Toch wel raar mijnverjaardag sinds 8 jr als single

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Toch wel raar mijnverjaardag sinds 8 jr als single

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-03 00:06

vieren. Dat was wel even wennen maar het was er niet minder leuk om. Heb veel cadeaus gehad, nou ja eigenlijk domingo want ik heb een deken voor hem gehad, een singel, een borstel, een longeerlijn. Oh ja een plastron met speldje voor mij zelf. En geld natuurlijk.

Ga nu nog even napraten want ik ben morgen toch lekker vrij, heerlijk joh eigen baas zijn.

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 02:37

Van harte gefeliciteerd! Heb even je profiel bekeken en zie dat je 25 jaar bent geworden. Als er staat sinds 8 jaar singel dan verwacht ik toch snel een ouder iemand eigenlijk. Niet dat ik je nu een relatie aan wil praten hoor... maar het staat er zo expliciet.... en roept dus wat vragen op.

En buiten het relationele..wat voor een zaak heb jij dat je zo door de weeks een dagje vrij kunt nemen???????? hihi!

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 08:23

Bij deze.... Gefeliciteerd!!!!
Wat zal je paard blij zijn met je!
Ik heb vandaag ook lekker een vrije dag genomen trouwens.


Grtjs!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 09:56

Nog gefeliciteerd!

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 11:33

FGefeliciteerd zeg.
Ik denk ook dat je paardje blij zal zijn .
Wat vor baan heb je dan ??

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 13:02

Nog gefeliciteerd meis! Hopelijk heb je een hele gezellige en cadeau-rijke dag gehad Haha!

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-03 22:40

Nique schreef:
Van harte gefeliciteerd! Heb even je profiel bekeken en zie dat je 25 jaar bent geworden. Als er staat sinds 8 jaar singel dan verwacht ik toch snel een ouder iemand eigenlijk. Niet dat ik je nu een relatie aan wil praten hoor... maar het staat er zo expliciet.... en roept dus wat vragen op.

En buiten het relationele..wat voor een zaak heb jij dat je zo door de weeks een dagje vrij kunt nemen???????? hihi!


Ik ben dus 24 geworden, begon al te twijfelen maar nee gelukkig ik ben nog maar 24.

Ja ik was dus nog heeel jong toen ik verkering kreeg, 16 was ik en ik was 19 toen we gingen samenwonen. En nu sinds 3 weken woon ik weer bij mn ouders. ALs je vragen hebt Pb ze me dan maar. Mag van mij nieuwsgierig zijn en een luistert oor is altijd welkom.

Ik ben zelfstangid onderneemster, ik heb een kantroovakhandel. Ik in- en verkoop kantoorartikelen. Is leuk werk hoor alleen niks voor mij dus ik stop er hoogstwaarschijnlijk mee.