver weg. en was er met deze al een eeuw mee bezig........die van de rit verder zijn zowat hetzelfde dus= zoow saai.

cleooo: het was echt super gezelli joh!!!!! veeel gelachen....