Cowboy boots

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23742
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-01 17:39

Ik kwam gister tot de ontdekking dat mijn zolen al aardig in puin liggen.(laten los)
Nu wil ik wel vragen of mijn buurman er wat aan kan doen (hij is schoenmaker) Maar zelf denk ik dat ze op zijn.
Wat zijn goede westernlaarzen waar je alles op kan doen(mesten, over het strand rijden door zee, ff snel door de blubs) en die niet zo snel slijten en ff langer meegaan dan 1 jaar elke dag dragen en die het liefts ook nog warm zijn in de winter.
En wat kosten die dingen dan.
Die ik nu heb kostte 160,- en ze zitten onwijs lekker.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 17:54

Ik heb golden retrievers! Haha! Gekocht bij de madepolderweg, ze kosten (toen) f300,- (voor dat bedrag ben ik ook nog opgehaald van de bushalte en weer terug naar de tram Schijnheilig ) en ze zitten zalig! Ik heb ze nu 3 jaar, nog niet 1 keer naar de schoenenmaker hoeven brengen en afgezien van het feit dat ze niet zo mooi meer zijn als op dag 1 nog prima in orde! (alleen een klain barstje in het leer...te weinig ingevet Verward maar goed, geen last van...) Ik doe er alles mee, rijden, bagger in (nu niet meer nodig want nieuwe stal kent geen bagger...maar geloof me, heb op de vorige stal tot over mijn enkels in de blubber gestaan...) mesten etc. Alleen geen koude voeten in de winter...tsja das wel een beetje veel gevraagd hoor... Haha! Dan moet je een par lekkere thermosokken kopen denk ik...ik heb zelf voor de winter gewoon goedkope winterstalschoenen, voldoen prima hoor! En daar doe ik ook al een paar jaar mee, geloof dat ze f40,-kostte...

Odi
Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Montferland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 18:03

De laarzen die ik nu heb zijn van het merk Alabama, heb ik gekocht op de Equitana. Probeer er wel een beetje zuinig op te zijn en de laarzen ook alleen voor het rijden te gebruiken (lukt lang niet altijd). De laarzen zitten lekker en zijn mooi gevoerd en afgewerkt. Je kunt er gerust kilometers mee wandelen. Toentertijd heb ik er 250 gulden voor betaald. Laatst zag ik ze liggen in de winkel voor 195 mark.

Gerjanne
Berichten: 65
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Heerde Gld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 17:21

Ik Loop (met de nadruk op loop) al vier jaar op sendra's, dit zijn 'cowboy' laarzen. maar je hebt er ook gewone laarzen van. ik heb een leren zool dus die heb ik al 1 keer vervangen maar verder nooit wat mee. het zijn eigenlijk de nike air onder de laarzen. echt perfect en ook zeker voor blubber en zo. maar voor zout zee water?

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 18:46

Een bericht van mij de betere boots?
texas boot comp. makers van Laredo CodeWest
J.Chisholm,Texas Brand en PerformAir.
Laarzen stuk voor stuk gemaakt voor een functie.
met walking heels-riding heels-roundnose-toenose
pointers-ropers-show-workingboots, met lederen zool of met neoprene zool zuurbestendig voor werk in de stal-shafts van leder - lederlookneoprene-tegen zuur en zout,mijn boots heb ik 6 jaar gedragen voor ik uit de hiel scheurde toen was de zool (neo) nog niet door en ik droeg ze elke dag!
een jaar garantie bij normaal gebruik!

kijk op http://communities.msn.nl/westernworld

klik op fotoalbum en zoek laarzen dames heren of jeugd er zijn er bij in peutermaten!

Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 09:34

Ik had ook het probleem dat rijlaarzen snel verslijten en vaak koude en natte voeten hebben.

Nu heb ik een fijne combinatie gevonden. 'Muckers' gekocht van het merk Mountain Horse. Hiermee ga ik van huis, loop ik door stal, poets mijn paardje. Voor ik opstijg doe ik mijn rijlaarzen aan merk 'Anderson Beans' (deze gaan ook al jaren mee, goede laarzen, wel duur). Als ik klaar ben met rijden doe ik mijn muckers weer aan en ga ik het paard douchen etc. De muckers zijn tot op enkelhoog met een voetstuk van rubber, worden geleverd met een voetzool van 'bont' om in de winter in de schoen te leggen voor warmere voeten en kosten fl 99.00.

Deze combinatie is de beste tot op heden.

Groetjes,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 10:30

Ik stap al een jaartje rond op Durango en die blijven ook super. Ook als ik met m'n paardje door het water rijd (tja, met zo'n puk ga je al snel met je voeten door het water *LOL* ) blijven m'n voeten droog. Ook mest en modder schijnt ze niet te deren. Ze waren niet goedkoop, ik geloof iets van 350.00 maar ze zijn het absoluut waard. Ik heb ze gekocht bij Steco, Kastelenstraat, Amsterdam.

BlazeBars
Berichten: 90
Geregistreerd: 30-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 19:56

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BlazeBars op 2001-08-21 21:35 ]</font>

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 12:19

Ik heb Sancho boots. DAt vind ik geweldig mooie westernlaarzen, overigens met stompe neus. En die dingen slijten niet!

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 22:05

Hoi,

Ik heb eerder laarzen gekocht bij de "rijdende westernstore" (Evelien), dat waren laarzen van ongeveer 250,- ; hier heb ik best plezier van gehad... op dit moment heb ik laarzen van het merk "Ariat", het nieuwste op dit moment, een soort Nike laars met luchtbed, kosten wat meer, ongeveer 350,- maar hier kan ik écht de hele dag op lopen! Cool en mee rijden, mee door de blubber etcetera...
Kwijl Ik ben er nu zelfs zó aan gehecht, dat als ik een dag uit ga, mijn laarzen op poets en ze aandoe !
Party!! Cool Lachen Deze laarzen heb ik bij Arthur's Westernstore gekocht.
Echt een aanrader !!!!!!!

Succes met zoeken,
groetjes Knipoog

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Colinda op 2001-08-22 22:06 ]</font>