Bibber bibber...met de kat naar de dierenarts geweest...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 13:39

Mijn kat heeft bijna 2 jaar geleden een ongeluk gehad en daar heeft hij toen een tijdelijke blaas- en darmverlamming opgelopen...na een tijdje dokteren (kat was overigens wel de hele tijd happy) weer in orde gekomen, hetzij met een stuk staart minder...maar de laatste tijd vonden we steeds weer overal kattenpies... Huilen Dus gisteren naar de dierenarts geweest, urinetest gedaan en blaasontspanner gekregen...vandaag was de uitslag binnen: een hele erge blaasontsteking!!! Arme katje!!! Nou moest ik proberen om zijn blaas leeg te drukken en anders meteen komen...ik kreeg er wel een beetje uit, maar liever het zekere voor het onzekere, kat (vraag niet hoe... Extreme duivel ) ingeladen en naar de DA...hij moet dus 2 weken lang behandeld worden met antibiotica, maar pillen...vergeet het maar!!! Dus de enige andere optie is via injecties...arghh!!! Vandaag gaf de da hem dus zijn eerste antibioticaprik...dacht ik...fout!!! Hij liet dus zien hoe de naald er in moest en haalde hem er uit zonder leeg te spuiten...mocht ik zelf doen!!! bibber bibber...das heel eng, jezelf over die mentale drempel heen zetten om die naald in zijn vel te steken...maar ik heb mezelf vermand en het is gelukt! Dus ik ben vanaf vandaag de kattenprikker in huis... Verward Maar goed, het is voor een goed doel en zo'n prikje voelt ie duidelijk niks van, hij keek niet op of om...en als je een pilletje probeert te geven...nou, dat kan je echt uit je hoofd zetten, want die neemt ie niet...kan je een minuut onder zijn kinnetje wrijven met zijn bekkie dicht en nog weet ie hem uit te spugen...verpulveren en door de slagroom of makreel...daar trapt ie niet in! Dus ik ben blij dat het me gelukt is om een prik te geven, nog 13 prikjes te gaan! Duimen voor me dat ie dan ook weer lekker opgeknapt is please! Schijnheilig


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 13:46

Gossie gossie, arme kat dat hij zo ziek is.
Lijkt me ook wel een beetje eng om zelf te moeten prikken. Maar na een paar keer ga je het vast al heel gewoon vinden joh!
Succes er mee!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 13:55

ik duim voor je hoor!!!!! Veel sterkte met de prikkies, ik zou het nooooooit doen!!!!!! Ik ben doodsbang voor prikken en naalden en alles wat ermee te maken heeft!!!!

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all


Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 13:59

Heeft een van onze perzen ook. Die verzeikt dus het hele huis en als je haar een pil geeft dan houdt ze hem in haar bek tot je weg bent en dat kan zomaar een half uur zijn en dan spuugt ze hem uit. En waar ze hem laat want je kan in haar bek kijken en je ziet niks (wel gasmasker op van te voren Verward ) Terwijl haar dochter allerhande pillen gewoon van je aanneemt en ze zo op vreet alsof het snoepjes zijn.

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 14:26

tjonge jonge het zit jou ook al niet mee he? sterkte!!!

Voorzitster AFM

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 15:58

Ik ga zeker voor je duimen, heel veel sterkte met je kat!!! groetjes monique.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 16:00

Ach wat zielig! Verdrietig
Geef hem maar een knuffel!
Ennuh, ik zal voor je duimen!!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

julke

Berichten: 283
Geregistreerd: 29-04-01
Woonplaats: roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 16:03

Haha!
HiHI me zussie is verpleegster.
Sterkte arrum kattebeest! Schijnheilig


enne viks jij ook een beetje Party!!

<font color=blue>het is</font><font color=red>ROOD</font><font=purple> en het zit in een boom</font>
..<font color=navy size=12>BINKI</font>

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 16:44

Ik hoop dat je kat snel weer een beetje opknapt!!

Zielig is dat dan als ze ziek zijn!

Vorig jaar heb ik zelf moeten leren om mijn geiten injecties te geven, ik vond het eerst ook vreselijk eng maar het went heel snel, nu ontworm ik ze zelfs dmv een injectie omdat het veel makkelijker is dan een pil erin drukken!
Echt, het went heel snel!

Suc6!

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, carineken, DDD3, Femke_Tweety, GoogleAdsense, Hhilde, Iloveiswan, Koekie_186, LesleyAnne, shadowstar, Shenavallie, Telpeva, XxMariellexX en 77 bezoekers