NK St. Oedenrode

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-01 12:09

Wie gaan er allemaal? Kijken of meedoen? Verward

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 12:23

Dat is eind september toch? Ik ben wel van plan om te komen kijken.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 12:56

Ja, wij! Kijken EN meedoen. Welke paarden ik meeneem is nog niet helemaal duidelijk, maar zeker is wel dat ik mijn paintmerrie "Straw Miss" en haar hengstveulen 'Made In Holland" ga meenemen. Misschien neem ik ook mijn Quartermerrie en haar hengstveulen mee, maar of ik de energie er voor op kan brengen weet ik nog niet....het moet leuk blijven natuurlijk, hihihiii.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 13:05

Ik was van plan om 4 dagen met mijn paard te gaan, maar ik zie net dat alle appie klassen op de donderdag zijn. Scheelt dus weer een bult geld. En verder zal ik flying high wel gaan groomen ofzo *LOL*

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 13:20

waar?
in sint oedenrode?

Verward Verward

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-01 14:02

Ik kan helaas niet met de appy klassen meedoen, ivm werk. Misschien dat ik wel de zaterdag en de zondag mee ga doen.
Ik ga in ieder geval wel op 14 oktober in Zuidwolde meedoen, daar is dan een onderlinge wedstrijd van de AAHCH.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 15:29

In zuidwolde doe ik dan waarschijnlijk niet mee. Ik ben dit jaar voor het eerst sinds vele jaren, geen lid van de AAHCH. He, is jouw appie al gechipt? Die van mij (ook amerikaan) kon via de nederlandse appaloosas en ik moet zeggen, ze hebben ook veel meer activiteiten. Als je trouwens ook nog zin hebt om mee te rijden in het showteam van de appies zeg je het maar!! Ik zoek nog westernruiters met appies en mensen voor het caroussel.

misty2

Berichten: 44
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 21:38

Hallo

Ik las in het blad de Quarter dat ook de appaloosa klasse in St Oedenrode niet door gaan . Helaas

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 22:16

Ik lees net ook inderdaad dat de appies niet doorgaan. Omdat er geen allround jury te vinden was die zowel paints, qh en appies mag jureren. En jawel, nederland op zijn kromst, er is 1 nl die officieel ook appies mag jureren. Maar je raad het al, dat is tegen zijn principes. Sjongejonge, dit jaar dus totaal geen puntenshows voor de appies. Schiet geen bips op zo Boos!

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 23:05

Dat wordt groomen, Cornelie!! Maar dat zal de pret niet drukken toch?? Aanmerkelijk minder zenuwen... Party!!

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 00:13

hee flying high: jij bent K. met Straw Miss ?
Leuk je hier eens te spreken. Pling Hoe is het met je? En met je mooie veulens? Ik heb je een aantal keren gesproken op de digiplaza, ik ben degene uit Lunteren, die nog een foto zou plaatsen zodra ik een mooie foto v. het veulen had.... maar ik ben er nog steeds niet uit hoe dat moet.... Frusty (ik kan ze maar het beste op de website laten plaatsen).
Nou, groetjes maar weer !
Jolanda (echte naam) Knipoog

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 09:40

Muts flying high, je snapt er niks van he Cool Natuurlijk drukt dit de pret, ik had me er toch wel op verheugd om mee te doen. Besluit zo'n pipo dat het tegen zijn principes is. Maar ja, het is zijn persoonlijke beslissing en het fijne weet ik er ook niet van, maar ik denk niet dat ie zich hier geliefd mee maakt. Leon zegt ook al dat ik pride maar moet verkopen en een leuke paint moet aanschaffen. Of kan je er ff 1 fokken?

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 09:49

zouden we dan zelf maar appyklasse openen in leusden Cornelie? prikken we een datum,stellen progamma`s op vragen we quarter om te sponseren, locatie in het midden van `t land.
vragen bekende trainer te jureren,vragen bij voldoende deelname erkende status aan in Amerika
voor het houden van appyklasse.hihihihihihihihi?

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 10:00

Hihi, mag ik wel vast gaan sparen voor het inschrijfgeld. Nou, ik houd me dan toch maar stiekem bij de nl appies. veel gezelliger daar. Volgend jaar dan maar weer proberen he, wie weet haal ik oooooit nog een ROM. (als ie 28 is ofzo) Maar aan de andere kant, ik kan nog ff doortrainen zucht.....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 14:13

Heeeeeeee, Colinda!!! Meid, gezellig je hier te treffen! Kom erbij!! Cornelie, ff een adviesje....schaf een Quarter aan!!!!! Of een leuke Paint, maar daar zijn ook niet veel deelnemers, maar okee, hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!!