mijn moeder gaat overmorgen trouwen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-01 17:33

Hoi,
Mijn vader en moeder zijn al heel lang geleden gescheiden en ik ben eraan gewend, maar nu gaat mijn moeder voor de tweede keer trouwen! De gelukkige man is een Duitser, maar hij kan al heel goed nederlands vind ik zelf. Ik ken hem al 4,5 jaar, maar nu gaat het gebeuren, ik ben bruidsmeisje Haha! . Ik vind het hartstikke leuk voor mijn moeder, en ikzelf vind het niet erg om een 2de vader te hebben Haha! De jurk van mijn moeder hangt naast mijn kamer, (ik slaap op zolder) in de voorzolder, zodat ik erop kan letten dat Ansgar (ze heet die man) er niet stiekem in gaat kijken Haha! Haha! Ik vind de jurk hèèèèèèl mooi, ik zal hem effies beschrijven: gèèèn wijde jurk, maar lang en (sja, hoe zal ik het noemen) na, jullie snappen het denk ik wel. De sluier gaat via de nek naar de armen, daar knopen we hem vast. De sluier komt tot aan de grond. De jurk is helemaal wit, en de schoenen ook. Ze doet in haar haren witte roosjes. Mijn moeder heeft hem al een paar keer aangepast in de bruidsmodewinkel en ik ben 1 keer meegeweest. Ik vind hem zelf prachtig staan bij mijn moeder Pling . Nou ik, ik ben bruidsmeisje samen met de jongere zus van Ansgar (die is 15) en we zijn allebei gekleed in het paars. Misschien zal je denken, ja pààrs, bah, maar ikzelf vind het heel mooi. Ik heb een paarse jurk en paarse schoenen, en een paars (zucht, moest van mijn moeder) HOEDJE ( Frusty Boos! ) op. Bij het eten `s avonds (lopen buffet) draag ik gèèn hoedje (gelukkig) maar paarse knipjes. Ze gaan trouwen in Kasteel Daelenbroeck (of zoiets) in Herkenbosch (vlakbij Roermond). Mijn moeder is gek op kasteels en ze wilde altijd al als ze weer ging trouwen dat ze in een kasteel trouwen en nu gebeurt dat ook! Ik blijf van vrijdag tot zaterdag daar slapen, in kasteel Daelenbroeck. Zaterdagochtend is er voor de gasten (bijv. mijn oom en tante, enz) van het bruidspaar een ontbijt. `s middags kom ik terug. Mijn moeder en Ansgar gaan van zaterdag tot maandag op huwlijksreis! Party!! Party!! Party!! Party!! Enne, bij dat kasteel hebben ze ook... paarden!!! Jippy! Ikke natuuuuurlijk onder mijn jurk gewoon mijn paardrijbroek aan Haha! Haha! Haha! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!
Tof he?
Sorry voor dit lange bericht... Haha!

xxx pg

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 17:37

cool hey!!!!

Ik zie het al helemaal voor me:

Zijn hun heel blij foto's aan het maken ofsow en dan kom jij aansjezen op zo'n pony!

Nou veel succes! Lachen

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 17:43

Cool joh!!!!!!!!!!!!!!
Echt te gek!!!!!!!!

En ik wens jij en je moeder en toekomstige stiefvader een gelukkig leven, toe.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 18:28

Wauw gaaf! Er worden vast ook foto's geplaatst, moet je op Bokt zetten als je een scanner hebt!!!
Lijkt me leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 19:04

Klinkt gaaf joh! Echt een soort sprookjes huwelijk Haha! Lijkt me een heel mooi gezicht.
En misschien kunne ze de paarden nog als fotomodel gebruiken bij de foto's Haha!
Heel veel plezier alvast en ik hoop dat het mooi weer wordt!
En gefeliciteerd voor je moeder en haar aanstaande natuurlijk!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 19:06

TADADA TADADA

hihi leuk pg heeeeeeeeeel leuk, en zeg maar dat wij op het feest TAAAAAART willen Haha!
En natuurlijk de foto;s wil ik als eerste zien Extreme duivel
En daarna mogen ze op bok Extreme duivel

Tadada tadada.

groetjes xxx lara

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 19:09

PG, Klopt als een bus, kasteel daelenbroeck.
Het is daar heel mooi en romantisch. Lovers
Een echte plaats voor je ma en je Toekomstige Pa Haha!

En de paardjes zijn heeeel lief daar Lovers maar niet zo lief als WJ Extreme duivel
Dus..... kom jij lekker tijdens hun huwelijksreis naar MOi Haha!
Lekker mee op concour en lekker laat naar bed Extreme duivel

Groetjes XXX lara

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 20:31

hoi wat gaaf joh dat je ma gaat trouwen het zal vast ook voelen als een droom, een sprookje. allemaal zo mooi en het is toch echt waar. echt heel erg leuk voor je ma, maar ook voor jouw, je familie en je toekomstige pa en familie.
een prettige en gezellige dag toe gewenst

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-01 22:16

Thnx thnx allemaal!!! Lara krijgt de foto's natuuuuurlijk als eerste te zien Extreme duivel En daarna mogen ze pas op Bokt Haha! Lara, dan kan ik jullie scanner wel ffies gebruiken of niet? Haha!
Groetjes PG

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 10:36

Wij willen ook foto's zien!