Kosten verlengen koetsiersbewijs/ruiterbewijs

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Kosten verlengen koetsiersbewijs/ruiterbewijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-03 00:01

Stom, stom, stom... ik was de rekening voor het verlengen van mijn koetsiersbewijs kwijt. Ik belde dus op naar de SRR en die mevrouw vertelde mij dat ik €45,- moest overmaken naar een bepaald rekeningnr. onder vermelding van m'n lidmaatschapnummer en koetsiersbewijs. Ik heb dat dus braaf gedaan en ik heb ook inmiddels het nieuwe deel ontvangen.

Nou kom ik een herinnering tegen in de post van €24,- van de SRR, helaas zonder duidelijke beschrijving. Verward Ik vind €45,- bij nader inzien toch wel belachelijk veel, volgens mij was het vroeger 45 gulden of zo?

Wie kan mij het juiste bedrag vertellen?


DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 00:30

Ik heb net een rekening vn 25 euro gekregen voor het verlengen van mijn ruiterbewijs.

Fewspot hengst Kaleido's Don Pedro ter dekking http://stalkaleido.nl
Kaleido's Don Pedro in the picture [ITP] Appaloosa sprookjes hengst


sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 00:37

ik heb ook voor de verlenging van mijn ruiterbewijs 25 euro betaald. Zou het toch eens gaan navragen bij de SRR.

Veni, vidi, vici

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-03 09:48

Ik zal ze straks maar even bellen dan! Van dat geld kan je toch weer wat anders leuks kopen. Haha!

mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 09:58

Ik heb een paar weken terug 24 euro betaald voor het verlengen van mijn koetsiersbewijs. Volgens mij is er bij jou dus iets mis gegaan! Hopelijk kan het weer opgelost worden.


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 10:33

Afgelopen winter heb ik ook mijn ruiterbewijs verlengt. De rekening heb ik niet bewaard, maar het ging om 24 of 25 euro, dacht ik.
De eerste keer was dat volgens mij een stuk goedkoper. Ik heb via de manege waar ik reed mijn ruiterbewijs gereden, met eigen paar. Daarvoor betaalde ik toen 25 GULDEN...

* To Belg, or not to Belg *

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-03 14:46

Ik heb net even opgebeld en er staat bij mijn lidmaatschapsnummer dat ik 21 euro tegoed heb. Ik moet even een faxje (of briefje) sturen met m'n rekeningnummer erop en dan wordt het teruggestort. Toch maar goed dat ik er nog even achteraan ben gegaan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Armani1985, Bytespider en 126 bezoekers