Evenementenverbod opgeheven; ja/nee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Evenementenverbod opgeheven; ja/nee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-03 11:26

Bij mij op stal gaat er in de wandelgangen het gerucht dat het evenementenverbod opgeheven zou zijn (Houten, compartiment A).

Nu heb ik geprobeerd dit te achterhalen via de site van het Min. LNV, maar ik kan er niet helemaal wijs uit worden betreft de evenementen.

Weet iemand dit?

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 20:11

Het houden van evenementen is nog steeds niet toegestaan in A.
Wanneer je opent op www.minlnv.nl/vogelpest dan staat er rechts een kader met al het laatste nieuws, daar zou het bij staan wanneer het opgeheven wordt, en verder kan je doorklikken naar wat wel en niet mag in compartiment A, kijk je daar bij eenhoevigen (= paarden) dan staat er oa:
ministerie LNV schreef:
Markten, verkopingen en veilingen, tentoonstellingen, keuringen en andere evenementen met eenhoevigen zijn in de compartimenten A en B geschorst. Deelname aan dergelijke evenementen is verboden.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-03 20:25

Geweldig, dank je voor je info!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 14:36

Mayo schreef:
Bij mij op stal gaat er in de wandelgangen het gerucht dat het evenementenverbod opgeheven zou zijn (Houten, compartiment A).


Die eeuwige wandelgangen bij ons er hangen weer een hoop spookverhalen. Er werd ook al gezegt dat 10 en 11 mei niet door ging. Terwijl er heel groot op de site staat dat er 1 mei een beslissing wordt genomen (vandaag dus).

Een advies wil je het weten vraag het aan de eigenaar van stal dan weet je het juiste verhaal.

Btw wij mogen nog steeds weg met de paarden ze zijn vorige week ook gewoon op concours in Benningbroek gegaan (ligt buiten het gebeid).