Mensen uit Lelystad die lid zijn...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Mensen uit Lelystad die lid zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-03 07:17

Van een vereniging??

Ik wil graag lid worden bij een vereniging waarbij je dan ook af en toe les krijgt. Ik heb al geinformeerd bij de Lelyruiters (wat vinden jullie van die vereniging?).

Maar zijn er nog meer?

Kath_

Berichten: 1909
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 10:18

zijn er verenigingen in lelystad dan ???
en ik ken de lelyruiters niet
maar heb er wel eens van gehoord volgens mij is die best leuk en gezellig Haha!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 11:06

Ik ben lid van de Lelyruiters Party!!
Bij de Holtslag zit er ook een vereniging (zie: http://www.stalholtslag.nl/RSV_Holtslag/RSVholtslag.htm) maar daar weet ik verder niet zo veel van af.

De Lelyruiters is een erg gezellige rijvereniging.
Je kan er ook lessen. Dan heb je steeds om de week dressuur les en de andere week springles. Er worden ook leuke dingen georganiseerd (oliebollen avond was er eerst mochten wij een hele leuke springshow geven Party!! ) en er is natuurlijk een clubblad.. Ik weet dat dat verder niet zo belangrijk is maar misschien leuk om te weten Knipoog
Ik ben dus super tevreden over deze rijvereniging en de startlijsten van wedstrijden wordt ook altijd goed aangegeven en ook doorgegeven.

Loesiejj

Berichten: 272
Geregistreerd: 11-04-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 11:13

Ja het is een hele gezeligge vereniging, ze houden ook sponsorspringen en muziekdag dan mag ej een kür rijden bijvoorbeeld... En je kan oefenparcoursen rijden.. en zoals Amy zegt de startlijsten hangen altijd aan het prikbord en je kan wedstrijden opgeven via de club of zelf. De lessen zijn ingedeeld op klasse die je rijd.. dus tis wel leuk Party!!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 12:27

Hoi, ik woon in dronten maar ik ben gewoon startkaartlid van een vereniging. Op die manier kan ik zelf kiezen van wie ik les wil Lachen Ik vind ook meestal van verenigingslessen dat die zo vol zitten, maar oke, het is wel altijd gezellig .

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-03 12:54

cornelie schreef:
Hoi, ik woon in dronten maar ik ben gewoon startkaartlid van een vereniging. Op die manier kan ik zelf kiezen van wie ik les wil Lachen Ik vind ook meestal van verenigingslessen dat die zo vol zitten, maar oke, het is wel altijd gezellig .


Daar heb je gelijk in....
Daarom denk ik erover om gewoon eens in de week (of eens in de twee weken) een priveles te nemen en gewoon lid te worden zonder verplichte lessen... Dan wordt ik lid bij de holtslag denk ik...

Maar ik weet het niet nog..

Dancer_Valou

Berichten: 359
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 17:19

Hoi hoi,

Ik ben dus ook lid van de Lelyruiters en heb om de week dressuurles. Springles ben ik even tijdelijk mee gestopt vanwege Dancer zijn nieuwe ijzers..

Maargoed, de vereniging is erg gezellig en het grootste voordeel vind ik dat als je les wilt, de instructie echt heel erg goed is!!
Ik kan dan voornamelijk spreken over de dressuurlessen en die worden door Bart gegeven, ik kan me geen betere instructeur wensen eigenlijk (slijm slijm..... Schijnheilig )

Ook kun je lid worden zonder dat je lessen neemt.

Succes!

Groetjes Simone

ludje
Berichten: 80
Geregistreerd: 10-08-02
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 19:24

hey
ik ben lid in nunspeet krijg daar geen les dus heb gewoon prive lessen thuis

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 17:19

ludje schreef:
hey
ik ben lid in nunspeet krijg daar geen les dus heb gewoon prive lessen thuis


Hehe, ben jij toevallig ook van je Nunspeetse RJV (oid)?:D
Echt een l*llig klein verenigingetje, maar ik ben daar echt gewoon lid om te kunnen starten. Ik krijg gewoon privé les, dus.. Al zit ik er wel een beetje aan te denken om naar een Lelystadse vereniging over te stappen Knipoog.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 18:53

Ik ben lid van rijvereniging kampen en dit is ook gewoon startkaartlid dus niet duur Knipoog