Foto....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-01 17:41

Dit ben ik met m'n vriend tijdens een fotosessie. Ik vond 't wel een leuke foto.
[img]../upload/68/Fotoshoot[/img]
En? Leuke foto toch?

Pling Knuf mayo Pling


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-01 17:42

Oei beetje groot uitgevallen. Bart of Heike helluppie!!!

Pling Knuf Mayo Pling

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 17:45

ja hoor, mooie foto!
waar is die voor gemaakt, of heb je ze zelf laten maken?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 17:45

gaaf he... En zo groot issie niet hoor.. Tabel is nog in normaal formaaat dusse..

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-01 17:47

Ik was bezig met een fotosessie voor een modellenbureau. M'n vriend was er ook bij en de fotograaf vond ons zo'n leuk stel, dat hij ons op de foto wilde hebben samen. Ik heb nog meer foto's van ons samen. Ik heb ze allemaal in een fotoboek gedaan van die ene dag.

Pling Knuf Mayo Pling

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 17:53

haal ze eruit en laat zien!
Mooie foto's kijken is en derde hobby van mij haha!
misschien een stomme vraag (..) maar heb jij dat ook, dat je heel vaak ( en nog lang ena) naar goede foto's van jezelf kunt kijken?
Naar die foto's van mij en/of mijn paard die erg goed gelukt zijn, kan ik soms (ook na jeren weer) blijven kijken.. klinkt misschien wat ziekelijk ofzo, maar is wel zo haha.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-01 17:56

Ok, ik zal er even een paar leuke tussenuit zoeken. Het zijn wel kleine foto's, want het zijn contact-sheets (overzichtfoto's). Maar ik ga ff voor je kijken.

Ik heb inderdaad dezelfde tik. Als foto's een beetje goed gelukt zijn, vind ik 't erg leuk om ze regelmatig te bekijken.

Pling Knuf Mayo Pling

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-01 19:01

Ok ik heb ze gevonden. Hier zijn ze dan.
[img]../upload/68/foto1[/img]
[img]../upload/68/foto2[/img]
[img]../upload/68/foto3[/img]
Ze zijn misschien wat onduidelijker dan de eerste foto, maar dat komt omdat ze in het echt ook klein bij mij geleverd zijn.

Pling Knuf Mayo Pling

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 19:06

wat leuk en sexy zeg! wauw wat een jurk!!!!
maare ben je model?
lachen man ben benieuwd hoe de boktweekendfoto's straks worden??

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-01 19:13

Geve jurk inderdaad. Die heb ik van m'n vriendje gehad. Als je 'em in 't echt ziet is de stof van wit/zilver slangenprint. Ik was er in één klap verliefd op. En toen kreeg ik 'em, lief hè?

Maar ik ben geen model hoor. De foto's waren niet van een goede kwaliteit en ik ben me toen gaan afvragen wat de status en kwaliteit van het bureau was. Dus ik ben gaan informeren en het was niet je van het. Dus ik ben daar niet mee verder gegaan.

Later wel nog mee bezig geweest via een visagiecursus van een vriend. En zijn leraar is voor mij bezig bij diverse bureaus, maar ik moet eerst nog even goede foto's maken, voordat dat echt kan gaan lopen. Nu is het puur voor de lol. Oh ja, nog een probleempje voor m'n modellenwerk. Ik ben maar 1.63m, maar ik ga 't proberen bij specialafdelingen bij bureaus.

Pling Knuf Mayo Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 20:24

modellenwerk, ach ja in een grijs verleden voor mij dus.
Tipje: ga naar een grote bekende en betaal nooit ergens iets voor. De bedoeling is dat ze jou betalen namelijk.


Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 22:34

jaa gaaaf!
dit zijn ook echt mijn soort foto's! Mooi, stijlvol, sexy, maar niet ordi, zelfs niet een beetje.
als ik binnenkort wat geld over heb (..)laat ik nog 'ns een paar mooie foto's maken, m'n oma en opa willen graag een recente portretfoto ( hangt nu een kleintje en die is ca. 8 jaar oud...mwa..), dus als ik er toch ben..
had ik eigenlijk 3 jaar eeder moeten doebn, toen ik nog wat minder vrouwelijk was haha *LOL* !

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-01 23:35

Citaat:
Op 2001-03-16 20:24, schreef Lovely:
modellenwerk, ach ja in een grijs verleden voor mij dus.
Tipje: ga naar een grote bekende en betaal nooit ergens iets voor. De bedoeling is dat ze jou betalen namelijk.

Nou ik ben niet bang voor het grote bekende, degene die mij helpt is visagist John Kattenberg en z'n beste vriend heet Gerard, dat is de eigenaar van Max Models en die heb ik zelf al gesproken en zei tegen mij: Als John weg van je is, dan wil ik je zeker ontmoeten, al ben je klein, dan is er toch iets heel bijzonders aan je.
Toen moest ik toch heel erg blozen, want dat hoor je natuurlijk niet allerdaags en verwacht ook niet dat zoiets gezegd word. Maar eerst nog ff een goede portefolio maken. John wilde me daarbij helpen gelukkig.

Pling Knuf Mayo Pling

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 08:29

Wat ik me afvraag? wanneer doe je zo'n jurk aan? Ik heb ook zo'n soort jurk waar ik helemaal weg van ben en heb 'm ooit op een bruiloft en een keertje toen we VIP naar Miss saigon zijn geweest aan gehad verder nooit want daar is ie 'te' voor zeg maar.
Te sjiek om mee naar een kroeg of discotheek/houseparty te gaan en om 'm zomaar aan te trekken is ook vreemd naar de winkel haha

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 08:54

Wat een superstijlvolle foto's! Echt heel mooi!
En die jurk vind ik ook erg mooi, al dacht ik op het eerste gezicht dat het een bruidsjurk was... tja, dat krijg je met witte jurken.
Maar hij is echt heel erg mooi!

Astrid(dempsey)
Berichten: 326
Geregistreerd: 10-02-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 09:20

echt mooie foto's!!!Echt vet als je allemaal mooie foto's hebt dan heb je echt leuke aandenken voor later!!doei doei groetjes astrid

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 17:27

ik vind die jurk zonder de handschoentjes wel kunnen hoor, als zomerse jurk.
Vind hem chique, maar niet 'te', wel met die handschoenen, dat maakt 'm weer heel anders vind ik.
Als ik zo'n jurk zou kopen doe ik 'm gewoon aan als ik met mooi weer ga winkelen, stappen, o.i.d.
Maar ik ken je 'probleem'; ik wil ook al jaren een echt mooie jurk kopen, bijv. voor kerst, oud en nieuwfeest ofzo, maar die draag ik dan waarschijnlijk never nooit niet meer, ook omdat je er vaak zo 'in terug komt' snappie?
En als ik 'm dan na een paar jaar weer 'ns aan zou doen, is de kans groot dat i k'm niet goed meer pas haha. ( dat was in ieder geval de afgelopen 5 jaar zo, misschien dat dat nu niet meer gebeurt..)
heb nu vaak rokjes aan of mooie broeken of andere jurkjes, maar heb tot op heden dus nooit zo'n soort galajurk gekocht. Maar er komt een dag..
Wat voor jurk heb jij Kim ? ( strak/ wijd/ kleur)

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-01 21:52

Nou dat is juist het ideale van deze jurk. Met handschoenen en open schoenen is het geschikt voor een gala. Zonder handschoenen en met hoge laarzen is ie geschikt voor de discotheek. Voor in de zomer is ie niet echt geschikt, want het heeft een wit/zilveren glans-slangenprint, dus dat zou ik iets 'te' vinden.

Thanx voor de leuke reacties.

Pling Knuf Mayo Pling

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 10:44

Dat vind ik zo zonde van mijn trouwjurk. Hij hangt hier boven maar wat te hangen. Maarja, een trouwjurk trek je helemaal niet meer aan natuurlijk.
Ik wil hem niet verkopen (hoewel ik hem duur zou kunnen verkopen, maar de emotionele waarde he..)
Misschien dat ik als ik ooit zwanger ben het wiegje ermee laat bekleden ofzo. Maar aan de andere kant vind ik dat ook weer zonde, dan gaat mijn jurk aan flarden.
Tja, ben gewoon een beetje trots op mijn jurk, alles handwerk, door mijn schoonmoeder gemaakt.
[img]../upload/4/m1.bmp[/img]

Mayo: Inderdaad wat, euhm, weet ik niet meer wie zei, je kan zo trouwen in die jurk!!! Echt een schitterende jurk, schitterende foto's ook trouwens

PS, bart, ik hoop dat de foto het doet, ik krijg hem op een of andere manier niet gewijzigd in JPG (jij misschien wel?)

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 11:05

Goh Stef wat was jij een mooi bruidje zeg........knap stel hoor!!!
En jij schoonmoeder is erg handig met de naaimachine.....prachtig!!
Vind het wel gaaf om er een wieg mee te bekleden.......of je kan het kleiner laten maken en er een hele grote pop mee aankleden,d at heeft een vriendin van mij gedaan en ze heeft dat nu in de kamer staan is ook erg mooi!!!

Jacqueline

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 14:54

Tja, openen in het programma waarmee jullie foto's bewerken (of inscannen ofzo) en opslaan als .jpg ipv .bmp..

Ik zie trouwens geen foto.. Zelfs geen BMP.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 17:25

Mijn jurk is een soort kersenrood tot op m'n knie met een spagettie bandje achter m'n hals om en een vrij lage hals hij is ook behoorlijk strak Ik heb 'm altijd met een jasje erover denk als ik 'm zonder jasje aan heb inplaats van sjiek ordie gaat worden.
Mijn zusje is een jaar naar The States geweest en op haar prombal had ze zo'n galajurk aan van 300 piek ook een jurk die je nooit meer aan doet maar die is echt prachtig.
ene stef ik zie helaas alleen maar een kruisje van je trouwfoto

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 19:08

Das raar ik heb toch straks echt een bruidsfoto gezien van Stef met haar man en 2 bruidsmeisjes...huuuhhhh......ken dat nou!!!!
Maar hij is nu inderdaad weg....raaaaar!!!
Jacqueline

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 19:24

haha, da's toch ook een liedje, van 'Normaal' ofzo?
" 'Oe ken daet noe.. " Lachen
enne bart, hier nog eentje die nada ziet, alweer.. Knipoog

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-01 09:13

Mooie foto´s Mayo. Je hebt ook zo´n mooi figuurtje ik zou zeker kijken of ja wat kan doen in het modellen wereldje.

gr Pris


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ChanelR, Fair, Foreverkliek, Googlebot, III, jadeken, leintje_, Lisselot, Maaikevdk, Mallow, Mondy, pretty, Sintara, TessaxQuincy, ual_95, xPearl en 72 bezoekers