Kroelen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Kroelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-03 21:15

Ohh wat kunnen die beesten daar toch van genieten hè.. Vandaag ook weer. Dan sta ik in de wei en dan komt die kleine naar me toe. Dus ik zo krabbelen bij haar hals. Echt helemaal flemen en blazen enz. Echt zo schattig! Ik was gelijk weer helemaal verliefd op dat beestje. Echt zo'n schatje is het ook. Wel enorm eigenwijs en brutaal, maar soms ook wel zoooo lief! Lovers Ik heb echt een half uur staan kroelen en ze kon er geen genoeg van krijgen. Toen ik daarna weg ging rende ze me achterna Kunnen jullie paarden daar ook zo van genieten Ach gut ?

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.


Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 21:49

Ja, Tos kan dan zo grappig zijn met zijn lip gaan spelen Knipoog
Na het rijden beloon ik hem vaak tijdens het uitstappen met wat gekroel...

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 21:57

Ja, bij ons lopen er genoeg die dat lekker vinden.. Vooral bacardi was een kroelaapje.. hij legde altijd dan zijn hoofd op je schouders ( werd op den duur wel zwaar )

http://www.stalmaasdijk.nl
When freedom is just a ride over the hill

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 11:59

rooslover schreef:
Ja, bij ons lopen er genoeg die dat lekker vinden.. Vooral bacardi was een kroelaapje.. hij legde altijd dan zijn hoofd op je schouders ( werd op den duur wel zwaar )


Of sweety.. Lovers

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 13:16

overlaatst nog. de piste was net gesproeid. laat ik T ff los in de bak. steekt ze heel haar neus in de modder. en begint enorm lief te kroelen. ik stond der heel te freaken... zoooo lief !

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 14:31

macario schreef:
Ohh wat kunnen die beesten daar toch van genieten hè.. Vandaag ook weer. Dan sta ik in de wei en dan komt die kleine naar me toe. Dus ik zo krabbelen bij haar hals. Echt helemaal flemen en blazen enz. Echt zo schattig! Ik was gelijk weer helemaal verliefd op dat beestje. Echt zo'n schatje is het ook. Wel enorm eigenwijs en brutaal, maar soms ook wel zoooo lief! Lovers Ik heb echt een half uur staan kroelen en ze kon er geen genoeg van krijgen. Toen ik daarna weg ging rende ze me achterna Kunnen jullie paarden daar ook zo van genieten Ach gut ?


Haha precies hetzelfde verhaal hier..(shetje) Onwijs brutaal en aandachtvragend Tong uitsteken

Michelle moet er alleen niks van hebben dat gekroel...helaas Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 14:37

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het kroelen, knuffelen en verzorgen minstens zo leuk vind als het rijden.

Heb ik nu een hoog Penny-gehalte??
Lachen

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 15:34

Mijn hengst vind het helemaal het einde als je keihard op z'n borst wrijft en bied volledig happy z'n kont aan als je aan de staldeur staat ... ja, wrijf hier maar wat Haha!. M'n merrie vind dan weer haar schoft héél leuk en 'r kont ...

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

BinkyGirl

Berichten: 96
Geregistreerd: 21-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 15:55

Ja die van mij gaat altijd met die grote lippe van hem helemaal kroele en als die dan dicht bij je is dan bijt ie je heel snel hahaah
TYPISCH EEN SHETLANDER!! hahahahah

Ik had een hele lieve shet die is nu verkocht aan Angelique


denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 15:59

sonjabelgium schreef:
Mijn hengst vind het helemaal het einde als je keihard op z'n borst wrijft en bied volledig happy z'n kont aan als je aan de staldeur staat ... ja, wrijf hier maar wat Haha!. M'n merrie vind dan weer haar schoft héél leuk en 'r kont ...


haha idd dat is geloof ik een typisch iets hoor bij die hengstjes, zo eentje hadden we hier ook staan Tong uitsteken
Michelle die word gewoon echt kwaad als je al je hand op d'r borst legt... als ik daar moet poetsen dan moet ik echt d'r hoofd bij me vandaan houden anders kan ik een hap verwachten Haha!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-03 19:57

Jippie schreef:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het kroelen, knuffelen en verzorgen minstens zo leuk vind als het rijden.

Heb ik nu een hoog Penny-gehalte??
Lachen

Ja, echt een enorm hoog penny-gehalte. Volgens mij ben je echt een aangeboren pennymeisje Tong uitsteken *LOL*

Ik heb precies hetzelfde hoor. Vooral bij die beestjes die daar zo van kunnen genieten.. Ies vind het ook wel leuk, maar die geniet er lang niet zoveel van als die kleine. Normaal is dat beestje zo brutaal eigenwijs e.d. maar op zo'n moment echt alléén maar lief Lovers Blazen in je gezicht enz. Haha!

[edit] zie ik toch dat ik weer bijna hetzelfde heb getypt als het eerste, en dat terwijl ik het niet overgelezen had Haha! [/edit]

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 21:45

Penny gehalte, ........ dus toch Haha!

En ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een Penny heb gelezen.

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-03 11:14

Goed dat je het zelf toegeeft Knipoog

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, MairiMacBran, Mark0919, Martje70, SentiBot en 47 bezoekers