hoeveel winstpunten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

hoeveel winstpunten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-03 08:26

moet je in de B nu opeens 10 winstpunten hebben om naar de L1 te gaan?Het kon altijd met 5!!!dat is banketstaaf!!! Boos!

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-03 08:27

haha dat laatste woord was geen net woord en dat wort dan veranderd in een woord dat nergens op slaat.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 08:35

Da's de Boktcensuur idd. Maar idd, er is een nieuwe winstpunten regeling sinds 1 april. Er is op Bokt ook veel over te vinden als je een paar bladzijden teruggaat naar topics van februari/maart.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 09:17

Jaa, dat klopt inderdaad dat je nu 10 winstpunten moet hebben om naar de volgende klasse kunnen gaan..
Ik ben er ook niet zo blij mee, maarja, niks aan te doen..

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 11:51

Ja dat is idd niet zo leuk
Maar ja er is nou eenmaal niks aan te doen.
Ik wou zelf eerst wel tot de 10 rijden als je er evengoed nog maar 5 nodig had ( in de B), maar voor in de L1 en hoger is het volgens mij wel iets lastiger om er meer te halen Scheve mond

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 13:34

Ik vind het juist fijn, kan je mooi ff door rijden in de B...
want sommige mensen gaan soms te snel over van B naar L en dan kom je jezelf echt wel tegen :S mjaaa
zo denk ik erover..

groetjes Laura

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 14:48

Ja dat is wel zo wat jij zegt Pasha, alleen vind ik het voor de rest van de klasses nadelig, ik bedoel voor de meeste was het al heel wat als je 5 wintspunten in die 'hogere' klasses haalden, nu moet je er 2 keer zoveel!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 16:20

Jamy schreef:
Ja dat is wel zo wat jij zegt Pasha, alleen vind ik het voor de rest van de klasses nadelig, ik bedoel voor de meeste was het al heel wat als je 5 wintspunten in die 'hogere' klasses haalden, nu moet je er 2 keer zoveel!


dat wijst er dus op dat iemand zijn/ haar paard niet goed voor elkaar heeft

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 20:25

ingrid"]
[quote="Jamy schreef:
Ja dat is wel zo wat jij zegt Pasha, alleen vind ik het voor de rest van de klasses nadelig, ik bedoel voor de meeste was het al heel wat als je 5 wintspunten in die 'hogere' klasses haalden, nu moet je er 2 keer zoveel!


dat wijst er dus op dat iemand zijn/ haar paard niet goed voor elkaar heeft
[/quote]

Dat kan, maar het hoeft niet perse.
Als je bijv. erg weinig wedstrijden rijdt dan doe je er nu wel erg lang over voordat je een bepaalde klasse uit bent.
Ik ken iemand die door vervoersproblemen maar 2 wedstrijden per jaar kan rijden.
Thuis traint ze ondertussen stug door en haar vooruitgang loopt nu niet helemaal paralel aan de klasse die ze op wedstrijden moet rijden.
Ze haalt bijna elke proef 2 winstpunten, maar haar vorderingen lopen hier gewoon op vooruit.

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 21:25

tsja ik vind de 10 wp niet zo heel erg aan de ene kant, want we gaan toch vaak op wedstrijd en we pikken meestal wel un wp mee.
maar aangezien hier nu de vogelpest heerst (limburg) zijn er hier geen wedstrijden in mei is alles al afgelast en in april heb ik er 1tje gehad en ik ben bang dat is juni ook nog wel een paar wedstrijden niet door zullen gaan en daar baal ik dus wel stevig van, want ik wil van de winter wel M2 gaan starten, daar zijn we dan zeker klaar voor. ik heb nu pas 3 wp in het M1.
en hier kun je bijna nergens 2 proeven rijden, dus dat is best onhandig.maar ja we maken er maar het beste van, laten we maar hopen dat het zo voorbij is. Always look at the bright side of life Haha!