Begin langzaamaan wel te balen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Begin langzaamaan wel te balen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-03 10:12

Jajaja is egoïstisch, maar nu kon ik ein-de-lijk weer starten en u mag ik niet door de vogelpest, los van het feit dat alles in de regio zo'n beetje is afgelast. En ik zit gewoon 500 mneter van de grens af.... Huilen

Ik hoor van boetes van 900 euro als je een overtreding begaat, dus ik kijk wel uit, maar ik hoop niet dat het hele zomerseizoen naar z'n grootje gaat! Nog meer randgevallen hier?

...


vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 10:16

Bij ons was het ff spanning, misschien zouden er een paar wedstrijden doorgaan, maar vandaag stond er van niet Huilen
ik baal met je mee Boos! .

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 10:17

ikke, op 2 km van de A2! En ik voel me niet schuldig meer dat ik ervan baal, de paardensport is iedere keer weer de l*l, terwijl het nut absoluut niets is!

Fitzroy

Berichten: 25096
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 10:26

Hier nog een: al hoewel wij niet in het gebied zitten zijn alle grote wedstrijden waar Fitz aan de start zou komen afgelast.
En naar kleine wedstrijden gaan ze helaas niet in het buitenseizoen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 12:59

Ik baal ook wel, wij zitten in een toezichtsgebied, dus geen wedstrijden Boos! En we zitten maar 1,5 km van de grens ongeveer Frusty

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 13:14

Wat mij betreft hoef je je niet egoistisch te voelen omdat je van de vogelpest baalt. Voor anderen is het vast veel erger, maar dit is jouw hobby en als je die niet kunt beoefenen mag je best balen.
Is al wel het tweede seizoen in 3 jaar. Nu maar hopen dat die brief van de KNHS nog eens iets gaat uithalen.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

ieris

Berichten: 1775
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Loenen veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 13:25

Ik baal ook heel erg Verdrietig
Ik had een wedstrijd gepland in Arnhem,en die is nu ook afgelast.
Ik woon ook dicht bij een grensgebied,vlakbij limburg daar gaan de wedstrijden wel door,maar ik kan er niet aan meedoen.
Echt zo baalen Huilen

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-03 14:50

Bunschoten volgend weekend is ook afgelast, nou had ik dat wel verwacht....heb me van pure ellende maar in A'dam opgegeven. Hoop dat ik daar nog bij kan. BALEN!

...

Hdoortjez
Berichten: 207
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 14:57

ikke zit er ook midenin. balen eerst de MKZ nu de vogelpest. ik hoop dat de brief van de KNHS helpt. maar tot die tijd wordt het balen met een grote B!!!

het moment maakt de man, de eeuw de vrouw!!!

leer de schone kunst van het elegant te laat komen!

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 16:42

Ik baal ook, maar ik kan wel op wedstrijd, hoop mooie wedstrijden, ga zondag anderhalf uur rijden naar Maassluis, je moet toch wat Haha!


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 17:17

oh wat vervelend zeg! ik ben blij dat ik in de kop van Noord-Holland woon!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 20:35

Tot 2 weken terug zat ik met Lois nog in compartiment E. Dan mag je dus helemaal niet meer mee doen aan evenementen. Maar op 24 april is de grens van Comp E teruggeschoven naar de Nederrijn *LOL* Nu vallen we weer onder comp C en dus mag ik wel aan wedstrijden mee doen. Nu moet ik alleen wel iets zien te vinden wat nog wel door gaat.

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 20:45

hihi ik ben dit weekend lekker naar Duisland geweest, geen politie op de weg gezien!!! Maar CH eindhoven en het NK gaan hoogst waarschijnlijk ook niet door, eecht balen!!!

She's my lady Lovers

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 23:57

ja ik zit in limburg, dus mag nergens naar toe op wedstrijd en der zijn hier ook geen wedstrijden, in mei is alles al afgelast en als het zo door gaat vrees ik ook voor juni. Boos!
nee dan nog wat,

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 00:00

ja ik zit in limburg, dus mag nergens naar toe op wedstrijd en der zijn hier ook geen wedstrijden, in mei is alles al afgelast en als het zo door gaat vrees ik ook voor juni. Boos!
nee dan nog wat, de eigenaar van m'n bijrijdpony's had un marathonwedstrijd in Oldenzaal, (drenthe), nou belde ze uffcourse op dat hij niet mocht deelnemen aan de wedstrijd. maar het stomme is gewoon, hij mag er wel naar toe MET de pony's, hij MAg daar rijden, maar het MAG daar NIET starten. hoe dom?!

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 07:10

Jaggie, volgens mij mag hij daar niet naar toe, omdat Limburg iig niet in compartiment C, D of H valt.

JollyJumper

Berichten: 1325
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Vortum Mullem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 09:30

Je mag niet uit je eigen compartiment dus je mag daar ook niet naar toe. Ik zit hier ook te balen. Ik had gehoopt om binnen 2 seizoenen met Jump in ieder geval M te kunnen starten, maar helaas. dit is het tweede seizoen en ik ben nog niet verder als B +5... Eerst MKZ, toen Jumper bijna dood, is ie eindelijk weer gezond, heb ik net een puntje kunnen pakken in Overloon, was 2e voor de kringselectie, gaat weer alles niet door. En dan zitten we ook nog met die 10 punten regel opgescheept, schiet het helemaal niet op. Tegen die tijd dat ik eindelijk M rijd is mijn paard bejaard op die manier... Gelukkig mogen wij in ieder geval nog buiten rijden en naar de les hier, sommige mensen mogen helemaal niks meer. Ik hoop alleen dat alle bedrijven waar we lessen en concoursen en zo hebben straks niet failliet gaan door al die ellende. Het is best erg voor al die boeren, maar wat denk je van de mensen die met paarden hun brood moeten verdienen, die krijgen klap na klap op deze manier. Straks is er van de hele paardensport niks meer over.

Jumper 15-05-1991 - 15-07-2007 in mijn hart voor altijd
Maar Sanchez en ik maken een nieuw begin, al M1 + 0 Haha!

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-03 09:54

JollyJumper schreef:
Straks is er van de hele paardensport niks meer over.
Dat zal niet zo’n vaart lopen denk ik. Maar ik baal om ongeveer dezelfde reden. Heb een half jaar nauwelijks gereden door rugproblemen en toen kreeg mijn paard een allergische reactie op mak en was dankzij de prednison een maand een zombie, nu zijn we allebei weer op dreef en krijg je dit. Het vervelendste is dat er zoveel onduidelijkheid is. Ik ga maar veel het bos in en spring veel, houd ik m in ieder geval fit. En dan hopen dat ik naar SPA mag.
Trouwens je mag je compartiment volgens mij wel uit, als je maar niet contact hebt met andere paarden. Dus als ik in een ander compartiment een bosrit ga maken mag dat volgens mij….

...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 10:00

Ik zit 1 km in de grens
De grens loopt precies door Gemert en ik zit aan de verkeerde kant Boos!

Van de winter ff rustig aan gedaan, ook wel lekker een keer.
En ik wilde er in het zomerseizoen weer lekker tegen aan.

Mooi niet dus.

En goed voor mij is het dan nog maar hobbie.
Maar waar ik opgestald sta, gaat het toch om het in de kijker rijden van je paarden.
En dat paarden met wp's toch makkelijker verkocht worden.
Dus daar is het helemaal sh*t voor.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 10:16

jaggie schreef:
marathonwedstrijd in Oldenzaal, (drenthe)

Offtopic, maar Oldenzaal ligt niet in Drenthe hoor.

Weer ontopic: ik heb veel wedstrijden voor de boeg en eerlijk gezegd hoop ik dat die allemaal wel doorgaan en dat die vogelpest tegen zijn einde loopt. Wij mogen hier wel gewoon met paard de weg op en ook activiteiten zijn hier gewoon toegestaan.

Maar ik kan me goed voorstellen dat het flink frustrerend is.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 10:26

Je bent me voor Kitty *LOL*

Ik heb er trouwens weinig last van tot nu toe, maar ik denk dat SGW's die ik in de planning heb niet doorgaan

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

JollyJumper

Berichten: 1325
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Vortum Mullem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 12:27

Het schijnt dat de KNHS vandaag een gesprek oid met het ministerie heeft over het evenementenverbod. Ik ben benieuwd....

Jumper 15-05-1991 - 15-07-2007 in mijn hart voor altijd
Maar Sanchez en ik maken een nieuw begin, al M1 + 0 Haha!

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 12:50

Lot schreef:
Bunschoten volgend weekend is ook afgelast, nou had ik dat wel verwacht....heb me van pure ellende maar in A'dam opgegeven. Hoop dat ik daar nog bij kan. BALEN!


Hee wat leuk, waar ga je naar toe?

Er zijn vele wegen naar de GrandNix,
maar er komen er maar heel weinig uit bij de GrandPrix

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 00:21

ow sorry ik d8 dat Oldenzaal in drenthe lag, maar goed doet er verder niet toe, tis in ieder geval un stukkie rijden vanaf hiero.
ik zit wel in limburg, maar ik mag eigenlik nog alles, gewoon de bos op, naar de les, op oefenspringen (ook zo iets dat mag dan wel weer, maar goed), ergens anders gaan trainen, dat mag wel allemaal maar wedstrijden zijn der hier in de buurt niet meer te vinden en dat terwijl het niet eemns bewezen is dat paarden het over kunnen brengen.
al die wilde vogels dan?
en nou met die hobbykippuh, allemaal afmake, nou dat word un pittig klussies, ik vind dat ze wel errug ver gaan, maar goed zal wel aan mij liggen.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

anydale

Berichten: 3486
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 12:25

Lot schreef:
Ik hoor van boetes van 900 euro als je een overtreding begaat, dus ik kijk wel uit, maar ik hoop niet dat het hele zomerseizoen naar z'n grootje gaat! Nog meer randgevallen hier?


ja en je paard moet in quarentaine(kweet nie of et goed is geschreven) dat vind ik echt zielig moet je paard heel lang alleen en zonder zijn vriendjes... Verdrietig

Eindelijk mijn eigen paard!
Bantano (v. Santano) B+19 in 7 wedstrijden :D
L1 + 11 (debuut 194 en 208) in 4 wedstrijden


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anniekvdv1 en 25 bezoekers