doet er nog iemand mee aan deze wedstrijd en kur op muziek?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-01 23:17

in manege waarland in waarland?weet niet precies wanneer duurt nog wel even maar er is altijd maar 1 kur op muziek per jaar op die manege dus dan weet je wel welke ik bedoel. Party!! Party!! ga wel zelf als toeschouwer,ja dan kan je de echte waarlandse kooltrofee winnen!nee serieus wel gaaf hoor hele hal mooi versierd overal bloemkolen en voerzakken waar vele paardjes liever niet dichter in de buurt dan 100m ervan af willen komen.
komt er nog iemand van bokt rijden/kijken? Haha!

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 23:50

IK ga waarschijnlijk meedoen. MOet nog ff mijn kur iets veranderen. Was kur voor 20x60 bak en daar wortd geren in 20x40 bak. Dus moet ff nieuwe preof schrijven, maar hou wel dezelfde muziek. Ga het proberen , als het lukt doe ik zeker mee!!! Groetjes wendy Pling

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-01 23:52

oh gaaf wel een eindje rijden maar nog wel te doen hoe heet je paard of jijzelf dan kan ik je herkennen!is vanaf z1 of z2 of allebei die kuren?

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 03:03

Ik heb ook geen kur voor 20x40 en zelfs die voor 20x60 is nog niet af. Ik doe dus niet mee, tenzij ik de geest krijg en zelfiets heel amateurisch in elkaar draai, dan kan ik nog een keer Z1 starten, maar al die moeite voor 1 keer, en als ik dan lees hoe de hal versiert is, bestaat de kans dat ik hem de baan niet eens inkrijg, misschien toch maar beter van niet.
Februari, Wormerveer hoop ik wel van de partij te zijn.

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 10:39

Ik rij in het Z2. Mijn naam is wendy lubbers en ik rijd op Lethal Weapon. Heb de kur fisteravond ff gedraaid, was al weer een tijdje gelden..het is zulke toffe muziek... Ga er een mooie proef bij maken... je zal me wel zien...groetjes wendy Pling

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-01 12:21

welke muziek rijd je op?

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 16:49

Ik heb vrij moderne muziek, niet van dat hele klassieke, en in het begin kom ik met veel trompetten binen...echt even iedereen wakker maken...hihi...de drafmuziek is een echte vrolijke luchtige muziek. Ben benieuwwat je re van vindt als ik hem rijd. Je hoort he,m wel...
groetjes wendy Pling