Verliefd, wat doe jij

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Verliefd, wat doe jij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-03 18:36

Wat doe jij al je verliefd bent??

Vertel je de persoon in kwestie gelijk dat je hem/ haar erg leuk vind??
Kijk je eerst een paar maanden de kat uit de boom??
Of probeer je hem/ haar met subtiele hints wakker te krijgen??

Nu met de lente en al, leek me dit weleens een leuk onderwerp Haha!


Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 18:38

Ehm alledrie Haha!

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.


youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 18:41

Ik denk als eerste de 3de optie..Haha! de tweede optie hoef ik dan al niet meer te gebruiken..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 18:44

Ik doe meestal helemaal niets Tong uitsteken Ben nogal verlegen Bloos
Maargoed ik ben nu verliefd en heb verkering dus ik ga nu voor optie 1 bij mijn meissie Tong uitsteken

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 18:46

3 Haha!

Het leven is een gebakje!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 18:48

Ik kies voor optie 2, maar het zijn meestal geen maanden hoor! Iets korter Haha!

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 18:51

Eerst in de stres schieten omdat ik niet durf maar vervolgens 3. Maar ben ik meestal zo verlegen dat mijn hinds niet worden ontvangen.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

petit
Berichten: 254
Geregistreerd: 04-02-03
Woonplaats: krimpen a/d lek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 18:54

ik zou in eerste instantie optie drie kiezen maar als je teveel hints moet geven, dan moet je toch maar overgaan naar optie een. *LOL* Ach gut.

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 18:59

optie 3 meestal Knipoog
Ik vind ook dat over het algemeen de jongen het initiatief moet nemen...Tenzij hij heel leuk is, dan wil ik het nog wel eens zelf doen Schijnheilig

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 19:11

Tot nu toe meestal optie 1 ... maar helaas boekt dat niet echt de beste resultaten Scheve mond
Toch maar wat subtieler te werk gaan voortaan.

Een gegeven paard moet je niet in de bek schijten.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 19:12

Ik vind verliefd zijn altijd zo ontzettend *piep*, ik sla dan helemaal dicht. Het liefste heb ikg ewoon dat ik in een gekke bui iets doe waar ik eigenlijk later spijt van zou moeten krijgen en dan vervolgens heel verliefd op de bank ga hangen. Dan durf ik namelijk wél te bellen en da's dan toch wel weer leuk Tong uitsteken.
Na heel lang mezelf moed in praten durf ik álles eigenlijk wel, maar ik ben er ook heel goed in om mezelf finaal onderuit te schoffelen, da's dan helemaal niet zo grappig meer... Verdrietig

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

UlbeH
Berichten: 416
Geregistreerd: 17-10-02
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 19:58

Grappig Poohbeer, wie is het?

Quo Vadis?

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 20:11

Marije schreef:
Ik kies voor optie 2, maar het zijn meestal geen maanden hoor! Iets korter Haha!


En daarbij voeg ik toe dat het daarna 3 is Haha!

stefanieh
Berichten: 99
Geregistreerd: 22-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 20:13

Nou zeker niet een hoor.. zo heldhaftig ben ik niet.. Ik ga voor een combinatie van twee en drie.. Beetje kat uit de boom en wellicht wat stille hints.. maar ik laat het initiatief liever bij de ander.. Als ik iemand echt leuk vind kan ik namelijk behoorlijk verlegen worden, terwijl ik daar normaal eigenlijk helemaal niet zo'n last van heb. Lastig hoor! Momenteel ben ik verliefd MET vriendje en dat is wel stukken ontspannender!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 20:41

eerst optie 2, en vervolgens misschien optie 3 Lachen

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 20:53

even omdraaien. ik heb het liefste dat iemand het me gewoon vertelt.

Amor Vincit Omnia

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 21:09

Ik ben maar een keer echt verliefd geweest en dat is op mijn huidige vriend. Ik was toen nog verlegen en had mazzel dat ik met hints over msn kon uithoren.... Dan durf ik zo goed als alles te zeggen. Tegenwoordig zal het wel anders zijn, heb een veel grotere bek gekregen en durf veel meer!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 21:12

Nou eerst achter me in de bus zat best een leuke jongen en we hadden bij de bushalten ook ff staan de flirten.

Dus ik zeg tegen me vriedin: jaaaa ik vind een wenkbrouwpircing echt zo mooi ( en wat had die jongen? Schijnheilig ) *hint* en later was er nog iets en toen zei ik je hij mag wel bij de super komen werken. Hij helemaal rood worden *LOL* Haha!
hahaha die had het dus wel door, jamemr dat jongens in hun uppie zulke scheitluizen zijn Boos!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 21:20

Voor ik verkering had was ik super verlegen en was blij dat hij de eerste stappen nam Haha!

Stel dat (kan niet) dat ik 'weer op zoek 'moet" dan zou ik net als Jur een stuk 'brutaler' zijn.

:evaw:

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 21:32

Ik doe vrij weinig...alleen kijken want meer durf ik niet!! Alhoewel, ik zeg wel eens 'hallo' ofzo maar verder ben ik veel te verlegen! Als hij een gesprek begint praat ik wel gewoon terug.

Gezocht, verzorgpaardje omg. Eindhoven

UlbeH
Berichten: 416
Geregistreerd: 17-10-02
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 08:50

Ik denk dat ik weet wie het is.

Quo Vadis?

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 09:35

optie 3.. haha
Nu ben ik maar twee keer verliefd geweest, het voelt verschrikkelijk, alsof ik ontzettend zenuwachtig ben Haha!
Maar het is echt wel leuk en tegelijk doodeng.. tot je er zeker van bent dat het wederzijds is Lovers

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 09:39

Ik denk dat ik door subtiele hints zou proberen uit te vinden wat die ander voor me voelt.. Maar ik kan ook weken de kat uit de boom kijken Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 10:51

Verschilt per keer eigenlijk.
Bij mijn huidige vriend heb ik zelf maar actie ondernomen omdat ik het anders somber inzag. Ik had zo het idee dat hij zelf geen initiatief zou gaan nemen, de schijterd }>
Maar ik heb mezelf ook wel heel afwachtend opgesteld, en dan werd het vaak ook niks. Dus het zegt ook wel iets over de mate van verliefdheid.
Als je iemand gewoon moet hebben doe je er echt wel moeite voor hoor Dat is me nu 2x gebeurd en geen spijt van gehad, eigenlijk heb je toch niks te verliezen, dus waarom geen actie ondernemen?

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 12:38

Als die persoon ongebonden is dan zal ik het wel op een subtiele manier laten merken. Komt er geen reactie, dan weet ik genoeg en doe ik verder ook geen moeite.
Gaat hij er wel op in, dan vraag ik hem mee uit. Naar de bios ofzo. De rest gaat dan vanzelf wel.

Maar ik heb alweer bijna 2,5 jaar een vriend, dus ik hoef er weinig meer aan te doen.

* To Belg, or not to Belg *


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnneMarijeP, Barb, charrr91, Condor, douschka, Eefje_Sammy, fro, GoogleAdsense, hagelslag, Indy_Mouse_9, Julimy, Nescio18, nonosb, Wpaard, xAlice, xSalina en 63 bezoekers