Grrrrrr...wasdroger kapot en auto ook!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-01 12:17

Bah, bah, bah!
Begeeft vorige week mijn droger het (heel handig met twee kleine kinderen en een bak regen die continu naar beneden komt), dus de was stapelt zich in mijn huis op nu.
Heb ik snel, snel, snel een nieuwe droger gekocht maandag, wordt ie net gebracht. Ik helemaal in mijn nopjes, ik heb nog nooit ZO graag willen wassen, ik verheugde me al helemaal op al die stapels die weg waren en schoonruikend naar de Ariel in de kasten zouden liggen.... Lovers
Weeeeeeeh... Huilen wordt de afvoerslang niet standaard bijgeleverd. Moet ik die weer ergens vandaan gaan halen en dat houdt in dat ik nu nog niet kan wassen! Extreme duivel
Ben niet zo huisvrouwerig, maar hier word ik chagerijnig van Extreme duivel
Bovendien kapte mijn auto er ook vorige week (zelfde dag als de droger...natuuuuuurlijk) mee en zit ik al 5 dagen zonder!
Gelukkig hebben wij 3 auto's dus er staat er nog altijd 1 voor de deur, maar dat is een superlange Jaguar...daar stap ik alleen in uiterste geval van nood in...
Ik hoop dat mijn Jeepie gauw weer 'thuiskomt' Verdrietig

Groetjes Suzanne


LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 12:25

Succes ermee Suzanne!! Enne, niet slecht bij jullie hoor, red. Jaguar, jeep..... Best leuk,hihi.
Ach, na tijden van ongeluk, moet het ook weer beter gaan, toch?

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 12:29

oow oow, das balen!!!!!! sterkte

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 13:01

hmmm frapant. mijn droger doet t ook niet meer maar die is pas een jaar of 4 a 5 oud dus ik laat mar een monteur komen. Boos! 135,- voorrijkosten. grrr weet ik weer waarvoor ik werk. hij werkt nog wel maar droogt mijn was niet meer zodat ik het dus aan het eind nog an de waslijn kan hangen. Huilen

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 13:07

he jakkes het zit niet mee he Boos!
Jammer dat de wasmachine niet kapot is, had je niet joeven wassen, en je kan ook niet met de auto naar een wasmaschine center rijden, dus...
Haha nee grapje, is zwaar klotuh...
hopelijk is het snel opgelost!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 14:40

Mijn wasmachine is gisteren stuk gegaan en mijn videorecorder vorige week! En mijn autoradio deed het ook niet meer, maar die is alweer gemaakt. Verder staat mijn tv op het punt van instorten en mijn koelkast houdt het ook niet lang meer vol vrees ik. Verdrietig

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 15:12

Frusty Frusty Frusty Frusty Grr. had ik vorig jaar ook, zekering eruit gebrand bij mijn droger...Resultaat, verkoolt wasgoed.

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 15:33

Hahaha wat een luxe problemen zeg. Ik snap het helemaal hoor ben je die luxe gewend wil je echt niet anders meer. Maarre wel balen hoor!!

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 15:51

Wat een pech!!!!

Maar het lijkt me ook best wel leuk om in een jaguar te rijden, hoor. Dan kijkt iedereen je met grote ogen aan, hahhaa
*LOL*

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-01 18:52

Nou, zo geweldig is dat niet hoor Skipper!!! Party!!
Vorig jaar hadden we drie Jaguars, waarvan 1 een zwarte sportcabrio (Jaguar XJS), met camelkleurige lederen bekleding. Dat was wel een gaaf ding, maar ik hield liever de kap gesloten... Overal werd je nagefloten en geroepen, bij ieder stoplicht...gek werd je ervan! Het was gewoon genant! Hadden ze meteen zo'n vooroordeel: heb je weer zo'n blonde snol! Ook op stal dachten ze dat meteen, bleek ik later hardstikke mee te vallen...hahahaha Haha!
Nu hebben we nog maar 1 Jaguar, zo'n zakelijke auto (XJ series 3) en die is geloof ik 4 meter lang ofzo...en hij maakt momenteel een heel vreemd geluid...val je extra op. Nah..geef mij mijn Jeepie maar. Of gewoon een klein ragautootje...een Suzuki Alto ofzo..had ik eerst ook...dat was pas echt gaaf: volgestopt met twee kinderen in stoeltjes (achterbank vol), campingbedje in de achterbak ( vol!) en tweelingbuggy op de voorstoel: niemand kon er meer bij, maar een plezier dat ik met dat ding heb gehad! Party!!

Enne...mijn droger staat!!! Ik ben weer helemaal gelukkig, kan weer wassen!!!!!
En een droger is niet echt een luxeprobleem hoor, met een jong gezin. Als het nou nog droog was kon je de kleren buiten hangen, maar dat schiet nou niet op. En twee jongens van 5 jaar hebben heeeeeeeeeel wat gore kleding, geloof me! Party!!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 09:28

En ik vind een droger geen luxe hoor. Moet je eens zien hoeveel ruimte je nodig hebt als je alle was uit te drogen zou moeten hangen...
Btw, ik rij ook Salto en ik vind het helemaal gaaf. Hij gaat niet echt hard maar ik rij toch alleen maar buiten de snelweg. Hij is gewoon stoer want hij zit helemaal onder de prut. Misschien is ie niet zo geschikt voor off the road als een 4*4 maar hij doet het toch mooi maar. (ben eergisteren bijna gecrasht op de rotonde bij Nijhof, maar ik heb niks geraakt en had 'm zo weer onder controle, stond wel achterste voren op de weg trouwens. Moet ik maar niet zo hard rijden en dan te laat remmen en gaan aquaplanen) Haha! En als jij een snol zou zijn zou je in een Saab, BMW of opel cabrio rijden. Ze zeggen toch niet voor niets dat BMW zijn naam gaat wijzigen in CMW, dus van boerenmestwagen naar criminelemarokkanenwagen.. Schijnheilig Nu heb ik het waarschijnlijk weer gedaan Slapen

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 09:33

Nee een droger is een geen luxe maar het klonk gewoon erg grappig. Ik wil mijn droger en auto echt niet missen.


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 11:12

Gaaf he..zo'n Alto!!!! Ik had een witje. Uiteindelijk vond Bob het niet veilig en toen kreeg ik zo'n MPV een Pontiac Transsport. Die heb ik (niet mijn schuld) totall loss gereden en toen was het mijn redding dat ik in zo'n grote auto zat...in een Alto was er weinig van mij overgebleven....
Sindsdien wil hij dus niet zo'n klein autootje meer.
Bovendien heeft hij zelf een Jeep Grand Cherokee, die hij zakelijk rijdt. Dan moet je tweede auto dezelfde cataloguswaarde hebben, anders krijg je belastingbijtelling elke maand. Hoevaak ik al niet heb gezegd dat ik een kleiner, goedkoperrijdend bakkie wil....maar dat kan dus niet. En elke dag 36 km heen en 36 km terug naar stal, doe ik ook liever in een autootje wat 1 op 18 rijdt, dan 1 op 6/7....
Die Matiz vind ik ook gaaf, en de Smart Party!! En de Ford Ka!!!!!!!! Party!!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 11:16

Weet je wat goede en goedkope auto's zijn????

Dat zijn die Volkwagen Caddy die rijden echt zuining


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Lalidan, LiDi, luuntje, Maren, pony33 en 201 bezoekers