Mini-boktmeeting en bosrit!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Mini-boktmeeting en bosrit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-03 07:40

Zaterdagavond ben ik heel gezellig uitgeweest naar De 074 in Hengelo. Een kennis van mij, Roy, had een meisje bij zich dat mij wel vaag ergens bekend van was, maar ik wist niet waarvan. Later bleek dat zij hetzelfde gevoel over mij had. Haha!
Dus, wij ons voorstellen... kwamen we erachter dat we elkaar van Bokt kennen *LOL* en al een poosje PB'den! Mikjuh en Haarbal! Whee!
Dat was echt lollig! Verder wel een toffe avond gehad.

Zondag was ook een heerlijke dag. Ik had na veel zeuren eindelijk mijn vader zo ver dat we met de trailer naar het bos zouden gaan. Je kunt nl. niet zo goed bij ons buitenrijden. Dus, Shakie op de trailer gezet en naar Nijverdal gereden, om de middag door te brengen op de Sallandse Heuvelrug.
Dit alles was totaal nieuw voor Shakie, maar hij gedroeg zich keurig. Hij loerde wel op alles, want stel je voor dat er een hyena acher een stapel stammen zit... of een prullebak eigelijk een vermomde Ponyvreter is... Tong uitsteken

We hebben heerlijk door het bos gereden, en zelfs nog een stukje op de hei gegallopeerd! Wat heb ik toch een superpony!
Met 2 uur waren we weer bij de trailer. Een slokje water, wat brokjes en gras en we waren weer klaar om de vertrekken. Maar zou je denken dat meneer de trailer nog op wilde? Hij vond het 'bosgras' veel te lekker! Vork
Een beetje overtuigingskracht van mijn vaders kant (een flinke klap op zijn billen) was al genoeg om hem het gras te laten vergeten.

Ik heb een geweldige dag (en avond) gehad. En Marieke, je komt toch wel een x langs he? Sheek staat nu weer in Aadorp, dus niet meer zo ver weg... Haha!





Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 08:20

Jij hebt een leuke dag gehad dus. Jammer dat je in je omgeving niet mooi rijden kan!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

black_kelpie

Berichten: 7775
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 14:07

HEEEJ HAARBALLUH Haha!:D Ik zag je toppicje net pas... Tong uitsteken
Was mie lam in Nul! Echt vaag, zag ik jou ineens. Ennu, was nie met Roy mee hoor.. maar met een vriendin van me! Knipoog Just for the record
Dus t was lekker met Sheek? Mooi! Het Nijverdalse bos is idd prachtig om te rijden...Lovers
Ennu.. ik zou zegge pb ff! Ik kross zo ff langs met mijn superPuchje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 14:11

Leuk dat je elkaar zo nog eens tegenkomt!

black_kelpie

Berichten: 7775
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 13:15

Jah das heel glappig Haha!:D Verwacht je niet echt zoiets!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 13:27

Mikju schreef:
Het Nijverdalse bos is idd prachtig om te rijden...Lovers


Ben ik het helemaal mee eens!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: wollenmuts en 37 bezoekers