Katy is overleden....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Katy is overleden....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-03 18:49

Mijn geitje Katy is vanmiddag rond kwart over 5 overleden Huilen
Ze was al achteruit gegaan,dunner en minder eten en gister heb ik dr proberen te voeren en drinken geven want ze at niet meer. en erbij gezeten. Ik zei tegen m'n ouders dat de DA gebeld moest worden,maar hun vonden het wrs. niet zo nodig ofzo.

Vandaag uit t werk lag ze nog steeds en ze kon niet meer zonder steun liggen,dus ik onwijs huilen en mijn moeder had de DA gebeld. Laura (boogiegirl) en ik bleven al die tijd bij Katy en de DA moest uit Helden komen omdat het weekend was ofzo, dus het duurde ongeveer 2 1/2 a 3 uur, maar Katy at al uit zichzelf en kon met onze hulp opstaan en even los staan.

Toen de DA kwam had die een wormenkuur gegeven (daardoor is ze zo ziek geworden,wormen Scheve mond ) en antibitoca ofzo. Om een lang verhaal daarna kort te maken; haar lichaam kon die medicijnen niet aan, ze werd spastisch en ze ging weer harstikke achteruit, ze kon zelfs niet meer slikken. We zaten er naast toen ze langzaam wegviel, dr ogen gingen raar draaien en toen was ze dood..

Laura en ik konden het niet begrijpen, na een minuutje ong drong het tot ons door Huilen We moesten heel erg huilen en ik zal je missen Katy meisje!!
Katy is 4 jaar geworden,veel te jong Verdrietig Huilen

Afbeelding

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 19:00

Ik kan het nog steeds bijna niet drooghouden vooral niet na die foto.. Verdrietig

Ik heb zo'n hekel gekregen aan DA's!! 5x heb ik ermee te maken gehad, en 1x ging het goed(duh.. als ze niet eens een beest in kunnen laten slapen Scheve mond )
1x zelfs een dooie en de andere mag ik blij zijn dattie nog leeft.
Dan ben ik maar eigenwijs, ik laat geen troep meer in m'n beesten spuiten alleen als het ECHT nodig is.

Niet dat hij vantevoren verteld wat de risico's waren.. eikel..

Het had echt helemaal niet gehoeven tot de DA haar kwam vermoorden


Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 19:00

En ik zie nog steeds die wegrollende oogjes voor me Verdrietig

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-03 19:01

Ja ik kan t ook bijna niet drooghouden Verdrietig Haar lieve oogjes Verdrietig

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 19:13

wat jammer voor je.
ik weet he dat is. een vriendin van me heeft onlangs ook haar geitje verloren. toen de DA eraan kwam ging ik weg, ik kon het niet zien. de hele rit naar huis heb ik geweend . en het was zelfs nog mijn geitje niet.
Huilen
mooie foto
Huilen
sterkte!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 19:14

Jeetje! Rot voor jullie zeg! Het lijkt me het beste voor Katy, anders heeft ze misschien ook alleen maar pijn. Natuurlijk klinkt dit berichtje afgezaagd, maar toch sterkte...

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 19:15

achos wat zielig Verdrietig best raar van die DA inderdaad zeg..
sterkte ermee

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-03 19:15

Ja ze had ook pijn maar ze had er boven op kunnen komen,dit had niet gehoeven daarom is het zo erg Verdrietig Bedankt!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 19:15

Aaaah, wat zielig!
Veel sterkte meis. Knuffel maar lekker veel met Expensive... Ach gut

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 19:18

heel erg veel sterkte meissie.. laura jij natuurlijk ook!
Je kende katy ook vast en om zoiets mee te maken is echt niet fijn Verdrietig sterkte dames!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 19:23

Dankj Lovers
Ik had niet echt wat met Katy, maar het is toch raar dat je zo'n geit jaren in de wei hebt rondhuppelen en nu ineens niet meer, en om een beest voor je ogen dood te zien gaan is ook erg vind ik, maar ik ben zowiezo heel gevoelig voor dat soort dingen.
Als ze van oudheid ofzo was doodgegaan had ik er vrede mee maar ik kan het niet uitstaan dat ze door iemand anders' fout dood is!

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 19:38

Ahhh kl*te hoor!! Echt vervelend.
En dan heb lekker gemengde gevoelens Scheve mond Je bent boos, maar ook verdrietig. Ik weet hoe dat voelt.
Heel veel sterkte allebei !!!
Misschien kunnen jullie elkaar een beetje troosten Ach gut
Laus je kan altijd op msn tegen me praten he ! Lovers

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30604
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 19:39

Ik heb mijn eerste eigen pony voor mijn ogen dood zien gaan, en idd het is verschrikkelijk. Helaas was deze pony nog geeneens 10 jaar oud, dus ook veels te jong.
Sterkte Yentl en Laura.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 19:44

Wat ontzettend sneu. Heel veel sterkte voor jullie.

* To Belg, or not to Belg *

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 20:49

Ach heel veel sterkte meiden!!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 20:55

Ik las het ook al in je smsje. Vind het echt super zielig, arm ding....
Veel sterkte dr mee, het zal niet makkelijk zijn voor jullie... Scheve mond

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-03 21:19

Bedankt allemaal Lachen Ik kan het nog steeds niet geloven. Gisteren heeft Laura nog foto's gemaakt gelukkig...

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 21:24

wat vreselijk zeg, zeker als het door een fout van de dierenarts is, we hebben dat ooit ook 1x met een hond meegemaakt. Ze had erg veel bloed verloren tijdens een spoedoperatie, omdat ze per ongeluk een ader doorsneden en de dierenarts had niet genoeg vocht toegediend Boos! we kregen de hond toch mee naar huis, waar ze in een shock raakte en stierf

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 21:37

Wat erg voor je. Stom ook van die dierenarts, hij moest het beestje juist beter maken! Stomme DA!
Echt zielig, ze ziet er ook zo lief uit op de foto!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 21:48

Sorry maar ik ga in deze niet met jullie mee.

Een dierenarts zal NOOIT met moedwil een dier doden.
Het is de eerste plaats aan jullie zelf te wijden dat het dier wormen had, hebben jullie niet regelmatig ontwormd?

En ook dat jullie zagen dat het dier achteruitging, vonden je ouders het niet nodig om de DA erbij te halen. Wat denken jullie, wie is er schuldig aan dat een dier doodgaat? De eigenaren die TE LANG WACHTEN MET HET ROEPEN VAN DE DIERENARTS TOTDAT ALLES WAT DE DIERENARTS DOET, EN KAN DOEN, TE LAAT IS? Of misschien toch de DA zelf?

Je suis Charlie.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 21:53

Danku Cassidy, lekker om te horen zeg, als net je geitje is overleden ga jij ze even wijs maken dat het hun schuld is. Houd dat voortaan liever voor je zelf zeg.

Of het waar of niet is ga ik niks over zeggen.
Jou onderschrift klopt iig wel...

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 21:54

Yen (& Laus) veel sterkte!

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 21:56

Nou,nou iets rustiger kan ook wel,het is haar schuld toch niet?

Heel veel sterkte,meisje!

Paardentaxi Zeeland

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 21:59

Ik begrijp volkomen dat er verdriet is om een leven dat er niet meer is. Wat ik niet begrijp is dat er collectief op de DA wordt afgegeven, terwijl deze zich niet kan verdedigen. Heb verdriet in stilte, en ga niet om je heen slaan in verdriet.

Je suis Charlie.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-03 22:01

Dat kan je dan ook op een rustige manier zeggen, ik weet zelf ook wel dat het misschien te laat was maar het ging echt beter voor de DA en echt heel erg slecht na de DA, maar dat kan jij niet zien alleen Boogiegirl en ik .

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, Alexios, Frieke84, ikkedus, Lys_PPA, Monique1963, tienus63, Vagabondo, Wopkebrok, xYaartje en 139 bezoekers