Moe, maar voldaan. Bijna is de nieuwe bakrand af

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Moe, maar voldaan. Bijna is de nieuwe bakrand af

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-03 18:49

Vanochtend zijn we met zijn allen om half 8 begonnen om de nieuwe bakrand te plaatsen. Tropisch hardhouten (sorry panda's en andere Koe ) palen en planken. En het wordt mooi!!! Niet meer normaal zo prachtig, als zeg ik het zelf. Wel een hels karwei, zeker als de bak op een dijk ligt en de bak wel waterpas loopt, maar het land er om heen niet...dan kan je wel weer wat plankjes los gaan schroeven en opnieuw bevestigen.
Morgen is hij waarschijnlijk zo goed als af, nog een beetje afwerken en het schrikdraad plaatsen. Het mooie is dat echt weer blijkt wat voor een hechte groep we met zijn allen zijn, alles liep op rolletjes en iedereen heeft erg hard gewerkt . Ik ben dus nu moe, maar voldaan.
Alleen met zo'n mooie bak, zouden Lars en ik onze rijkunsten toch wat moeten verbeteren....anders past het niet meer bij elkaar Haha!


FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 18:58

Toevallig:Ook wij hebben vandaag de omheining van de bakken (bijna)afgemaakt.Het verschil is alleen dat onze bak van kunststof is.Wij hebben een bowlingbanen fabriek in de buurt en dus hebben we een laminaatbak Haha! .

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 19:15

lijkt me wel een hele klus zo een bak. bij ons staat er nu al een jaar niew hout rond de bak en aangezien er daar veel water op komt heb ik heel die bak (heel groot) helemaal mogen invetten met olie (ofzo, weet het niet) een paar dagen na elkaar, heel veel lagen over elkaar. ik ging elke dag naar huis met een lamme arm Lachen

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!


samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 15:10

vandaag klus dag nummer 2 en het ging ook weer super. ik baal er wel van dat ik de eerste dag niet kon helpen want toen is het meeste gebeurt door jullie. maare hij is echt onwijs gaaf de bak. hij lijkt veel groter. Dus nou kunnen we weer goed rijden.

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, Heide83, Liaan, loowny, MiSzNiTa, Patriesje, Raineri, sterregoud en 67 bezoekers