a gos, wat is ze oud geworden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

a gos, wat is ze oud geworden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-03 14:17

gisteren ging ik met een vriendin met de bus naar den bosch
en die bus rijd dus altijd langs de dijk waar 1 van mijn oude verzorgponietjes staat
deze keer stond ze dus in die wei
ik heb haar , ik denk al 2 jaar niet van dichtbij gezien
ik schrok ervan , Bloos zo oud is ze geworden, ze heeft nu ook al een echte puntkont en ze is vrij mager
ik ga van de week snel nog eens langs , ik denk dat het niet lang meer gaat duren met goldy
even nog foto's maken en een beetje afscheid nemen van m'n meisje Lovers
maar ze heeft in ieder geval nog een tijdje kunnen genieten van de rust
ruim dertig is een mooie leeftijd

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:



hinnik

Berichten: 126
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: koog a/d zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 14:36

goh wat erg voor je, maar 30 is idd een hele mooie leeftijd.....

heel veel sterkte dorine!
menzo is vet lief!
check mijn profiel!

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 14:46

Ja 30 is inderdaad een super leeftijd. Mijn oude kruising bels/welsh is toen der tijd 38 geworden. Hij kreeg toen een grote tumor in zijn hoofd en omdat we hem geen pijn wouden geven en hij een prima leven had gehad...hadden we hem in laten slapen!

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-03 21:21

ergens vind ik het ook niet erg als ze gaat, sinds een jaar of 6 is er een camping naast die boer en rijden de kids van die camping in de zomer dus ook op de goldy en haar zusje (die is een jaar of drie geleden overleden , het is al een wonder dat men meisje dat overleefd heeft, waren echt onafscheidelijk)
ze heeft een heel leven achter de rug, ik hoop alleen dat de boer zo wijs is dat hij deze zomer tegen de camping kinderen zegt dat het rijden niet meer kan
als ik merk dat er wel op gereden word ga ik praten met eigenaar of ik haar ergens anders op het land mag zetten, zolang het hem geen geld kost vind hij het wel best

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 21:29

30 is idd een mooie leeftijd. Bij ons op de manege staat ook een paard van over de 30 en heeft ook echt zo'n puntkont. Zijn heupen steken ook erg uit. Hij is wel met pensioen hoor, hij staat overdag lekker op de wei.

Ook bekend als Kim20!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 21:37

Jeetje, kan me voorstellen dat je schrok. Vaan ziet er de laatste tijd ook ineens zo oud uit... Niet leuk, maar het is wel de realiteit. Je wordt met je neus op de feiten gedrukt! Hij is niet jong meer en iedere keer dat je m dan ziet, kan het de laatste zijn...
Bah...

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-03 21:49

paarden worden nu eenmaal ook oud ,
stiekem hoop ik dat ze de zomer niet haalt
klinkt misschien heel hard, maar dan hoeft ze in ieder geval geen kids meer rond te slepen, en kan ze eindelijk rusten, ik gun haar die rust heel erg , ze heeft het verdiend
hoe oud ze precies is weet ik niet , ze heeft geen papier maar wat ik heb kunnen uitreken via de meiden die de pony's vroeger hebben ingereden, moet goldy toch al wel minimaal 35 zijn

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 10:48

ja, als ze 35 is is dat heel mooi. ik versta je goed dat je wil dat ze de zomer niet meer haalt. ik vind het toch ook zeer onverantwoordelijk van die gast dat hij nu nog kids op der laat rijden, bah! Boos!
sterkte als het dan zover is...

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-03 11:03

dank je

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 2 bezoekers