De castratie van Racer, hij vertelt..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

De castratie van Racer, hij vertelt..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-03 16:29

Afbeelding
He hallo, leuk dat je een foto maakt van mij in mijn stalletje, maarre.. sinds wanneer stoor je me bij het eten? Vork Naja zeg, moet ik ook nog eens eten met mijn mooie nieuwe halster van BR om.

Afbeelding
Ik werd opeens naar een grote stal gebracht, niks mis mee, alleen maar meer eten! Maar eh, baasje? Wat doe je nu? Een foto van mijn klokkenspel maken? Waarom? Verward

Afbeelding
Toen kwam er een lieve mevrouw bij me, maar opeens voelde ik een prik en toen werd ik heel erg moe. Die lieve mevrouw en die meneer duuwde me om en ik viel bijna in slaap. Geluukig stond mijn baasje naast me, ze zal wel niet blij zijn met deze foto want je kunt wel zien dat ze net wakker was, en nog een haar lekkere slobbertrui aan had (die deed ze later uit, dat zag er beter uit Haha! ).

Afbeelding
En toen ging er een meneer aan mij sjorren en mijn benen opbinden. Even daarna kwam die mevrouw en ging met een soort stinkend spul mijn klokkenspel wassen.

Afbeelding
Daar lag ik dan, niet echt lekker. Wat gingen ze in hemels naam doen? Verward Ik hoorde die mevrouw tegen die meneer zeggen dat hij een of ander instrument moest pakken, gingen ze muziek maken?

Afbeelding
Die meneer en mevrouw gingen naast me zitten en opeens gingen ze in mijn ballen snijden!! Hellup!! Die man kneep zo mijn bal eruit, gelukkig voelde ik het niet..

Afbeelding
Toen was mijn bal eruit en ging hij aan de andere beginnen. Kijk maar op de foto. Het was bijna klaar, heb je een zwakke maag? Scrol dan niet door.. }>

Afbeelding
Kijk eens, dat is de vangst van vandaag! Nog vrijwilligers die er een soepje van willen trekken? Haha, gelukkig heb ik ze niet zien liggen, dan had ik meteen geweten wat er gebeurt was..

Toen ik wakker werd wilde ik niet dat het baasje foto's van me ging namen want ik zag er niet uit! Als het mooi geheelt is zien jullie het resultaat wel, nu ga ik eerst weer even hinneken naar merries..

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 16:32

Hahahahh leuk verteld ilse! (of moet ik zeggen Racer)
Sterkte iig Knipoog Haha!
Haha!

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 16:44

en daar ga je fotos van maken? Haha!
ziet er niet echt ehm....fris uit zal ik maar zeggen. Schijnheilig
maar hij heeft t overleeft? Tong uitsteken

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:18

GATVER!!!!! Ik vindt dit echt te goor gewoon. Jullie hebben mazzel dat ik nog niet eet!! Waarom moet je daar nu foto's van maken en dan OOK nog op bokt zetten, er kijken vast heel veel mensen naar die (net als mij) niet tegen BLOED en ander FATZIGHEID kunnen.

Volgende keer dus wel even aan mijn (ZWAKKE) maag denken Misselijk AUB

shariyerke

Berichten: 1395
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Venhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:24

ik heb het ook wel eens in het echt gezien, en ik vond het best wel byzonder om te zien, mooie fotos trouwens

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:24

ielll gatver het ziet er echt vies uit!! misschien vinden mensen het interessant om te zien maar ik zeker niet Verward

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:29

Neel & Annuh als jullie het niet interessant of zelfs 'te goor' vinden waarom kijken jullie dan in dit topic? In de titel staat toch heel duidelijk waar het over gaat? Dus dan weet je toch wat je kunt verwachten?

Weer ontopic: mooie foto's, heel duidelijk. Valt me trouwens op dat het een hele nette operatie is, helemaal niet bloederig ofzo.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:30

Ahhhhh Racertje Lovers
Hij ziet er wel goed uit joh! Zo te zien istie ookal dikker geworden.
Ben wel blij dattie het goed heeft bij jou Lachen

Ik hoop voor je dattie nu wat rustiger is

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:31

Gatverdamme, ik vind dit ook heel goor! Hier ga je toch geen toeristische foto´s van maken....om ingelijst op je buro te zetten? Bah!

Cynnie_21
Berichten: 333
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:34

nou ik vind het wel cool om te zien hoor!

Als het je niet aanstaat, ga dan weg.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:40

Haha! Live is het leuker Extreme duivel
Arme Racer...maarja, nu kan hij wel lekker bij de merries in het land Knipoog

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:43

Er staat toch ook DE CASTRATIE! En het staat toch op ITP?!? Dan kan je verwachten dat je zoiets te zien krijgt. En reageer dan gewoon niet, zo verziek je iemands topic.

on topic: Heb je het hem al verteld?! Knipoog Haha!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:43

Neel schreef:
GATVER!!!!! Ik vindt dit echt te goor gewoon. Jullie hebben mazzel dat ik nog niet eet!! Waarom moet je daar nu foto's van maken en dan OOK nog op bokt zetten, er kijken vast heel veel mensen naar die (net als mij) niet tegen BLOED en ander FATZIGHEID kunnen.

Volgende keer dus wel even aan mijn (ZWAKKE) maag denken Misselijk AUB


Tis nog altijd een vrij land en je moet niet kijken.
Als je castratie ziet staan in de titel kun je met een beetje prut in je hoofd wel verzinnen waar het over gaat en wat er te zien is.
Blijkbaar ontbreekt de prut bij jouw en het respect ook , sommige mensen vinden dit wel interesant en hebben evenveel recht om het wel te zien als jij het recht om het niet te zien.
Ik ga toch ook geen kotsmileys zetten als ik foto's zie van jou pony/paard . Hoewel ik dat in de toekomst misschien wel eens overweeg Haha! weet je meteen hoe leuk dat is Extreme duivel

Hele duidelijke foto's Ilse , en veel sterkte voor je "mannetje" Haha!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:45

Mensen, please Shut Up Frusty
Zoals jullie aan de titel kunnen lezen, gaat het om een castratie!!! Dus dan kun je zoiets verwachten...
Ook staat er nog bij, Voor de mensen met een zwakke maag, NIET DOORSCROLLEN.
Lezen, peeps!!

Maar wel grappig gedaan Ilse Haha!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:51

MissHIS schreef:
Gatverdamme, ik vind dit ook heel goor! Hier ga je toch geen toeristische foto´s van maken....om ingelijst op je buro te zetten? Bah!


Waarom, waarom, o waarom kijk je dan??? }>

stefanieh
Berichten: 99
Geregistreerd: 22-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 18:09

tjeetje dit is wel een heel aparte fotoreportage Verward

Machie

Berichten: 16002
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 18:20

ik heb ook alle foto's van de castratie van mijn paard op bokt gezet, kreeg toen niet zulke reacties. EEn verder ga ik met clautje mee Lachen Het staat er boven *LOL*

Verder heel mooi gemaakt! Sneu he, je paard er zo bij zien liggen....

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 18:25

Dat is netjes gedaan hoor!
Zo te zien ook helemaal geen gespannen jaag-bende.
Gewoon de tijd ervoor nemen en toch snel werken.
Succes met de genezing.

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 18:27

mooie duidelijke foto's! vind het altijd wel interessant al die operatie dingen!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-03 18:32

Zoals anderen al zeiden vind ik dat je niet moet kijken als je de titel leest en al zoiets hebt van gatver. Ik kan me inderdaad nog herinneren van Machie dat zij haar foto's op Bokt zetten en mensen dit heel erg interessant vonden. Daarom heb ik ook foto's gemaakt aangezien niet elke castratie het zelfde is. Er zijn verschillende vormen van castreren, en het lijkt me ook voor hengsten bezitters die eraan denken om hun hengst te castreren een goede leidraad om te zien waar ze aan moeten denken bij een castratie etc.
Verder vind ik mijn mannetje nu echt wel zielig, maar zelf blijkt hij er geen last van te hebben, hij begon alweer tegen merries te brullen Haha! . Wat betreft de duidelijke foto's, die zijn van een gewoon fototoestelletje. Een digi wil ik dit jaar nog wel aanschaffen maar wil je net zulke scherpe foto's als deze hebben moet je toch behoorlijk wat centjes uitgeven. Morgen moet ik hem gaan afspuiten, ik ben beniewd hoe hij dat vind.
Wat ik wel erg wonderlijk vond en vind, is dat ze de wond openlaten. Hij drupte nog wat bloed, dus ben benieuwd hoe zijn stal er morgen uitziet. Wat wel verschrikkelijke grappig was dat Racer zijn mond open had en onwijs snurkte *LOL* .

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 18:36

Als je gaat afspruiten moet je zien of je een 'broes' van thuis mee kan nemen,
zo'n ding die je moeder misschien wel heeft om kwetsbare plantjes buiten water te geven.
Zo'n ding verdeelt het water super goed en heeft een enorme zachte straal, ik weet nog dat het op die manier geen enkel probleem was om onze ex-hengst af te spuiten.

Machie

Berichten: 16002
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 18:43

mijn paard vond het ook heerlijk om afgespoten te worden. Heb ook gekoeld met ijsblokjes Haha! wegens een kapotte kraan!

Verder is t met Baloe ook allemaal goed gegaan. Wel heeft er een giga zwelling gezeten, maar nu 4 week later, alles dicht en mooi Lachen

Veel succes ermee

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-03 19:52

Ijsblokjes? Ik zie Racer er voor aan zich helemaal lam te schrikken door de kou Haha! .
Is jou paardje ook in de stal gecastreerd? Of op de weide?

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 19:56

stoere foto's!! ik vind het wel interessant!!
mooi paard heb je hoor!!
succes verder!
hoe oud is ie eigenlijk?

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23428
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 19:58

wel interessant om te zien (kan ik meteen zien wat mijn babe over een tijdje te wachten staat).
Hele mooie foto's!