Wow, dat ze zo konden springen,..had ik niet verw8

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Wow, dat ze zo konden springen,..had ik niet verw8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-03 22:22

Haha! Wow, vandaag echt een fantastisch dagje

Met Ursje heb ik een sprong gesprongen met een blauw staldeken erop, en 4 felgekleurde zadeldekjes erop. (Rood, geel, wit en groen) dan nog een stevig windje dat alles wat deed wiebelen,... en dan maar liefst 1m20 hoog,... En Ursje is maar een D'tje. (Net geen C) En normaal weigert ze alles waar iets overhangt of onderligt,...ik ben echt heel trots op haar, en kan het nog steeds niet geloven dat het ons gelukt is,... Verward

Met Killiwatch heb ik dezlfde sprong gesprongen, maar dan 5cm lager, en daarna ook nog eens zonder al dat gedoe erover. En dat is maar een C. En het was de tweede keer dat ik Killi reed,...ook op haar was ik heel trots. De eigenaar wou dat ik nog hoger ging,..maar dat wou ik niet. Het ging nu goed, dan moet je geen problemen gaan zoeken hè. En het hoogste dat ze tot vandaag had gesprongen was 1m10. Dus haar record hebben we vandaag verbroken. (5 cm hoger, wat veel Tong uitsteken Haha! )

Ik ben echt super tevreden over mijn beesies. En ik denk dat ik best het recht heb om dat te zijn, toch? Ik wil echt geen andere, ze zijn gewoon super, ze gaan echt tot het uiterste, zo'n lieve leergierige pony's en nog eens heel lief en mooi ook, wat wil je nog meer Verward

xxx Esther en Killi en Ursje

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 23:26

Wat leuk dat het zo goed ging! ik heb ook een d'tje en vraag me af en toe toch ook echt af hoe ze nou eiegnlijk over die hoge hindernissen komt Lachen

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 23:31

ik heb vandaag met Carolien 1.10 gesprongen deed ze ook maar 1 x want voorderest weigerde ze Knipoog
en ze is 1.47 en 18 jaar

Cleooo

Berichten: 98
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: laren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 00:14

zo! das egt goed van je paardje! Ik zou ook suuupertrots zijn. Heel veel plezier nog met ze! (en zij met jou)

boemel

Berichten: 8405
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 14:17

Leuk zeg dat ze zo goed springen!

Mijn 1e D-pony (was wel 1.48m) kon ook super springen.
Hij sprong makkelijk een parcoursje van 1.10 tot 1.25m.

Mijn 2e D-pony (1.47) kon nog veel beter springen, maar dat was zo'n onbetrouwbaar geval. Weigeren om over 80cm te gaan als de kleur of vorm van de hindernis haar niet aanstond. Vertrouwde ze het wel, dan sprong ze alles. 1x zelfs 1.50 gehaald. Maar vond ik toch wel erg eng.

blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-03 21:06

Nou, Ursje kan ook zo gemeen zijn,...staat er iets engs onder of komt ze niet goed uit,...vergeet het dan maar,...REMME!!!

Daar liggek dan wel eens op het zand! Haha! (Met nog wat meer geluk op de sprong,... Verward )

Maar toch vind ik haar heel leuk en tof. Het blijft een uitdaging met haar! Je weet maar nooit,...

Bedankt! Jullie ook nog veel suc6!!!

Dikke zoen Esther, Ursje en Killi!!

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 23:44

Idd houd een beetje de spanning erin. Ik vlieg meestal wel over de hindernis en dan maar hopen dat mn paardje onder mn kpont blijft he Knipoog