Foto's van je Digitale Camera halen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Foto's van je Digitale Camera halen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-03 13:12

Hoe doe je dat?
Wij hebben dus sinds 2 maanden een nieuwe digi, een Kodak EasyShare CX4300.
We kregen een paar CDRoms erbij, en boekjes enzo. Dus wij CDrom geïnstalleerd, waarmee we dus die foto's van de digi af konden halen. Werkte prima, heel simpel, maar sinds gister doetie dat niet meer Lips are sealed Wij hebben dus zo'n apparaatje waar je de digi op kunt zetten, dan laadt hij meteen de batterij op, en zet de foto's op de digi meteen op de pc met een druk op de knop. Dus als wij nu op dat knopje drukken, gebeurt er niets. Bij de andere programma's die op de PC staan van Kodak, staat er niets tussen wat met 'transfer' te maken hebben...
Aangezien de CDRoms niet hier liggen, maar bij de vriend van mn moeder, kan ik hem ook niet opnieuw installeren.

Weet iemand een programma op internet die je kunt downloaden, zodat je daarmee ook de foto's eraf kunt halen?

Alvast heel erg bedankt!!


rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 13:15

Daar heb ik ook eheeel erg vaak last van clautje...wij hebben bijna dezelde alleen dan de CX4230.....de trasfer functie is opeens verdwenen echt belachelijk......3 keer opnieuw installeren hielp wel...alleen als ik nu opnieuw installeer doet ie nog niets meer...echt belachelijk ik zit nu al 2 maanden met het probleem dat ik de fotos niet meer op de pc krijg.
Binnenkort is het zomervakantie en dew tijd begint te dringen...dus ik wil ook graag wel weten of iemand dit vaker heeft gehad.

gewoon geen onderschrift :D


Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-03 13:17

OOh dus waarschinlijk is Kodak niet echt snugger met dat transfer Lips are sealed
Had dan beter een andere kunnen nemen Knipoog

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 13:40

Met windows xp kun je ze direct van de camera halen, dan ziet windows de camera als een extra 'schijf' zeg maar.

Moet je alleen even de drivers installeren en klaar is kees.
Je kan ook via photoshop trouwens importeren.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-03 13:47

Llewella schreef:
Met windows xp kun je ze direct van de camera halen, dan ziet windows de camera als een extra 'schijf' zeg maar.

Moet je alleen even de drivers installeren en klaar is kees.
Je kan ook via photoshop trouwens importeren.


Em hoe doe je dit?

En kun je photoshop ook gratis downen? Een trial is ook goed..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, annaxmaex, Berdien, Besje, Britta31, c_alsemgeest, CarpeDiem_, Celebi, daiswees, DDD3, Dees, Eva1975, GrapeshotBot, Jacquelinee_, Jive03, Larissa123, limagirl, Luna_Rose, maava, Mutti, Natascha, rien10, Unit, Winged, xdniesje en 47 bezoekers