Verslagje van het vertrek van Misty ;(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Verslagje van het vertrek van Misty ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-03 16:05

Ik wilde het eerst op VvdD zetten, maar het is zaterdag 27 april gebeurt. Daarna ben ik op vakantie gegaan en had dus geen tijd het te plaatsen.

Zaterdag is Misty dus vertrokken naar haar nieuwe plekje. Ik moest tot 12.00 uur werken en mijn ouders hadden Marcella al opgehaald. We kwamen om 12.15 op de manege aan. Misty even uit stal gehaald en een beetje laten rollen, omdat ze natuurlijk daarna 3 uur op de trailer moest.
Yvonne kwam pas om 13.10, ze stond bij Den Haag in de file en het was slecht weer.
We haalden haar weer uit stal en gingen haar voorbereiden op de lange reis.

Marcella links, ik rechts....En wat we aan het doen zijn is wel duidelijk denk ik...
Afbeelding

Nog een keer en al die kindjes aapies kijken...pff dat was niet zo leuk
Afbeelding

Ik mocht haar in de trailer zetten. Ze liep nog wel raar in het begin, maar dat heeft bijna elk paard.
Afbeelding

Ze was ook heel braaf toen ze de trailer in ging. Ze liep zo mee. Toen ze erop stond was het eigenlijk alleen maar hinniken en daardoor deed het alleen nog maar meer pijn dat ze wegging Verdrietig

De laatste foto's van in de trailer... Huilen
Afbeelding
Afbeelding

Misty is goed aangekomen en de mensen daar zeiden dat ze er echt heel goed uitzag voor haar leeftijd enzo. Ze staat nu nog 1 week in de (wat hun noemen) kleine wei. Die is anderhalf keer zo groot als een 20x40 bak ter observatie. Ze kijken dan hoe ze is en met welke paarden ze kan opschieten. Ze staat 's nachts nog binnen, maar als het warmer wordt gaat ze dag en nacht op de wei. Ook als ze naar binnen willen, worden ze naar binnen gehaald.

Gelukkig is Misty niet zo heel erg moeilijk qua andere paarden, maar tis ook niet zo dat ze bij iedereen kan. Ze maakt het gelukkig wel goed duidelijk wat ze wil. Verder ben ik ook altijd welkom en de eerste paar keer ff bellen, zodat ze weten dat ik de verzorgster ben en dan als ze dat weten maakt het niet uit. Ze zeiden: al kom en bel je elke dag/week, maakt ons niet uit.
Ze staat daar met 60 andere paarden en pony's en heeft het erg naar haar zin. Ik ga over 2 of 3 weken al langs, heb er echt zin in Party!!

Ik zal je missen meisje van me!!! Maar het is beter voor jou Verdrietig Maar niet voor mij hart... Huilen


Afbeelding
Afbeelding

Dit gedicht heeft Lisanne (Spirit op bokt) voor mij gemaakt...

Misty
In 1997 kwam je hier als gezelschapspaard
Een lieve bruine pony, met iets lichtere manen en staart.
Samen met Nikkie stond je ’s winters in stal en ’s zomers op de wei,
Vooral ’s zomers hadden jullie je het naar je zin, heel de dag op de wei.. Lekker vrij..
In 1998 begon ik met jou en Nikkie verzorgen, ik deed jullie samen in de paddock en andere leuke dingen
Tot Marcella en ik die dag in 2002 naar de wei gingen
En jij alleen in de wei liep,
Nikkie was overleden, en dat doet me nog steeds veel pijn, in mijn hart heel diep
Ik ben je blijven verzorgen zo vaak als ik kon,
Maar nu moet de dag komen waarvan ik wou dat die nooit begon.
Helaas komen ze je ophalen om weg te gaan,
Om je brengen naar het rusthuis waar je vanaf nu zal staan.
Misty.. Ik zal je missen!


Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 16:15

Verdrietig Ik weet hoe je je voelt, veel sterkte!
Gelukkig heeft ze nu ook een goed plekje gekregen!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 16:46

Sterkte meis.....

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Apple

Berichten: 76188
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:02

Sterkte komende tijd. Gelukkig kun je haar nog komen opzoeken.

Als ik het goed begrijp staat ze nu dus op een soort paardenrusthuis? Dat heeft de eigenaresse dan snel kunnen regelen. Goed zeg! Lachen

Jammer voor jou dat je nu je maatje kwijt bent Scheve mond .

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:35

Waarom gaat ze weg? Heb ik iets gemist? Ik heb toen gelezen dat ze in de lessen werd gebruikt en dat de eigemaresse het daar niet mee eens is. Gaat ze daarom weg?

Hele veel sterkte ermee!


Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:42

Heel veel sterke lieverd Verdrietig
Had je me smsje nog ontvangen zaterdag Verdrietig

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:44

Echt jammer dat ze nou weg is Lin Verdrietig
Gelukkig ga je haar snel weer opzoeken hè!
Ze heeft in elk geval een mooi plekje nou, waar ze zonder gezeur oud mag worden Lachen

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-03 18:04

Apple: ze staat idd in een paardenrusthuis. Stukken beter voor haar!!! Ze was echt samen met Nikkie mijn allerbeste maatje. Ik kon echt goed met haar overweg. Ik kon alles zeggen en troosten kan ze als de beste (ondanks dat ze zo stoer is).

Shaienne: Ze is al weg, maar het is een conflict tussen de eigenaresse en de stalhouder. Waar ik helemaal buiten sta en het verder ook niet over in detail ga.

Chatelaine: Ik heb je smsje niet gehad zaterdag, maar ik weet zeker dat het me echt heel veel goeds had gedaan!! Iig bedankt dat je aan me dacht Lachen

DaphneL: Ik ga haar zeker weten weer snel opzoeken, ik ga met Marcella en mijn ouders zondag 18 mei naar haar toe. Ik neem dan ook mijn fototoestel mee en zal de foto's op bokt zetten. Verder wil Sharon nog een keer rijden en marcella dr ouders en ik ga ook een keer met een meisje van stal. Dus ik kom haar nog vaak genoeg opzoeken, al is het niet zo vaak als vroeger

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 18:27

Jammer dat je hem niet gehad hebt Verdrietig
Maar je weet vast wel wat er ong in zou staan Lovers !

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 18:30

Sterkte meis Ach gut
En gelukkig kan ze nu ECHT van der oude dag genieten.

En veel plezier alvast voor als je haar gaat opzoeken.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 22:13

Linda Heel veel sterkte echt zo poedersuiker gewoon Huilen Ach gut Ik weet echt helemaal hoe dat voelt een paard wegbregen.
Ik voelde me ook echt zo verander toen ik haar de trailer mee in nam. Ze liep ook zo braaf achter me aan Huilen
Gelukkig zie je haar in mei weer!

Mooie foto's trouwens.

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 00:35

Wat rot voor je, veel sterkte.
Maar ik vind je werkelijk een topverzorgster, ik zou willen dat je bij mij in de buurt woonde want iemand die zo betrokken is als jij bent en zo goed is voor haar verzorgpony vind je niet vaak.
Jij hebt gedaan wat het beste is voor de pony, ook al geeft dat jou veel verdriet, en daar blijkt wel uit dat je echt heel veel van de pony houdt en niet zelfzuchtig bent. Ik vind dat je verrekte trots op jezelf mag zijn En die pony zou je vreselijk dankbaar zijn als ze zou weten wat jij voor haar over hebt gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 12:35

Sterkte.
Jij hebt gedaan wat je kon, ik snap best dat je echt heel verdrietig bent.
Nog heel veel sterkte toegewenst.

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 00:09

Sterkte! Ik vind het echt zo goed dat ze naar een rusthuis is gegaan. De meeste mensen hebben daar geen geld voor over en brengen een paard liever naar de slager.
Ik hoop dat ze daar nog een hele tijd van haar pensioen kan genieten.

Ook bekend als Kim20!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Rebecca, amaniblauw, ardanwan, bamisalami, Dartel, Fly_high, GoogleAdsense, Jet, Marcella, Mews, pearlie, Rijsa, sasja0705 en 120 bezoekers