Weer een beetje positieve zin

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Weer een beetje positieve zin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-03 22:33

Naar aanleiding van mijn vorige topic:

[VvdD] Ik heb het zoooo vreselijk gehad:

Toch weer wat positiefs , eindelijk...

Na 3 weken komt waarschijnlijk morgen mijn jeep terug van de spuiter, hij ging heen als wit met blauw en komt terug als een blauwe. Imker had nl. een maand of 2 geleden zijn tanden gescherpt aan de motorkap. Daar is zelfs een Patrol niet tegen bestand.

Morgen gaat Imker logeren bij mijn buurvrouw, die hem dan een weekje in training neemt, dit weekend hebben we het nl. zelf een beetje té drukjes en zijn we niet in NL. En de jeep komt terug vrijdag, dan ben ik helemaal in jubelstemming Haha!

Zaterdag naar Talida om daar een House-Warming-Party te vieren, dat zal wat worden ! En zondagochtend vertrekken vriendlief en ik naar Frankrijk om daar op het circuit van Folembray (schrijf ik dat goed) een aantal snelle rondjes op de motor te gaan rijden. Ik mag dan op de circuitmotor van een van onze vrienden Plus op die van ons rond gaan, dat lijkt me echt zooooo stoer Cool .

Maandagavond komen we dan weer thuis en op dinsdag ga ik Imker weer ophalen en dan 's avonds naar Ethelate. Even bijbuurten en naar Toscar kijken!

Op woensdag heb ik een 2e gesprek bij een bedrijf waar ik had gesolliciteerd, hopelijk zijn ze niet te flauw qua salaris en bieden ze me iets moois aan....

Al met al een druk weekje, maar ik heb er echt superveel zin in.... Wel denk ik dat ik woensdag al weer een dagje vrij nodig heb om bij te komen van alle commotie (of zit ik op mijn werk gewoon te slapen, dat merken ze toch niet! Knipoog )

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 09:23

Dan neem je woensdag lekker een Bokt-dagje vrij om ons te vertellen over de afgelopen week toch?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 09:25

Hahahahaha... nee slapen niet, maar dat blauwe scherm viel wel te veel op Knipoog veel plezier, heb je ook voor en na foto's van je auto?? Knipoog

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 10:08

Hee, da's een tip...paard aan moterkap laten knabbelen = nieuw kleurtje!

Fijn dat je iets lekkerder in je vel komt te zitten!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-03 15:00

orri schreef:
Hahahahaha... nee slapen niet, maar dat blauwe scherm viel wel te veel op Knipoog veel plezier, heb je ook voor en na foto's van je auto?? Knipoog


Vanmiddag om 4 uur gaan we hem halen, ik zal meteen foto's NA maken. Die van ervoor staan al op de PC en die zal ik dan hier op VvdD plaatsen, goed?

Dinsdagavond laat zal ik een uitgebreid verslag doen van circuit en auto.

Net heb ik Imker al weggebracht, hij had het meteen naar zijn zin, op stal bij mijn buurvrouw! Da's al een zorg minder.