Voor het eerst naar buiten!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Voor het eerst naar buiten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-03 13:08

Zoals jullie misschien wel weten, is gisteren mijn friese merrie Ynskje uit Nederland gekomen Lachen !! ( [ITP] Eindelijk... ze is er Lachen ! ).
Gisteren had ze lekker de hele dag de tijd om aan de omgeving en natuurlijk ook aan de andere paardjes te wennen.
Toen ik vanmorgen op stal kwam om te voeren, bleek dat bij Yns al niet meer nodig, omdat ze had ontdekt dat ze makkelijk bij het hooi aan de andere kant van de box kon komen Knipoog !
De bijrijdster die ik voor Dikke heb, was er vanmorgen en we besloten om samen met Yns en Dikke naar buiten te gaan!
Nou, dat was wel even wennen hoor Knipoog ! De 100 m over de weg , liep ik naast d´r, daarna ben ik opgestapt. Naast het pad wat naar het bos toe loopt, lagen nog wat oude hop-planten; oei oei, dat was eng Haha! ! Ook het opgestapelde hout wat we daarna tegenkwamen, zou wel eens kunnen gaan springen Pling ! Ze stond dus 2 keer in een net ingezaaide akker Bloos en dus besloot ik om maar weer af te stappen Knipoog !
Dikke stond dit allemaal met verbazing te bekijken Verward ! Gelukkig bleef hij de rust zelve en toen we in het bos aankwamen, was ze ook weer rustig. Ik ben toen weer opgestapt en in het bos voelde zich een stuk beter op d´r gemak als in het "open" veld.
Het laatste stuk moesten we langs de "Gärtnerei" (tuincentrum is een te chique woord hiervoor Knipoog ). Omdat het prachtig weer is, besloot geloof ik, de hele omgeving om allemaal te gelijk plantjes te gaan kopen, dus het was stervens druk Tong uitsteken !
We moesten langs allemaal geparkeerde auto´s door manouvreren, langs karren met allemaal fel gekleurde bloemetjes en langs een tuin met zeker 50 tuinkabouters Clown ! Dit interesseerde haar allemaal de bonen en ik was natuurlijk maar wat trots op de opmerkingen van de mensen ("ooh... wat een mooie paarden, wat zijn die braaf") Party!! !
Het was vooral voor Ynskje natuurlijk een hele opgave; net aangekomen, vreemd paard erbij, vreemde omgeving...
al-met-al had ik dus absoluut niets te klagen over mijn nieuwe aanwinst Lachen !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 13:26

Hey wat ontzettend fijn joh!! Het is natuurlijk ontzettend leuk
om die reacties van andere mensen te horen *LOL*
Volgens mij heb je een erg fijn paard gekocht Lovers

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 13:27

He wat onwijs goed zeg!
Echt heel erg gaaf dat ze zich al zo snel op haar gemak voelt bij jullie.

Wanneer was ze ook alweer uitgerekend? Volgens mij had je het wel gezegd, maar ik ben het even vergeten Waarom eindig ik nou altijd met een vraag? Clown

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-03 13:36

Ludo schreef:
Waarom eindig ik nou altijd met een vraag? Clown


Macht der gewoonheid Haha! !!

Ze is eind Juli uitgerekend, dus we hebben nog even om aan elkaar te wennen Knipoog !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 14:28

Car, heel fijn dat het zo goed is gegaan Party!!
Volgens mij loop jij met je hoofd in een roze wolk rond en te stralen van geluk Haha!

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ

MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 14:34

Klinkt goed zeg!
Volgens mij ga je heel erg van haar genieten en straks met het veulentje erbij natuurlijk helemaal! Haha!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 16:45

Oh wat geweldig!!! Ik kan me heel goed voorstellen dat je trots bent op je bolle Haha!
Volgens mij zit jij gewoon te glimmen Haha! of niet soms? (vraaaaaaaaag Frusty Haha!)

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 17:35

Ik hoor het al: ik moet over een tijdje weer eens komen! Kunnen we samen naar buiten op een Fries en een Nep-Fries! Haha!

Hoe ging het trouwens in de paddock? En wat vonden de andere paarden van haar? (2 vragen... Haha! )

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 20:17

Wat leuk om te lezen dat het zo goed ging! Nu willen we ook de actiefotos zien van jou OP Yns he! Haha!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-03 20:45

Ben bang dat we daar nog even mee wachten Es Haha! !!

Gwen schreef:
Ik hoor het al: ik moet over een tijdje weer eens komen! Kunnen we samen naar buiten op een Fries en een Nep-Fries! Haha!

Mijn Dikke komt uit Rusland, niet uit Friesland Knipoog !!

Citaat:
Hoe ging het trouwens in de paddock? En wat vonden de andere paarden van haar? (2 vragen... Haha! )


Paul heeft zondag nog even een lijntje gelegd Knipoog, zodat ze nu lekker bij de anderen, maar toch apart staat! De andere komen gelukkig wel steeds bij haar kijken, zónder dat ze lelijk tegen d´r doen Lachen ! Het is alleen een gedoe met er in en er uit zetten Lips are sealed , daar moet ik dus echt even wat op verzinnen Scheve mond ! 2 antwoorden Pling !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: KaasSouffle_, pillow, Slmt9, Yavanna en 42 bezoekers