Mijn stage op de westernstal is begonnen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Mijn stage op de westernstal is begonnen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-03 20:23

...en ik heb het ontzettend naar m'n zin daar! Haha!
Gisteren,de eerste dag was best wel zwaar,ik heb vooral uitgemest,geborsteld,gevoerd,en dat soort dingen.
Vandaag heb ik behalve dat drie paarden gereden,les gegeven en met Jordan getraind.Dat is een merrie die uit een kudde komt,en nog bang is en veel moet leren.Ze heeft vandaag voor het eerst het halster afgehad,en weer om laten doen,en in de bak liep ze me als een hondje achterna en luisterde ze goed. Lovers dat ging dus al beter als verwacht,en de komende weken mag ik met haar aan de gang om haar zoveel mogelijk te leren en vertrouwd met mensen te maken.
Ze is samen met een andere merrie hoogdrachtig,dus nog even en er zijn ook veulentjes.Behalve die merrie's is er nog een tinkermerrie,twee ruinen en vier hengsten.Die hengsten zijn niet altijd zo makkelijk,dus dat is ook weer een uitdaging voor me.Ik zal deze week de digi even meenemen,om foto's voor jullie te maken.

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 20:33

Volgens mij ga je een vette tijd tegemoed! echt gaaf! Ik hoop mijn volgende stage bij een paardenmelkerij te vervullen! heb er nu al zin in!

evelyn
Berichten: 254
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 22:07

nou lin volgens mij heb je een super stage gekregen, ik moet nog ff wachten maar als het zover is houd ik je op de hoogte van wat er gebeurd hoor Knipoog enuhm die foto's wil ik na de vakantie zeker zien op school!! Haha!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-03 22:11

Die foto's zie je vast wel eerder,want ik zal de digi meenemen,dus dan zet ik ze wel op bokt. Haha!

Wiesje

Berichten: 2914
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 22:59

He brechje, hebj e al een adres of niet anders kan ik je misschien wel aan een adresje in Limburg (ach stukkie rijden) helpen.

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 23:02

ja met een paardenmelkerij ben ik al voorzien, maar suzan (vinessa op bokt) zoekt ook nog een paardenmelkerij voor haar stageperiode! Misschien dat je haar kan helpen! maar toch erg bedankt!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 12:35

Welke westernstal zit je?
Klinkt leuk! Succes met die merrie! Lachen

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-03 16:15

Het is in Peins,maar dat zegt je vast niks. Haha! (Noord-west Friesland)
De stal is er nog maar net,en het is nog niet zo heel erg groot.Wel een grote loods met boxen van zo'n 4 bij 7 meter,nog een paar oudere stallen,een bakje en een stuk land.