reddy voor het eerst onder het zadel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

reddy voor het eerst onder het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-03 14:28

Haha! big smile Haha!

ik heb een leuk ruitertje gevonden voor Reddy. gister waren we namelijk naar het bos en het broertje van ene clubgenootje reed ook mee op een grote shet....erg cool! Tong uitsteken
dus ik maakte even een opmerking dat ie ook wel op Reddy mocht Bloos
nou vanochtend waren ze er! hij is 6 jaar en super licht. Haha! en super pittig!
reddy vandaag vor het eerst een zadel op haar rug! ze deed helemaal niet gek! zo lief Lovers
nou eerst ff een rondje gelopen! en toen meneer de ruiter erop! Knipoog ging super. reddy heeft geen stap verkeerd gezet! we hebben een aantal rondjes lekker gestapt.......was wel trots op Redje. had eigenlijk verwacht dat ze wel zou bokken

maar ik mag reddy nu daar op stal brengen, zodat ze wat verder beleerd wordt! ze hebben daar ook een sulky(waar ze 1x eerder voor heeft gestaan) dus wel erg handig!


Afbeelding


Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 14:29

Hey wat cool Cool gaaf dat Reddy zo braaf is, super pony hoor *LOL*

LianneJantje
Berichten: 487
Geregistreerd: 22-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 14:40

Leuk dat hij zo braaf was! Vast heel schattig gezicht zo'n klein jongetje op Reddy. Ook erg fijn dat hij wat verder beleert gaat worden. Gaat dat jongetje (met hulp natuurlijk) dat doen?

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-03 14:46

jep, maar misschien duurt het nog ff hoor, want ze is net 3....
ja dat jongetje gaat erop! lekker licht en leuk formaat, pootjes komen net onder ht zadelblad vandaan hihi, maar ze hebben daar nog 2 pony's op stal. dus ze weten er wel wat van! en misschien doen ze meteen de sulky....

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 19:23

Wat leuk!!!!!!!!! Wat vliegt de tijd, ik kan me nog wel herinneren dat ze een dag oud was!!!!!!!!!!!!!! Echt al een grote dame nu dus.