Gelukkig Droopie is terug!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Gelukkig Droopie is terug!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-03 21:39

Tja het was me en dolle boel gisteren avond. Na al die pesterijen hier in de buurt etc. wordt je echt helemaal gek. Je haalt je de ergste dingen in het hoofd. En de honden die vergiftigd waren waren lang niet de enige beesten die wij of buren van ons verloren hebben. Soms snap je gewoon niet hoe mensen tot zo iets in staat zijn. Er zijn dieren weggehaald, vergiftigd, vermoord en ga zo maar door. Katten, honden maar ook paarden waarop onverklaarbare wijze iets mee gebeurd. Nog niet zo lang geleden hebben we zo'n klem gevonden met van die tanden ik weet niet hoe ik het uit kan leggen maar wie van jullie vroeger naar david de kabourter keek kent ze misschien wel, ze kunnen een poot van een dier totaal verbrijzelen. Die hebben we dan ook meteen naar de politie gebracht. Omheiningen die op verschillende plaatsen worden door geknipt etc. Dan begrijp je wel dat als je hond verdwijt je totaal in paniek raakt en meteen het ergste gaat denken. We zijn dus met een heel team op zoek geweest maar er was niets te vinden. Buren gevraagd of iemand iets gezien had maar ze hadden geen hond weg zien lopen. Wel een auto zien rijden... s'nachts zag ik het helemaal niet meer zitten. We zijn heel de regio afgelopen en heb heel wat instanties afgebeld maar niets. Toen hebben we s'nachts besloten maar te stoppen en dan s;morgen weer verder te gaan. Net toen het bezoek weg was zagen we iets door het raam. En ja hoor het was DROOPIE!! Eerst dachten we dat ze helemaal ok was, maar dat bleek niet zo te zijn. Ze had niets ernstigs maar bloed aan haar hals. We hebben ernog effe naar laten kijken en waarschijnlijk heeft ze vast gezeten in een strop en heeft ze die op een of andere manier kapot gebeten. Of heeft ze met iets gevochten en te bang was naar de pups te gaan om zo het gevaar van het nest weg te houden. Tja stroppen komen we hier wel vaker tegen. ER is blijkbaar iemand die het nodig vind om stroppen te zetten, we lopen hier regelmatig rond om daarop te controleren maar je kunt het nooit helemaal bijhouden. Ik ben in elk geval haal erg blij dat ik haar nu weer terug heb en de pups overigens ook. Helaas zullen we nooit weten wat er precies gebeurd is maar de politie probeert het ook steeds in de gaten te houden. Het ergste is dat je geen bewijzen hebt wie het doet dus dan sta je machteloos. Het enige wat wij hier kunnen doen is constant opletten. Mijn buurmeisje en tevens beste vriendin is in 3 jaar tijd mer dan 20 katten kwijt geraakt. Tja we wonen hier in landelijk gebied dus lopen ze los rond. Nu heeft ze nog een kat over ( heeft net jonge kittens gekregen) en die moet nu binnen zitten. Ze durft geen katten er meer bij te nemen. Bij onze andere honden hebben we ook wel eens kogels aangetroffen. tja en zo kan ik echt nog een hele tijd door gaan. Tja ik was zo bang gisteren ik had het echt niet meer, maar ze is terug en heeft geen pijn (meer). Vandaag had ik natuurlijk begrafenis en gelukkig hebben vrienden aangeboden bij de beesten te blijven. Tja, in zo'n tijden leer je ook je vrienden kennen, we waren verbaasd dat er zoveel mensen ons wilde helpen bij het zoeken van onze Droop, tja het is ook gewoon een schat van een hond. En jullie bokkers ook heel erg bedankt voor jullie steun, hulp en informatie.
Natuurlijk ook namens onze Droop Haha!
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door HorseMoments op 03-05-03 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt


youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 21:41

Gelukkig dat ze weer terecht is, ik kan me voorstellen dat je zulke dingen in je hoofd gaat halen als ik het zo allemaal lees..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 21:42

Fijn voor je dat ze weer terug is zeg!
Ik las net je andere verslag en ik dacht echt: OH Nee! Die puppys dan?! En die mama hondje?!
Echt beter dat ze weer terug is!

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 21:45

Gelukkig dat ze weer terug is! Had net nog gereageerd op je andere berichtje, ben blij voor je dat ze weer terecht is!

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 21:58

Hee wat fijn dat ze weer heelhuids thuis is!

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 21:59

Gelukkig toch nog goed gekomen!

Paardentaxi Zeeland

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 22:25

Dat is een pak van je hart! Gelukkig is het dit keer dan wel helemaal goed gekomen!

rooz

Berichten: 685
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 22:26

wooow die mensen die dat doen zijn echt niet normaal ik hoop zo dat ze gepakt worden!! ik ben echt blij voor je dat je hond weer 'heelhuids' thuis is gekomen!! echt heel veel sterkte nog

Paar Nieuwe Foto's Op Mn Profiel Haha! Haha!

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 22:27

Gelukkig maar. Die arme pups. Is ze zelf al weer een beetje hersteld van het avontuur?

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 22:27

Wat ontzettend fijn dat ze weer zonder kleerscheuren thuis is gekomen. Verwen haar maar extra!

* To Belg, or not to Belg *

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 23:21

Super dat ze weer terug is.Hoeft die spanning ook niet meer.Wat een opluchting dat kan ik me goed voorstellen.Jeminee zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 00:18

Zooo, dat is een opluchting!!
Wat zul jij lekker slapen vannacht .

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 00:24

Inderdaad, dat slaapt vast weer een heel stuk geruster Haha!
Fijn dat ze weer terug is!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 00:27

Zo zeg, dat is spannend geweest!
Gelukkig is ze weer (bijna) heelhuids thuis!
Nu misschien maar voortaan binnen houden?

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 01:03

Jeetje dat is heel erg goed nieuws, na zo'n emotionele dag is dit toch wel een opkikker.
Is er dan geen mogelijkheid om alles beter te beveiligen?
Voor katten is dat helaas geen optie.

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 01:20

Gelukkig is ze weer terug!!!!

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 10:31

he gelukkig is weer thuis, gaat het met de pups en mam samen weer meteen goed?
maar als ik jou verhalen zo lees, wat er allemaal wel niet gebeurd, dan woon je daar toch ook niet meer fijn?
en kan je ook geen camera of iets dergelijks ophangen zodat je bewijzen hebt voor de politie dat iemand het is en misschien zie je er ook nog op wie het is, en ik ga nog steeds met mn ouders erover hebben of wij misschien een pup mogen (en dan pas natuurlijk als ze oud genoeg zijn om bij mama weg te gaan)

:¨·.·¨:
`·.
Bjarki, Harry en Dorus

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 10:49

Oh wat goed dat ze weer thuis is joh!
Ik schrok echt toen ik gister de vorige topic las, ik begon bijna te huilen...
Dat ze dieren zoiets aan kunnen doen, dat is toch gewoon ziek?

Gelukkig is ze terug! Haha!

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 11:23

Gelukkig maar! Maar ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat mensen zoiets gemeens kunnen doen!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 11:52

Wat een opluchting zeg, heel fijn dat ze weer terug is!!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 12:07

Geluukig maar dat ze weer thuis is!! Echt niet normaal wat er in je buurt allemaal gebeurd hoor!!

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 12:10

Ik ben superblij dat alles weer in orde is. Ik kan me heel goed voorsellen hoe je je gevoeld moet hebben. Wij hebben het ook al zo vaak meegemaakt.
Onze je-weet-wel kater heeft maar liefst drie keer een aanslag op zijn leven overleefd.
Hij is een keer beschoten geweest met hagel, operatie bij de dierenarts, hmm, misschien heeft iemand wel gedacht dat het een konijn was.
Toen kwam hij eens thuis, volledig onder de motorolie. In paniek de huisarts gebeld: kat onmiddellijk wassen en zorg dat hij er niets van binnenkrijgt. Okee, kat gewassen (dat was nog eens een belevenis, mijn moeder en ik hebben toen nog dagenlang met opengekrabt gezicht, rug en armen rondgelopen), maar we wisten natuurlijk niet hoeveel hij al had binnengekregen. Dat is gelukkig ook goed afgelopen.
En toen is hij nog eens vergiftigd geweest ook. Dat heeft ook niet veel gescheeld, ook de DA had er geen goed oog in, maar dat heeft ie dan toch ook overleefd.
Onze kat moest binnenblijven 's nachts, maar het gebeurde dus steeds gewoon op klaarlichte dag.

Maar als ik dan jouw verhalen lees, denk ik toch wel dat het nog een streep erger is bij jullie... Boos!

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-03 08:49

Apple schreef:
Gelukkig maar. Die arme pups. Is ze zelf al weer een beetje hersteld van het avontuur?

Ja het is gelukkig weer allemaal goed, tja je schrikt er echt heel erg van, want ik dacht echt dat ik haar niet meer levend terug zou zien. Ze krijgt nog wat ontstekings remmer uit voorzorg. Maar ze is weer speels en zorgt goed voor de pups en is er niets meer aan haar te zien. Met de pups gaat het ook super! Gisteren was er een kindje van 3 die geen genoeg van ze kon krijgen was echt zo lief. En ook pappa en mamma hond ging ze de hele tijd omhelzen en kusjes geven. DIe vonden al die aandacht natuurlijk helemaal geweldig.
We proberen wel zoveel mogelijk voorzorgsmaatregelen te nemen dat er niet nog zoiets gebeurd maar je kunt gewoon niet alles in de gaten houden. Camera's komen er iig. en vrienden die op ons huis en de dieren passen als wij weg zijn. tja en voor de rest... goed opletten.
iig heel erg bedankt voor jullie berichtjes, dat doet je toch wel goed vooral als je je zoveel zorgen maakt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 93 bezoekers