Misty's bevalling van Nikita

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faniek

Berichten: 16217
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Misty's bevalling van Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-03 18:12

Nou gister was het dan zover Misty's bevalling. Mijn kleine koninginneveulentje! Nou iig dinsdag had ik de staart al gewassen voor de zekerheid voor als het 1 dezer dagen zou komen. Dus gister (woensdag) toen ik ze ging voeren zag ik dat ze aan het kegelen was. Dus ik en mijn vader zijn toen maar de stal gaan schoonmaken voor de zekerheid. (Ze was afgelopen vrijdag uitgeteld (25 april)) Nou iedereen ging naar bed op mijn vader na die was bezig de webcam nog goed te installeren omdat we van plan waren omste beurt 's nachts op de webcam te kijken nu het bijna zover was (en ik moest ook nog eens om 5 uur de kranten doen) Dus ik lag net op bed en had me verhaal uit gelezen komt me vader naar me ma toe van er komt al wat uit Misty. Ikkuh meteen weer klaar wakkur en ik ren naar beneden: schoenen aan, jas aan in m'n pjama naar de stal. Daar aangekomen zag ik dus 2 kleine beentjes eruit stekken, maar ze stond nog. Even later ging ze liggen en ging ze persen, maar het kwam niet echt verder dan de beentjes en een klein stukje van de snuit. Dus ging ze weer staan en ik maakte me wel een beetje zorgen omdat het nog een jonge merrie is. Dus mijn vader ging het ook even tegen de buren zeggen voor de zekerheid en kwam toen weer terug. Toen ging ze weer liggen heel ongelukkig met haar kont in een hoek, maar het veulentje kwam niet verder. Toen heeft mijn vader het eruit getrokken en allus was goed met 'r. Ze is 100% gezond Pling Nadat het veulentje eruit was lag Misty nog steeds waar pampus. Op gegeven moment hebben we haar dus gedwongen op te staan en toen ze het veulen zag was ze haar vermoeidheid op slag vergeten en begon het veulentje schoon te likken. Na een tijdje ging het veulentje staan en tjah dan moet ie melk drinken, maar dat was me toch een gedoe en Misty vond de eerste slokjes nou ook niet echt leuk, maar later liet ze allus goed toe en was het verder goed. Tjah en toen kwam het moment is het een merrie of een hengst. En het is een............
MERRIE Haha! Pling Haha! Pling Haha! Pling
De volgende dag hebben we een naam verzonnen en het is Nikita geworden (naam is vrije keus dit jaar voor Haf.) en als roepnaam Nikky.

Dus allus is toch nog goed gekomen ondanks dat ik d8 dat het niet meer leefde omdat ik het nooit het voelen bewegen en vandaag kreeg ik nog meer goed nieuws te horen. We houden haar Pling Haha! Pling Haha!

Binnenkort de foto's van de bevalling.

Hier iig een indruk van haar:
Afbeelding


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 18:15

Wat een snoepie... die oortjes Haha! Gefeliciteerd!!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

lady_xxx

Berichten: 37
Geregistreerd: 10-02-03
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 18:34

Eey Aniek.
Ik heb het verslag gelezen en ze is echt mooi, Misty ook hoor.
Ik spreek je later wel weer doei doei

My Sweet Horsie...El Rashit.
>Foto's in mijn PRO<
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=1831136#1831136

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 18:35

wat een prachtig veulen, en wat een grappige col/bles heeft ze!!Echt een droppie en ik wacht vol smart de foto´s van de bevalling af!!!
Heel veel plezier met het veulen en mams!!!

http://www.csunallegra.come2me.nl

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 18:41

Wat een peoppie! Echt schattig!
Nog helemaal met haar beentjes wijd.

Finnea

Berichten: 10070
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 08:37

Wat een moppie! Lovers
Leuk dat jullie haar gaan houden Lachen

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 10:07

Gefeliciteerd met de kleine Aniek!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:01

Gefeliciteerd! Wat een droppie Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kirrietje, Mark0919, mirriejj, Monique1963, rozebadeend, xdesix en 36 bezoekers