Genderose in actie :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Genderose in actie :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-03 20:26

Genderoosjes in actie Haha! Af en toe een stukje aanhangsel Haha!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mijn knappe genderoosje Haha!


Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 20:29

ahh mooi joh.. de veulentjes doen het ook zeer goed zo te zien alhoewel die ene er een beetje bijligd.. ben je ook al weer aan het rijden of niet?

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 20:30

Haha die heeft echt lol *LOL*
Dat hupseltje wat erachteraanhobbelt Lovers

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-03 20:31

Nee nog niet aan het rijdne. Kan amper normaal borstelen. Heel hystrisch wordt ze dan. En kan wel met ene veulen erbij rijden, maar andere nog niet. En samen op stal is geen optie, omdat ze niet in een echt veilige stal staan op dit moment voro als ze alleen zijn. Ze kunnen dan vast komen te zitten (moeten ze wel hun best voor doen.) De andere stal is veel veiliger, maar daar staan nu drie kalveren.

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 21:02

leuke beestje hoor, en wow wat een cute veulen,was is 'ie klein of lijkt dat alleen mar zo?

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-03 22:34

Is klein. Een van de tweeling Haha!

ceelylover

Berichten: 1010
Geregistreerd: 18-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 07:56

mooie foto's!! de veulens zijn een stuk vooruit gegaan zie ik.. tenminste die ene rend al achter z'n mammie aan!

Take A l0ke @ mY pr0file

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 08:09

achh dat veulentje!!!

Sallie en Zaz mis jullie! Vriendjes zijn?
Lovers Porthos & Zonique Lovers

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 11:59

aaaah die veulentjes Lachen kei sweet!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 12:07

Oh wat een verassing dat dat ene veulentje al achter de moeder aanrend, ik vroeg me nog af hoe het met ze was een paar dagen geleden. Dat ziet er al een stuk beter uit. Hoe is het met het ander veulentje? Loopt het ook al? Mooie foto's hoor.

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

Whoops1
Berichten: 6226
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Hoeksche Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 12:15

Gaaf met dat veulentje erzow achteraan! *lief!!!!*

Mooie groene weide zeg..
Ook gaaf zow dat "pand" of hoe ik het ook moet noemen erbij!

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 13:29

die laatste is echt super. en is dat de veulen. die loopt zo mee van, ma, wacht nu ff!! Haha! echt lief!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-03 17:14

Lientje schreef:
Oh wat een verassing dat dat ene veulentje al achter de moeder aanrend, ik vroeg me nog af hoe het met ze was een paar dagen geleden. Dat ziet er al een stuk beter uit. Hoe is het met het ander veulentje? Loopt het ook al? Mooie foto's hoor.


Het andere heeft een dag zelf op kunnen staan en heb ook al van zijn eerste, wel eens waren super langzame, galoppasje kunnen genieten. Maar nu is het meer dood dan levend....

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 17:45

Ik heb zo met dat kleintje te doen....
Hoelang wil je nog afwachten?

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-03 17:49

stef schreef:
Ik heb zo met dat kleintje te doen....
Hoelang wil je nog afwachten?


wat bedoel je? Hij's nu ziek (darmpjes werken niet) ligt onder de warmte lamp en krijgt om half uur een fles (met druivensuiker). Heeft al parrafine gehad om het op gang te laten komen, maar een drolletje blijft uit... hoop dat ie het red...

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 17:52

Ik vind het gewoon ontzettend sneu (zal iedereen met me eens zijn, want dat is het gewoon) Als je dan foto's ziet waar Gen met "grootkol" lekker aan het tuttelen is, en "kleinkol" er voor oud vuil bij ligt....
Is het het waard om voor hem te blijven vechten? Kan je niet beter al je aandacht in grootkol steken?
Begrijp me niet verkeerd, het is niet zo dat ik het kleinkol niet gun om te leven ofzo, maar is hij al die moeite wel waard? Heeft hij in de toekomst ook kansen? Of zal hij altijd verschrikkelijk zwak blijven?

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-03 17:57

We blijven vechten tot het eind!!! En ja, dat ie niet met mamsie mee rent ziet er ook niet leuk uit nee. Maar hij's ook niet echt op Genderose. Hij lopt er wel achteraan, maar Gen houdt niet veel rekening met hem en dat houdt hij nog niet bij. Gen heeft het dan wel erg op grootkol, maar het is niet zo dat ze niets om die kleine geeft. Probeer hem maar eens stiekem mee te nemen. Voro je het weet heb je een hysterische merrie in je nek. Ze is nu steeds oko heel blij als we het weer even brengen om te drinken. Maar toch gaat het sterkere voro, maar zo si het ook in de natuur. Grootkol gaat prima, en het is niet zo dat hij geen of niet voldoende aandacht krijgt. Hij krijgt zat aandacht, bijna net zoveel als zijn broers. Maar ik laat dat zwakke echt niet aan zijn lot over. We blijven vechten, mischien knapt hij weer op. Maar totdat niets zeker is of het dood gaat of blijft leven, blijf ik, en de rest op stal, voor hem knokken.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 18:01

Tuurlijk, ik snap ook dat het niet zomaar een beslissing zou zijn (eventueel) maar ik had vanaf de foto's het idee dat gen totaal niet naar het kleintje omkeek


Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-03 18:10

Ze kijkt er ook eigenlijk alleen naar als het staat en de verkeerde kant op gaat ofzo. Het andere is helemaal geweldig. Wat ik wel zo rot vind is dat ze gelijk gaat rennen met het sterke in de wei, terwijl het zwakke naar haar toe wilde. En Gen wordt helemaal hysterisch als het sterke niet gelijk met haar de stal in komt, maar het zwakke boeit haar niet echt. Maar als we het meenemen vind ze het toch ook weer niet eht leuk. Beetje vaag dus.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers