Mijn Complimenten!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Mijn Complimenten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-03 02:51

Van de vele forums die ik de afgelopen tijd heb bezocht wil ik even kwijt dat deze echt de meest overzichtelijke is die ik tegenkom! Als ik bijvoorbeeld naar Viva ga dan sluit ik deze weer heel snel omdat ze veelal verwijzen naar archief stukjes en dat er niet te zien is wie er reageert. Zo kan ik er nog wel een paar opnoemen maar ik zou graag willen weten welke forum's er ook zo duidelijk zijn. Wie weet er een paar??? Enne...zoals ik al schrijf, mijn complimenten aan de makers en beheerders van deze!


Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 10:40

www.hippics.net lijkt heel erg op deze Haha! Verder zijn er mnog stapels forums die allemaal op basis van phpBB zijn en die dus allemaal zo duidelijk zijn Haha!

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 12:07

Het ligt niet alleen aan de phpBB stijl. Zoals Nique al zegt, daar verwijzen ze ook naar archieven etc. Het is gewoon de hele aanpak, alles bij elkaar, wat bokt zo maakt als het is. Lachen


littleroosie

Berichten: 6052
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 15:32

En ik denk sowieso dat bokt ook een stuk over zichtelijker is omdat er ook veel mensen komen, veel topics. En als er een onduidelijk topic is komt daar meestal weer een slotje op.
Maar inderdaad ik vind dit ook het aller beste forum.

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+4

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 16:32

Meer mensen betekend meestal juist onoverzichtelijker Littleroosie. Ik zorg ook dat de onduidelijke topics op mijn forum verwijdert worden en ik heb veel minder gebruikers Lachen

Indies
Berichten: 694
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 16:35

En ook nog eens: het meest verslavende Forum Tong uitsteken

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 23:45

Dank je voor het compliment.

Toen ik het idee aan Bart opperde om een forum op te richten konden we nooit bedenken dat het tot zoiets groots zou uitgroeien. Dat betekend ook we extra hard moeten werken om het voor iedereen leuk te houden. Daarom hebben we ook modderators aangesteld. Zij doen gewoon erg veel werk voor bokt. En dat allemaal vrijwillig.

Omdat er zoveel gebruikers zijn kunnen we het niet voor iedereen altijd goed doen. Dat is heel jammer maar we streven ernaar om het voor iedereen zo goed mogenlijk te houden.

Bijv door duidelijke regels op te stellen zodat het voor iedereen duidelijk is wat wel mag en wat niet. Deze regels worden massaal overschreden. Dus je kunt wel voorstellen dat we onze handen vol hebben.

Gelukkig zijn er een boel bokkers die een handje meehelpen door de mods een pb-tje te sturen.

De stijl van bokt is geheel te danken aan het phpBB team die deze opzet gemaakt hebben. Bart is een van de teamleden en kan zo bokt heel persoonlijk maken. Zo'n forum als bokt is er maar een. Natuurlijk is het zo dat de phpBB forums gratis te gebruiken zijn. Maar zoals bokt kun je niet vinden.

Daarom zijn we blij met suggesties en tips. En het is ook heel fijn om te lezen dat we ons 'werk' goed doen. Dat geeft mij weer genoeg energie om van bokt een heel leuk forum te maken. Van en voor de gebruiker! Die zijn het belengrijkste namelijk.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-03 01:15

Hee heike, wat leuk om ook een persoonlijke reactie te ontvangen! Wat betreft een leuk forum maken, dat is jullie zeker gelukt!!!! Ik heb wel een suggestie...maar deze zal zeker al veel gevraagd zijn..toch een poging..een spellingscontrole...??? Ik heb deze wel eens op een andere site kunnen downloaden en dan voor forums in het algemeen, maar het lukte me niet. Wellicht ligt het gewoonweg aan mijn computer en heb jij, of lezers een tip? Even natuurlijk je profiel bekeken en tsja..dan blijf ik complimenteren...wat een gaaf schilderij! Hele fijne verjaardag donderdag!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41638
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 01:57


ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-03 14:40

Yes, Yes, Yes!!!!! Om maar direct in te spelen op de Engels talige versie!!!!
Fijn dat de complimenten ook persoonlijk aankomen!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 46 bezoekers