Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjimmy schreef:urielle![]()
![]()
Volgens mij begin ik er nu noooooit meer aan!!
Cassidy schreef:Iedereen gaat er nu zomaar van uit dat als je een kind krijgt, deze ook gezond ter wereld komt en ook gezond blijft. Dat er verder niets kan gebeuren waardoor een kind nog eens een extra zorg blijkt te zijn, en dit ook kan blijven, voor de rest van je leven. Stel dat je een kind krijgt met een handicap? Geestelijk, of lichamelijk? En dat deze handicap zwaarder is dan een hazelip? Het is NIET vanzelfsprekend dat ze gezond ter wereld komen en dit ook blijven.
(hiermee wil ik de zwangere dames beslist niet bang maken, maar het is een mogelijkheid)
Punt twee: een vriend die je tegenkomt op je 16de, zal eventueel op het moment van de zwangerschap beweren dat hij voor de rest van je leven bij je blijft, maar geloof me: dat is zelden waar. Je ontwikkeld je, en je partner op dat moment ook. En te vaak is dat in tegenovergestelde richting....
lindsey schreef:wow Uriële je hebt het echt zwaaren je moet nog best lang.
Inderdaad een reden om voorlopig niet aan kinderen te beginnen.
Kijk ook eens naar programma's als de nanny met al die blerende vervelende kinderen ben je denk ik ook gauw van je kinderwens genezen. (Niet blijven kijken tot het einde als de nanny ze weer een beetje heeft opgevoed maar alleen naar de vervelende mormels zoals ze zijn in het begin.)
Citaat:Cassidy schreef:
Iedereen gaat er nu zomaar van uit dat als je een kind krijgt, deze ook gezond ter wereld komt en ook gezond blijft. Dat er verder niets kan gebeuren waardoor een kind nog eens een extra zorg blijkt te zijn, en dit ook kan blijven, voor de rest van je leven. Stel dat je een kind krijgt met een handicap? Geestelijk, of lichamelijk? En dat deze handicap zwaarder is dan een hazelip? Het is NIET vanzelfsprekend dat ze gezond ter wereld komen en dit ook blijven.
Kilian schreef:Ik ga hier niet mijn verhaal neerzetten,
maar moet zeggen dat ik van de opmerkingen:
"Je vergooit je leven" toch heel erg misselijk wordt.
chas schreef:Kilian schreef:Ik ga hier niet mijn verhaal neerzetten,
maar moet zeggen dat ik van de opmerkingen:
"Je vergooit je leven" toch heel erg misselijk wordt.
het is maar hoe je het ziet he !!!!
als je verder leest weet je wat ik daarmee bedoel !
als je 16 bent en je wilt een kind ...........ja dan vergooi je je toekomst ja !