Karan was stout!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Karan was stout!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-03 14:54

Zaterdag kwam er een vriendin op bezoek. Ik had al heel veel verteld over Karan en hoe lief hij wel niet was. Dus dat wilde ze even in het echie aanschouwen.

Karan had ik al op de wei (meer een padock want er zijn maar enkele sprietjes gras) gezet. Dat ging niet echt soepel. Ik liep dus naar de wei. Daar is en hek wat je open moet doen en daar lag dus een plas water. Ik laat altijd het paard los omdat ze altijd zelf wel over de plas stappen omdat de meeste wel graag naar de wei willen. Dus dat deed ik nu ook.

Karan sjeest zo hard ie kan terug naar stal.*zucht* ik hem weer opgehaald en weer naar de wei gebracht. Dit keer hield ik hem wel goed vast. Dus door het hek. Naar de wei. Karan loopt netjes op de wei. Ik draai me om om de draad vast te maken en zie Karan in galop weer richting stal vliegen. Ik werd op dat moment behoorlijk nijdig. Weer opgehaald en in de wei gezet.

Toen kwam Jeanine en ik wilde hem van de wei halen. Hij was zich op de wei behoorlijk aan het opfokken. Steeds maar hinniken en galoperen en flink bokken. Het lijkt wel een adhd paardje. Ik maak de draad los en je ziet het al aankomen. Meneer vloog weer de stal in. Jeanine miste hem net.

Ik hem nijdig weer uit de stal gehaald en hem losgezet in de buitenbak. Meteen draaid hij zich om en gallopeerd de bak uit. Een kindje kwan onder hem maar had gelukkig niets. Toen weer in de bak gezet daar trapte hij naar me. Ik haal dus flink uit met de zweep. Nou meneer heeft even laten zien hoe hard hij kan. Hij was weer gekalmeerd en dus bracht ik hem even naar de groene wei. Daar mocht ie nog even gras eten.

Dat ging heel goed. Toen het uit de wei halen. Hilde (11)wilde het wel proberen. Natuurlijk stom van me maar ik had ook niets bij te zetten met mijn rug dus zouden we het samen doen.

Karan liep dus meteen de verkeerde kant op. Dus van mij weg. Hij trok hard aan het touw en Hilde viel. Karan draafde aan en sleurde Hilde mee. (het leek wel zo'n slechte westernfilm) Ik dus roep"Hilde laat los" Hilde liet los en meneer keek mij verwachtingsvol aan. Ik greep hem dus en wilde terug lopen. Maar Karan dacht daar anders over en duwde mij in de sloot! Toen was ik het zo beu. Ik heb hem een flink aantal knallen verkocht en hem op stal gezet. Aargh soms...

Zondag was hij weer heel braaf, Mijn instructeur dacht dat Karan weer hengst was geworden haha.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 14:56

Zo te horen heeft hij het precies door als jij niet helemaal fit bent, en maakt hij daar dankbaar misbruik van. Wat een clown heb jij zeg! Maar dan wel een heeeeel ondeugende.... *LOL*


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 15:04

Ja maar Karan wilde niet nat worden Schijnheilig

Volgens mij had Karan ook flink het voorjaar in zijn bol. Wat een dondersteen zeg

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 15:21

Wow, wat een streken *LOL*

Ik kan me voorstellen dat jij er niet blij mee bent nu je met je rug zit, maar ik moest toch wel even heel hard lachen hoor Haha!

En Karin gaat vrijdag met hem springen? Hou je je digi in de aanslag? Haha!

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

ilsejee
Berichten: 937
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 16:53

hahahaha, sorry, mag ik lachen?? (;))

Hij was inderdaad wel heeeeel erg stout, en jij vertellen dat ie zo lief is, haha.
Lijkt me erg frustrerend, zeker als ie ook nog 2 kinderen "aanrijdt" (weet niet hoe je dat moet noemen) Ik zou best heel boos worden, maar achteraf kun je er altijd wel om lachen toch?
Sterkte verder met je rug en met je "lieve" paardje Knipoog Haha!

Natuurlijke Pensionstalling:

http://www.rumelshof.nl

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 20:10

Zijn dit misschie typische welsh cob streken?
Jimmy heeft af en toe ook van dit soort fratsen, oa met trailer laden (hij gaat er 20 x zonder morren op, en de volgende keer wordt je dan gewoon het halve erf overgesleurd hier). En dan kijken zo van 'is er iets?' grrr...
En het voorjaar maakt alle paardebeesten ondeugend volgens mij!
Succes Heike, met je ondeugende manneke. En sterkte met je rug!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Belker

Berichten: 15263
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 20:15

Oeps lastig zo een dondersteen. Toch niet weer meer last van je rug na je slootduik

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30596
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 20:21

Taran weet het ook als ik niet fit ben. En als hij iets een keer heeft gedaan blijft hij het doen. En ze zijn nu vaak toch wat ondeugender. Nog veel succes ermee Heike.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fayyah19, Marije112, Martje80, OmgiliBot, Pellelilly, StalMelyn en 8 bezoekers