Nog nooit zoveel lol gehad op wedstrijd :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Nog nooit zoveel lol gehad op wedstrijd :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-03 22:55

Vandaag had ik wedstrijd bij de Ponhoeve in Waspik. Ik hoefde om kwart over zes mijn eerste proef te rijden, dus kom ik lekker overdag gaan tutten met vlechten en wassen.

Oscar was vandaag weer groom. En heeft echt super geholpen. Alleen dacht ik dat ze een groom was voor Laiser en mij, maar daar dacht Laiser anders over. Hij eiste haar helemaal voor zich alleen op.
Terwijl ik mijn startgeld ging betalen en vragen of ze op schema liepen heeft Laiser Oscar duidelijk gemaakt dat hij van haar eiste dat zij dat overheerlijke gras (wat op een ander altijd beter smaakt Vingers aflikken ) voor hem ging plukken terwijl hij nog in de trailer stond.
Meneer scheen de trailer half af te breken als hij niet iedere keer verse aanvoer kreeg van Oscar. (Ach je hebt het hoog in je bol of je hebt het niet hè Laiser Schijnheilig )
Toen ik terug kwam hebben we hem er maar uit gehaald, want ik vond het een beetje te dat Oscar iedere keer gras moest plukken om mijn paard in bedwang te houden Knipoog
Daar is hij weer aan het vreten geslagen, ja je kunt het niet eens eten meer noemen bij hem Vork .
Tijdens het omkleden en zadelen heeft Laiser ook ieder paard wel even laten weten dat hij ook weer van de partij was. Hij heeft weer wat af gehinnikt.

Toen ik op weg ging naar het losrijterrein vond hij het allemaal wat spannend. Hij had toen op sommige plekjes echt even een mensenvoorbeeld nodig om ergens langs te lopen. Om dan vervolgens met een air verder te stappen of dat hij de Cool stoerste bink Cool was die er op het terrein rond liep. Hij liep me te showen en rond te kijken. Het was gewoon komsch om hem bezig te zien. En ik, ik had door zijn gedrag totaal geen wedstrijdzenuwen meer. Jeetje mina wat liep hij zich toch uit te sloven.

Eigenlijk was ik wel een beetje huiverig hoe hij het in de ring zou doen. Heel de ring was afgezet met witte hekjes en de letters stonden op grote bloembakken (zonder bloemen Knipoog ). En de vorige keer dat ik zoiets had om de ring, kon ik hem bijna niet op de hoefslag krijgen.
Maar dat was echt geen probleem voor hem vandaag.

Ook tijdens de proeven liep hij zich uit te sloven en ondertussen goed op zijn omgeving lettend of iedereen hem toch wel zag. Tja dat hij toen ook nog op mij moest letten was wat minder maar hij had zoveel lol. En ik ook, want ik had echt zoiets van :"moet je dit zien, is dit mijn onzekere heldje op sokken?" "Hij liep echt als een grote macho over het terrein. Haha!
En iedereen moest hem zien vond hij. Mijn allereerste wedstrijd met Laiser was ook hier, maar toen was het toch echt een heel ander onzeker paardje. En nu.
Nu had hij echt zo'n uit straling van : "Hi I am Bond, Laiser Bond" Cool

Uiteindelijk heeft de eerste proef ons nog een winstpunt opgeleverd en werden we herkent door de jury. "Hé dat is een bekend gezicht" "Hé ik word al herkend Haha! ".

De tweede proef werd hij te sterk voor mij en had ik helaas niet meer de kracht om hem goed te rijden en was het dus ook niet voldoende voor een winstpunt. Dat maakt het totaal nu op vijf winstpunten. Het gaat echt hard nu .
Maar wat heb ik een lol gehad vandaag. En wat heeft Laiser vandaag genoten van alle aandacht die hij kreeg. Ik mag wel oppassen dat meneer niet naast zijn hoeven gaat lopen met die air die hij vandaag had Schijnheilig .


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 23:06

haha stoer!!!!! geweldig verhaal joh! laiser bond! jep een echt e bond!
ik heb ook zo''n uitslover af en toe, maar dan vooral thuis! en soms lig ik helemaal vlak, om wat ie allemaal wel niet doet! mooi gezicht he hoe paarden zich gedragen!
nou gefeliciteerd met je punt!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 23:06

Hahaha super verhaal, ik zie het helemaal voor me Lachen Hij heeft ook maar een klein hartje als het erop aan komt, die Laiser Haha!

Iig gefeliciteerd met je winstpunt!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-03 23:12

Even twee fotootjes tussen door van Oscar die het gras voor Laiser plukte.
Afbeelding Afbeelding
Verder is hij helemaal niet veeleisend hoor Schijnheilig

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 23:29

Super gedaan, Mickey. Leuk hoor dat die stoere bink van jou nu zo goed gaat!

Oscar, volgens mij heb jij een zeer goede invloed op zowel Mickey als Laiser Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 08:13

He Micky, ik heb gisteren ook gereden in de L1 in Waspik. Had nog een Bokt meeting kunnen worden Knipoog
Ik moest als voorlaatste starten. Heb trouwens in beide proeven een dikke winstpunt gereden. Dus ikke was wel happy.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-03 09:18

Hé wat leuk zwelgje.
Dan hebben wij samen losgereden Haha! Want na mij moesten er nog vier starten.
Hoe zag jouw paard eruit? Dan weet ik misschien nog welke het was.
Wanneer start jij weer in Waspik?

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 10:19

He, goed gedaan van jullie beiden! Proficiat met je wp en je stoere Laiser *LOL*

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 10:27

Gefeliciteer met je wp! Gelukkig was Laiser in de gedaante van Bond en niet die van Johnny English (voor degene die 'm gezien hebben Knipoog)!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 11:04

Gefeliciteerd, hahahah, beter Laiser Bond, dan Laiser BlonT Knipoog

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 12:12

Hihi, als Laiser Bond is, dan is Retje Johnny English... *LOL*

Leuk geschreven! En fijn dat je weer met een goed gevoel hebt gereden, en natuurlijk dat er weer een winstpunt in zat. Jullie gaan echt heel netjes!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 19:11

Gefeliciteerd met je wp! Ik mag ook bijna weer als het goed is...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132000
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 19:33

Fitzroy schreef:
Oscar, volgens mij heb jij een zeer goede invloed op zowel Mickey als Laiser Knipoog


Laten we het hopen Fitz Knipoog

Hier nog een kort verslagje van langs de zijlijn:
Mickey en Laisertje hebben het fantastisch gedaan
Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik een half jaartje geleden voor het eerst kwam kijken....... wat een vooruitgang zeg, petje af hoor !
Het zag er toen al zeker niet verkeerd uit, maar er moest alles op alles gezet worden om meneer Lasershow "braaf" door de proef te loodsen.
Dat is nu wel anders !
Braaf is ie nog steeds (op zijn eigenwijze wijze Knipoog ) maar hij laat zich nu echt zien...... en hoe Tong uitsteken
En tsja, als je voor spanning en spectakel gaat dan wil er weleens een kleinigheidje mislukken, maar dat mag de pret absoluut niet drukken.
Mickey heeft constant zitten smilen op haar Lasershow, het plezier straalde er werkelijk van af.
Dit smaakt naar meer, en ik weet wel zeker dat er ook nog meer komt Knipoog

En verder.......
Laisertje is wel een veeleisend mannetje hoor
Laat me de longen uit m'n lijf rennen om hem maar op tijd een nieuwe graspol te bezorgen, en zo niet: dan toch Haha!
Ook heeft ie me nog even door een flinke pol brandnetels gesleurd want het gras bij de buren is tenslotte altijd groener en dan moet je vooral zorgen dat je daar terecht komt, heel logisch allemaal.
Je bent een Bonfire-in-de-dop of niet, daar mag je je best naar gedragen Knipoog
superknol

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-03 20:20

Oscar"]
[quote="Fitzroy schreef:
Oscar, volgens mij heb jij een zeer goede invloed op zowel Mickey als Laiser Knipoog


Laten we het hopen Fitz Knipoog
[/quote]
Dat heeft ze zeker.
Oscar
Je bent een gouden groom. De goede resultaten van Laiser en mij hebben we zeker ook aan jouw aanwezigheid te danken Knipoog


Citaat:
Mickey en Laisertje hebben het fantastisch gedaan
Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik een half jaartje geleden voor het eerst kwam kijken....... wat een vooruitgang zeg, petje af hoor !

*bloos*

Citaat:
En verder.......
Laisertje is wel een veeleisend mannetje hoor
Laiser veeleisend? Hoe kom je daar nu bij Schijnheilig

Ik moest nog zeggen van hem dat hij je gemist heeft vandaag. Ietsje buiten zijn wei (waar hij natuurlijk weer net niet bij kon) stond heel erg lekker gras Vingers aflikken

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132000
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 20:27

Zoals het een goede groom betaamd: ik kom zo wel even een polletje brengen hoor

Laiser, je kunt nu even de pot op, moet eerst m'n eigen kilo's onderhouden Knipoog

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 21:54

Goed gedaan *LOL*

Jij bent nogal Ponhoeve-fan zeker Knipoog

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 12:43

Leeeeeeeeeeeeesertje!!
Je lijkt Cerise wel.

Die moest afgelopen zomer tijdens een onweer- en hagelbui van drie kwartier in de trailer op het terrein staan.

Het was (en blééf) hozen buiten maar mevrouw wilde er per sé UIT.
Ze had door het deurtje allerlei charmante ruinen zien lopen en volgens mij snapt ze nog niet dat een ruin geen hengst is of zo Verward *LOL*

Gelukkig heb ik toen een 'redelijk constante' proef gereden.
Echt veel verschil in tempo kon ze niet laten zien, want ze gleed telkens uit op het natte gras en durfde uiteindelijk zelfs niet meer in galop.
Logisch ook wel. Haha!

Had ik nou maar een startkaart al aangevraagd toen, dan waren we nu B+1 geweest. Tong uitsteken
Zal nu wel ff duren nog met die vogelpest, niks gaat meer door hier... Knipoog

Mickey geweldig hoe 'Léser' en jij zo snel naar de top gaan!
Daar kan geen vogelpest tegenop! Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carika en 49 bezoekers