wil wel mee doen dit is mijn leefwijze

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 17:12

ben 1.70 en weeg 68/69 kg.
Wil ook gerust wat afvallen. Maar heb eigenlijk nooit tijd om wat meer aan sport te doen.
werk van 7 tot half 4 in de kas dus best wel veel lopen en van tijd tot tijd dozen tillen(a 6kg)
Dan ga ik naar huis ff zitten en eten en dan naar de paarden, rijden , land uitmesten en poetsen.
Dan weer naar huis en inmidels is het dan half 10.
Ik ga 9 van de 10x op de fiets naar het werk is maar 10 minuten in mijn tempo(flink doortrappen dus)
Het nadeel van mij is dat ik te vaak naar koekjes enzo grijp vooral s'avonds, als ik bezig ben is het niet erg maar zodra ik zit is het mis.
Overdag eet ik best gezond, niet teveel.
s' ochtends 2 ontbijt bicuits en een schaaltje yoghurt(met vruchten of naturel) tijdens de pauze eet ik 1 bruine boterham met kaas of ham en daartussen wat komkommer, dan iest van een liga of weer de ontbijtbiscuits en een appel dit ook in de andere pauze.
S'avonds gewoon aardapples en groente en vlees. Ik woon nog thuis en zelf vind ik dat we best vaak ongezond eten 1x per week wel gebaken aardappels met mayo natuurlijk, 1 dag italiaans eten op zaterdag eten we meestal brood wat daar op ligt is elke week verschillend dan stokbrood met franse kaas en dan weer eens een broodje shoarma. Zondags eten we altijd patat(iets wat me mijn keel soms uitkomt dus neem ik maar weinig) met iets van een biefstuk.
Ik heb het al een paar keer gezegd dat we gewoon 5 dagen aardapples en groente moeten eten maar het werkt nog niete echt.
Ik ben al wel afgevallen zonder dat ik er veel aan deed van de winter woog ik nl 75 kg.
Maar goed mijn zwakste punt zijn gewoon koekjes.
Ik drink wel alles light en op mijn werk neem ik veel water en soms warme chocmelk(1x in de 2 weken ofzo) of soep.
Nou eens kijken of ik wat sterker wordt om vette dingen te laten staan als ik hier regelmatig even kom kijken.
streef gewicht tussen de 60 en 65 kg.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bengell, Fly_high, Hawkeye, IASCrawler, Kirrietje, Lipstick, Sjokki, Spike2019, xPabloBokt en 37 bezoekers