Leek het eindelijk goed te komen, weer niet...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Leek het eindelijk goed te komen, weer niet...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-03 12:56

Zoals de meeste wel weten is het een poosje uit geweest tussen mij en mijn vriend. Na 1,5 maand kwamen we weer bij elkaar. En het ging beter dan ooit. Het vertrouwen was ineens veel groter ondanks we vele (niet leuke) dingen hadden meegemaakt. Alles leek geweldig...

Aangezien Paul bang was dat zijn ouders het er niets zo mee eens waren heeft hij nog niets verteld. Ik begon dat na 3 weken een beetje irritant te vinden aangezien hij steeds 'stiekem' moest langskomen. Dus hij wilde het gaan vertellen.

Op de dag dat hij het zou gaan vertellen kreeg zijn beste vriend (Dennis, de vriend van mijn beste vriendin Inge) te horen dat hij een bovenwoning mocht huren. En hij vroeg of Paul mee wilde, aangezien die ook op kamers zou gaan van de zomer omdat hij in Breda wil gaan studeren. Paul wilde het wel, maar nu zijn ouders nog.

Eigenlijk waren zijn ouders snel omgepraat, hij mocht op kamers!
De ouders van Paul gingen praten met de ouders van Dennis. En blijkbaar zijn er in dat gesprek niet zo'n leuke dingen over mij gezegd... Hoorde ik achteraf van Inge (vriendin van Dennis, zat ik de kamer langs hun). Vera (Pauls moeder) zegt dat ik haar verschrikkelijk gekwest heb in bijzijn van andere mensen. Ze wilde niet noemen wat het was en ik weet het zelf ook echt niet! We hebben elkaar nooit echt gelegen maar ik heb ook nooit iets banketstaaf gedaan! Dat weet ik bijna 100% zeker! Ook heeft ze hier mij nooit op aangesproken, dus ik vind het behoorlijk laf dat ze dit ineens zegt tegen iemand die ze helemaal niet kent en die mij wel kennen!
Mijn ouders denken dat ze dit expres doet en verzonnen heeft omdat ze 'iets' doorhebben en zo proberen of wij niet zelf al afhaken om door te gaan. Want dat ze mij niet als ideale schoondochter ziet is wel duidelijk
Verder heeft ze gezegd dat ik er daar nooit meer inkom. Opzich wel makkelijk Knipoog Maar ik snap gewoon echt niet waarom! Steeds als ik eraan denk wordt ik kwader, ik heb haar niets misdaan, nooit!

Gister was mijn vriend bij familie die ik dus ook best goed ken. En toen vroeg een tante aan Paul hoe het met mij ging. Hij zei goed en daarop vroeg zijn tante of het nog ooit wat kon worden. Mee schoot Vera in de streid 'Nou ik hoop het niet, ik weet nog niet wat ik dan doe!". Pauls tante nam het gelukkig voor mij op: "Dan doe jij helemaal niets! Kim is een hele aardige meid, altijd lief geweest tegen de kinderen dus ik zou het helemaal niet erg vinden!".
Wel lief dat zij het voor me opneemt.. Ik kon met de rest van zijn familie ook altijd heel goed overweg... Behalve dan met zijn moeder... De rede weet ik nogsteeds niet maar ik heb me er gewoon nooit thuisgevoeld. Vera moest mij niet aangezien Paul wel dingen voor mij wilde doen en niet als een hondje voor haar wilde werken. En ja, dat is uiteraard niet leuk, want Vera wil dat iedereen naar haar luisterd en dingen doet die in haar straatje passen... Ik heb wel ooit eens een topic gestart over de rare regeltjes die ze Paul (een jongen van dik 19) oplegd.... Ben blij dat het niet mijn ouders zijn!!

Paul wil onze relatie nu dus geheim houden. Zeker totdat hij op kamers zit (1 juni) maar ook nog een hele tijd langer, waarscheinlijk tot hij weer op de nieuwe school zit. En bewezen heeft dat hij het kan. Hij is bang dat ze hem terug fluiten of niets meer willen betalen.. Ik voel me echt machteloos.. Van de ene kant wil ik het uitpraten met Vera maar ik weet dat Paul niet op kamers mag als ze dit weet... Van de andere kant ben ik echt pisneidig dat ze dingen over mij zegt die niet waar zijn en wil ik haar nooit meer zien.
Maar het is wel de moeder van mijn vriendje... Huilen
Ik ben echt radeloos...
Sorry voor het lange verhaal maar ik moest het even kwijt... Verdrietig

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 13:10

Kim ik snap je helemaal! Ik wil je heel veel sterkte wensen. Het is moeilijk.
Kop op!

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 13:10

Jemig, wat een gedoe zeg! Lijkt me echt mega rot om in zo'n situatie te zitten.
Ik weet ook niet wat je er mee aan moet, hij heeft nou eenmaal zo'n moeder en er mee breken wil hij ook niet duidelijk (okee dat is ook wel erg drastisch maar wat ik zo mee heb gekregen is zij niet bepaald redelijk).
Succes iig en sterkte!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 14:39

Wat een rotsituatie......bah.
Ik kan me goed voorstellen dat jij je nu wel heel erg gekwest voelt, en dat jij nu tussen 2 vuren inzit!!!
Ik hoop voor je dat het snel goed komt en dat je gewoon een open en gezellige relatie met Paul kan hebben.
Veel sterkte in ieder geval........en kop op.

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 14:51

Och jeetje, wat een gedoe meid!
Als ik jou was zou ik gewoon naar z'n moeder toestappen, en alles eens RUSTIG en kalm uitpraten. Misschien valt het allemaal wel mee, en zijn het allemaal misverstanden.
Want dit hou je toch ook niet lang vol....

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-03 15:01

Bedankt voor de lieve antwoorden Lovers

Carola:
Ik zou niets liever doen.. Dit is namelijk totaal niets voor mij om het maar gewoon te laten zoals het is. Ik kan het echt niet hebben als mensen verkeerd over mij denken (/praten) terwijl het niet waar is. En misschien is er best eens iets verkeerds gezegd (ik kan best sarcastisch praten en het kan dus best zijn dat er iets helemaal verkeer over gekomen is) en ik ben zeker bereid mijn excuses daarvoor aan te bieden... Maar helaas kan ik niet gaan praten.. Zodra ze weet dat Paul en ik weer bij elkaar zijn blaast ze het hele op zichzelf wonen af. En dat is juist super geweldig want die jongen (van bijna 20!) moet eindelijk eens zelfstandig worden.. En dat wordt hij niet bij mamma, dat is ondertussen wel duidelijk... Scheve mond
Verder ben ik erg bang dat ze Paul voor de keuze gaat zetten. OF Kim, OF school, geld enz enz.. En aangezien die jongen altijd alles in zijn schoot geworpen heeft gekregen ben ik gewoon bang dat hij de 'makkelijke' weg zal kiezen.... Verdrietig (ookal zegt hij van niet)

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 15:11

Ah jeetje wat ongeloofelijk klote voor je zeg Boos! Mijn vriendin zat in precies de zelfde situatie maar gelukkig heeft haar vriend ook voor haar en zijn 'eigen' huis gekozen. Dus er is hoop! Probeer met je vriend te praten want ik denk dat hij ook wel de leeftijd heeft dat hij zelf zijn beslissingen kan maken. Veel sterkte meis!

Vandaag even geen achterhaalde quotes


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-03 15:12


Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-03 15:13

Charlotte schreef:
Ah jeetje wat ongeloofelijk stinkmodder voor je zeg Boos! Mijn vriendin zat in precies de zelfde situatie maar gelukkig heeft haar vriend ook voor haar en zijn 'eigen' huis gekozen. Dus er is hoop! Probeer met je vriend te praten want ik denk dat hij ook wel de leeftijd heeft dat hij zelf zijn beslissingen kan maken. Veel sterkte meis!


Lovers

Ik praat inderdaad veel met hem, gelukkig. En hij blijft zeggen dat het goed komt en dat ik zijn alles ben en dat hij dat voor niets of niemand op wil geven... Ik vertrouw maar op hem, meer kan ik niet doen, helaas Verdrietig

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 15:25

Ik weet precies wat je bedoelt!!! Maar ik vind wel dat Paul zijn verantwoording moet nemen en niet dit geheim moet gaan houden. Laat hem haar maar laten merken dat het zijn keuze is om met jou te zijn. Kom nou zeg.

'Paint' it 'Black'

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 15:33

Ja, het is natuurlijk wel een risico. En het zou ook wel eens verkeerd uit kunnen pakken... Maar dit is toch niet vol te houden? Ooit zal het toch uitkomen, en misschien neemt ze het je anders wel kwalijk dat jullie je relatie zolang 'geheim' hebben gehouden.
Wat nou als jullie eens met schoonmoeder, schoonvader, Paul en jij aan tafel gingen zitten, en alles zouden uitpraten?

Ik ken een geval waarbij ze dat ook hadden gedaan, en daar bleek dat schoonmoeder de vriendin (A) juist heel erg graag mocht, maar dat de schoonmoeder juist dacht dat A haar niet mocht. Echt een misverstand dus.

Deze uitspraak vond ik nogal grappig:
Pinky_girl schreef:
En dat is juist super geweldig want die jongen (van bijna 20!) moet eindelijk eens zelfstandig worden..

omdat mijn vriend 25 is, en nog steeds heerlijk bij pappie en mammie woont, en echt een enorm moederskindje is. Maar gelukkig kan ik het wel goed met m'n schoonmoeder vinden.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 15:41

Het is geen gemakkelijke situatie voor je. Maar ik denk toch dat jullie best eens rond de tafel kunnen gaan zitten (goh ben ik origineel met m'n antwoord... maar ben het dus met de meesten hier eens).
De relatie verzwijgen is gewoon maar uitstel van executie... En beeld je in dat ze het 'per ongeluk' te weten komen, dan is haar reactie misschien nog veel erger dan dat jullie het haar samen vertellen en er rustig over proberen te praten.

Heel veel succes met het uitzoeken wat jullie nu juist gaan doen.

Plau

Berichten: 310
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 15:46

Fasel schreef:
Ik weet precies wat je bedoelt!!! Maar ik vind wel dat Paul zijn verantwoording moet nemen en niet dit geheim moet gaan houden. Laat hem haar maar laten merken dat het zijn keuze is om met jou te zijn. Kom nou zeg.



tis voor anderen altijd makkelijk praten "neem je verantwoording" of "praat met je ma", maar ik doe wat naar mijn gevoel het beste gaat aflopen. Het beste is in mijn ogen dus EN Kim EN op kamer met studie.

Als ik 't m'n ma zou vertellen (met welke perfecte argumenten dan ook) dan moet ze NOG het laatste woord hebben (ze is zo onredelijk als de pest). En is het dus OF kamer OF kim, en ik wil geen keuze moeten maken, want kwil Kim van m'n leven niet kwijt en die kamer heb ik in mijn ogen nodig zodat ik eindelijk meer zelfstandig kan worden en dat m'n ma in gaat zien datk niet meer het hummeltje van 10 jaar trug ben en dat ze me los moet laten.
Als ik zou MOETEN kiezen zouk voor Kim kiezen en dan is 't dus zo dat ik alle steun van thuis kan vergeten. Dan moetk meer werken om kamer te betalen en alle vaste lasten, om maar niet van m'n studie te spreken. Geen zin om na m'n studie nog 'n tijd aan 'n schuld vast te zitten. Zeker als ik de studie niet zou halen. Ik zou dus sowieso meer moeten werken en Kim minder kunnen zien en op andere tijden m'n school moeten bijwerken en kim nog minder zien.

Klinkt misschien allemaal wat krom, maargoed. Zodra ik op kamer zit dan hebk iig niet meer m'n ma elke dag om me heen en kan kim dus makkelijk langs komen en ik bij haar zonder een bepaalde verantwoording af te moeten leggen.

Zullen wel weer mensen zijn die me dom vinden ofzo datk 't zo doe, maargoed ik zie geen andere weg...

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 16:34

Hoi Plau (en Kim natuurlijk Knipoog )
Ik snap dat je in een enorme rotsituatie zit, maar mijn vriend zit ook op kamers en moet alles, echt alles zelf betalen.

Kamerhuur, eten, schoolgeld enz.
En hij komt er ook uit, je kunt bovenop je stufie een lening afsluiten met een hele lage rente.
Bovendien als je daarbij een aantal dagen/avonden in de week werkt kom je er echt wel uit!

Betalen je ouders wel je school? Ook als je samen met Kim verdergaat, of dat ook niet?

Sterkte, groetjes Lachen

Het leven is een gebakje!

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:02

Ik zou het gewoon gaan uitpraten. Jij, paul en zijn ouders. Ik kan begrijpen dat het een moeilijk situatie is waar je in zit maar zoals je al zelf geschreven hebt: je kunt er niet tegen wanneer mensen slechte dingen over je zeggen.

Bovendien is de situatie erger wanneer zijn ouders erachter komen dat jullie een relatie hebben terwijl zij het niet weten. Volgens mij moet Paul ook goed duidelijk maken dat hij achter jou staat en geen keuze wil maken tussen jou en school. Jij en Paul hebben een relatie. Niet jij met zijn ouders. Zij kunnen daar moeilijk iets aan veranderen.

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:06

Als ik lees wat Paul zegt denk ik dat jullie zeker de juiste beslissing nemen. Het zal misschien wel moeilijk zijn, maar jullie kunnen elkaar in ieder geval zien zonder een verantwoording af te leggen, moeders kan wennen aan het idee dat jij voor jezelf gaat zorgen enz. En na een tijdje komt dat met je moeder ook wel weer goed lijkt me, je zou haar ook kunnen vertellen dat jullie nog steeds goede vrienden zijn na alles gebeurd is ( lijkt me ook heel redelijk als het 'echt' uit zou zijn ) Ik weet zeker dat jullie je er door heen slaan hoor ! Ach gut

Vandaag even geen achterhaalde quotes

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:09

Het is natuurlijk erg moeilijk oordelen, aangezien ik de moeder van Paul niet ken (en jullie zelf ook niet, for that matter), maar ik neig er toch naar om te zeggen dat je de confrontatie aan moet gaan. Ik denk dat Paul zijn moeder duidelijk moet maken dat hij ondertussen zo oud is dat hij zijn eigen keuzes mag en kan maken.
Probeer voor jezelf eens een rekensommetje te maken met wat het je zou gaan kosten als je alles zelf zou moeten gaan betalen. Hou inderdaad rekening met de lening zoals Sizzy al terecht zegt. Je zult absoluut niet de eerste en ook zeker niet de laatste zijn die een lening bij de IBG afsluit. Ik snap dat je niet graag wilt gaan lenen, dat heb ik zelf ook. Maar uiteindelijk is het misschien belangrijker om te kiezen voor een leven dat je zelf in handen hebt, waarbij je je eigen keuzes maakt met als minpunt dat je een studieschuld over houdt, dan te kiezen voor een leven waarin je niet eerlijk kunt zijn over je vriendin, en waarin je afhankelijk blijft van je moeder. Tenminste, zo lees ik jullie verhaal.

Nog een dingetje, je relatie geheim moeten houden gaat uiteindelijk vreten.

Ik hoop dat jullie tot een goede oplossing kunnen komen, succes!

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

Plau

Berichten: 310
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 18:32

Charlotte schreef:
je zou haar ook kunnen vertellen dat jullie nog steeds goede vrienden zijn


hebk ook gezegd en ook dat er de kans is dat ik en kim ooit samen zouden komen. eerst deed ze daar al moeilijk over, maar nadat 'n tante van me dat ook vroeg en m'n ma erop in wilde gaan onderbrak m'n tante met te zeggen dat dat een beslissing voor mij is en niet voor haar. Het LEEK me ook alsof ze 't accepteerde...Maar dat is op termijn, nu dus niet. Dus meer als ze ziet dat ik wel degelijk "volwassen" (genoeg) ben (want echt volwassen ben ik niet, ben nog net zo blij als "vroeger" Knipoog, kzou ook nie anders willen) en genoeg zelfverantwoording heb. Dus dat is ook 'n reden geweest dat ik zoiets heb van "dit is de beste keuze"...

Hopelijk is het de juiste Scheve mond maar kzal er met kim vaak over praten, tis iets wat niet te vermijden is.
Ondanks alles, hoe moeilijk ook wil ik haar echt niet kwijt, khou ontzettend van haar Lovers en af en toe heeft ze beetje extra aandacht nodig nu Ach gut Lachen maar dat kan ik regelen Knipoog

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 20:02

Wat vervelend voor je!
Het lijkt me echt heel erg moeilijk voor je.
Sterkte!! Ach gut

FlyGirl

Berichten: 225
Geregistreerd: 19-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 18:41

Ik denk dat het een stuk makkelijker is als Paul dalijk op kamers zit, ik denk dat jullie het de eerste tijd maar niet moeten vertellen want Vera kennende gaat ze zich er toch op een of andere manier mee bemoeien. Het lijkt me niet echt verstandig om erover te gaan praten met haar, wat hier iedereen zegt, want ze zal toch niet toegeven daar is de veel te trots voor Lips are sealed
Jullie zullen het heus wel een keer moeten gaan vertellen, maar ik denk dat charlotte misschien wel gelijk heeft. Dat het kan helpen dat Paul uit huis gaat. Misschien gaat Vera dan eindelijk snappen, als paul uit huis is, dat Paul makkelijk voor zichzelf kan zorgen, en misschien kan ze dan ook accepteren dat Paul zijn eigen vriendin kiest dat zij dat niet voor hem hoeft te doen.
Maar ja vera is en blijft een raadsel voor mij Verward eerst moet ze dennis niet omdat ie zijn school niet af heft gemaakt en nu is het een prima jongen, snap jij het? dan snap ik het ook Lips are sealed
Maar jullie komen er samen wel dat weet ik zeker (anders kan ik dalijk alleen bij dennis en paul poetsen Schijnheilig hehe) als je jullie zo bij elkaar ziet Lovers daar komt geen moeder tussen en zeker geen Vera.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 18:59

Hmmm... wat ik me toch een beetje af ga vragen is hoe jouw (Paul) moeder zal reageren als het uiteindelijk toch uit komt dat jullie weer een relatie hebben... Misschien is het niet zo, maar ik zou me zo kunnen voorstellen dat ze voor zichzelf dan nog een reden heeft om een beetje een hekel aan Kim te hebben omdat ze zich dan wellicht in de zeik genomen voelt zeg maar... Zijn jullie niet bang dat ze het jullie -en met name- Kim nog meer zou verwijten dat jullie het geheim hebben gehouden dan dat het nu een probleem zou zijn om er wel over te praten? Eerlijk duurt misschien het langst maar lijkt mij nog altijd de beste oplossing... en eerlijk gezegd vind ik dat je ook wat meer volwassenheid toont door hier wel open en eerlijk over te zijn dan door het te verzwijgen, hoe moeilijk het ook is. Iig heel veel succes allebei en ik hoop dat jullie er samen en met je moeder uit komen.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-03 07:05

Ik zou het ook graag vertellen Vikki. Dit is de eerste keer dat ik zoiets geheim houdt en het valt me zwaar tegen, dit is totaal niet hoe ik ben.
Toch heb ik liever dat Paul op kamers zit en dat hij zelfstandig wordt dan dat Vera mij moet. Wij hebben elkaar nooit echt gelegen dus dat dat niets meer wordt was al algemeen bekend Lips are sealed
Uiteraard zeggen we ook niet dat we al een hele tijd weer verkering hebben dan. We zijn gewoon na een aantal maanden weer bij elkaar gekomen...
Ik vind het heel ergd at het zo moet maar zodra ik het nu ga vertellen dan wordt het hele op kamers gaan afgeblazen en dan kan Vera dus ECHT zorgen dat hij niet of nauwelijks meer naar mij kan. Zodra hij 15 km van huis op kamers zit wordt dat een heel stuk moeilijker.

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 09:52

Ik kan het wel begrijpen ja, er zijn gewoon mensen waar moeilijk mee te praten valt, die blijven onredelijk. Het is geen leuke situatie maar voor even moet het misschien maar dan. Ze zal bang zijn dat haar zoon 'kwijtraakt' aan jou..
Laat het rusten tot hij op kamers zit en dan langzaamaan moet het bij haar wat gaan doorschemeren, kan ze er langzaam aan wennen.
Lijkt me wel rot hoor.. veel succes.

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 15:29

Misschien is dit wel het moment om echt volwassen te worden en er dus wel openlijk voor uitkomen dat de relatie tussen jou en Kim er is en niet te ontkennen valt. Dat daarmee de financiele bijdrage komt te vervallen is jammer maar zeker niet onoverkomelijk. Werken, lenen het kan allemaal en velen zijn je voorgegaan. Hiermee geef je een hele duidelijke boodschap: Ik houd van Kim, ik ben zelfstandig en heb mijn eigen leven, ik ben graag 100 % eerlijk en ik ben niet te chanteren.

Misschien niet de makkelijkste weg maar wel het eerlijkst en op de lange termijn denk ik het beste.

Veel succes!

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 22:05

Hij heet toch Paul?
na ja ik denk dat het tijd word dat zijn moeder gaat beseffen dat kleine jongetjes groot worden en een eigen leventje gaan krijgen,en dus losgelaten moeten worden.Als het echt goed zit tussen jouw en hem kiest hij voor jouw toch?En hoeft er niets stiekum!

https://www.facebook.com/FotoBiancaS


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Antonius, DieL_Zor, Eve_Nie, JPitty, judith_irene, Laurora, MariekeR, Prairy, Rox87, Selima, sinnekinne, sollair310, sorayamagic2, stoer, Whisky00, xSannee en 70 bezoekers