zijn mannen oppervlakkig

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

zijn mannen oppervlakkig

ja (gestemd door een vrouw)
21 (32%)
nee (gestemd door een vrouw)
37 (56%)
ja (gestemd door een man)
Geen stemmen
nee (gestemd door een man)
7 (10%)

Totaal aantal stemmen: 65


SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

zijn mannen oppervlakkig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-03 16:07

naar aanleiding van dit topic

[AM] Wat vind je het meest aantrekkelijke aan een man?

de vraag aan jullie, vinden jullie mannen oppervlakkig?
En om het verschil tussen de mening van mannen en vrouwen even duidelijk te maken is er voor mannen en vrouwen een aparte stem mogelijkheid.

ik vind het persoonlijk de oppervlakkigheid van mannen nog wel meevallen, maar ik zou zelf eerlijk gezegd ook niet aan de eerste de beste m'n ziel en zaligheid bloot leggen.
Laatst bijgewerkt door SkyMarian op 29-04-03 16:26, in het totaal 1 keer bewerkt


Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 16:13

Over 1 kam scheren is nooit goed. Nooit. Dat item mis is nog Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 16:18

orri schreef:
Ik ken uitzonderingen, zelfs ruim een hand vol mannen, waarmee dit wel kan... echter, verbaas ik mij nog altijd hoe zij gemakkelijk terug vallen op oppervlakkig gedrag... je zou het bijna zonde vinden!!!
Dit doet helaas wel afbreuk aan hun persoonlijkheid.... het is mooi dat ze de theorie beheersen Knipoog nu de praktijk nog *LOL*


Hier blijf ik bij en daarom kan ik ook niet stemmen in je poll....
ik blijf positief en geloof dat er vast meer van dat soort mannen rondlopen. Daarbij was in het topic dat je meldt de bewoording 'oppervlakkiger' wat altijd nog iets anders inhoudt dan simpelweg oppervlakkig.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 16:19

Ik heb nee gestemd omdat in het algemeen daar niets over te zeggen valt. Iedereen is verschillend, een man kan oppervlakkig zijn, maar een vrouw net zo goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 16:26

De mannen waar ik mee omga niet, want als ik een oppervlakkig exemplaar tegenkom laat ik 'm linksliggen Haha!

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 16:35

Ik vind sommige mannen wel oppervlakkig, maar om nou te zeggen dat alle mannen oppervlakkig zijn...nee.
Af en toe zit er eentje tussen waar echt geeen diepgang inzit Haha! , maar over het algemeen vind ik mannen niet oppervlakkig.

Gezocht: Bijrijdpaardje omgeving rotterdam( berkel en rodenrijs, bergschenhoek, schiebroek, hillegersberg...)

A woman needs two animals: The horse of her dreams and a jackass to pay for it.

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 17:13

Romkabouter schreef:
Over 1 kam scheren is nooit goed.

Nee, dat klinkt inderdaad nogal oppervlakkig Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 17:23

ik heb ja gestemd, en niet omdat ik mannen echt superoppervlakkig vind(maar er zitten er bij.... te erg voor woorden!) maar ik vind wel dat mannen iets oppervlakkiger zijn dat vrouwen, vrouwen denken sosm wel te veel&vaak en diep na, of blijven met een bepaald iets in hun hoofd zitten, en zitten sneller in de knoop met zichzelf of met een bepaald iets.
mannen hebben daar vaak niet zo'n last van, die zijn wat gemakkelijker, kunnen iets beter van zich afzetten, maken niet zo snel overa een drama van, want ook al ben ik toch echt helemaal een vrouw/meisje soms heb ik zoiets van djeez wat kunnen sommigen vrouwen zich aanstellen zeg!!
is er nix aan de hand, blijven ze in de put zitten, en maar nadenken en doen of de wereld vergaat

nee dan zijn mannen wat dat betreft een stuk makkelijker, oa omdat ze net iets oppervlakkiger zijn, maar goed er zijn ook uitzonderingen!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 17:23

Ik ben het met Rensje eens. Ik denk dat je dat per persoon moet bekijken.. En dat zullen niet alleen mannen zijn!

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-03 20:35

Fabiënne1 schreef:
Ik ben het met Rensje eens. Ik denk dat je dat per persoon moet bekijken.. En dat zullen niet alleen mannen zijn!


dat ben ik met je eens. Als we de gemiddelde gesprekken van vrouwen gaan analiseren komen we meestal ook niet veel verder dan het kapsel, de laatste mode, wat ga jij doen dit weekend etc etc.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 20:52

De meeste mannen die ik ken zijn helemaal niet oppervlakkig. Dat beeld krijg ik juist van bepaalde vrouwen...

* To Belg, or not to Belg *

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 21:17

iemand hierop beoordelen gezien zijn geslacht, is dat niet oppervlakkig?

Amor Vincit Omnia

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-03 21:19

je mag er ook een openen over vrouwen SP.

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 21:54

Ik vind niet dat mannen opervlakkig zijn. Er zijn wel mannen die oppervlakkig zijn, maar die zijn er evengoed van het andere geslacht. Sommige mannen kunnen opervlakkig overkomen, terwijl ze eigenlijk een klein zieltje hebben Knipoog

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-03 22:22

even voor de duidelijkheid ik vind mannen niet oppervlakkig sterker nog ik heb liever een goed gesprek met een man dan met een vrouw. Maar toch blijft in de wandelgang de mening dat mannen oppervlakkig zijn.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 22:43

sjakie schreef:
je mag er ook een openen over vrouwen SP.


Dat zou oppervlakkig zijn.

Renske20 heeft misschien een punt, maar ze zegt het zelf al de meeste mannen...dus NIET allemaal

Ik heb dus op de laatste optie gestemd Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Apple

Berichten: 76183
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 22:56

Ik denk niet dat mannen oppervlakkiger zijn dan vrouwen. Wel vind ik veel vrouwen enorm mutsen en zich druk maken over zaken die er mijn inziens niet toe doen. Maar goed, ik kan het meestal ook iets beter vinden met mannen dan met vrouwen Haha!

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 23:11

En ik ga helemaal met Renske20 mee...

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 01:29

Ik heb overigens voor de goede vorm, 'nee' gestemd.... 'stem voor vertrouwen' voor het in ieder geval juiste intenties hebbende masculente levensvorm dat zich man noemt Knipoog

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 04:05

Apple schreef:
Ik denk niet dat mannen oppervlakkiger zijn dan vrouwen. Wel vind ik veel vrouwen enorm mutsen en zich druk maken over zaken die er mijn inziens niet toe doen. Maar goed, ik kan het meestal ook iets beter vinden met mannen dan met vrouwen Haha!


Het valt mij op dat er niet één man is die oppert dat het wel eens zou kunnen zijn dat heel veel mannen oppervlakkig gemaakt worden...

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 07:20

Sypheron schreef:
Ik heb nee gestemd omdat in het algemeen daar niets over te zeggen valt. Iedereen is verschillend, een man kan oppervlakkig zijn, maar een vrouw net zo goed.


Mee eens. En imo is de meerderheid van zowel mannen als vrouwen overigens niet oppervlakkig... Ik denk dat "oppervlakkigheid" soms ook wel eens te subjectief bekeken wordt zeg maar... Hoe bepaal je eigenlijk of iemand oppervlakkig is? En hoe oppervlakkig ben jezelf als je zoiets over iemand bepaalt...

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 08:10

Hmm, zo kan je ook de vraag stellen of vrouwen oppervlakkig zijn. Deze vraagstelling klinkt wel erg oppervlakkig, tenzij je er echt wel een diepere gedachte achterhad. Mannen zijn wel anders dan vrouwen. Niemand is helemaal plat, we zijn allemaal driedimensionaal. Dat betekent dan dat mensen vaak diepgang hebben op andere punten. Dus twee mensen kunnen met groot gemak van elkaar vinden dat ze oppervlakkig zijn, terwijl ze toch van zichzelf vinden dat ze meer diepgang hebben dan de ander. Dat komt dan doordat hun interessen op een heel ander vlak liggen.

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 10:21

Kijk nu eens hoe mannen in relaties met elkaar om gaan en vergelijk dat eens met vrouwen. Vriendschappen tussen vrouwen zijn over het algemeen diepgaander, dat is algemeen bekend. Hun gesprekstof gaat echt over van alles en nog wat. Mannen beperken zich toch meestal tot hobby, sport en werk. Dat vind ik oppervlakkig. Ik ken ook uitzonderingen hoor, maar dat zijn er toch maar weer een paar. als je dan weer kijkt naar de vriendschap tussen een man en een vrouw, weet een vrouw ook weer het diepere naar boven te halen, een man persoonlijker te laten worden en zo. Ik weet niet hoe het komt; halen mannen niet alles uit elkaar, of hebben ze meer vertrouwen in een vrouw dan in een man?

En dan is er nog iets: mannen zijn vaak carriere gerichter dan vrouwen. WAar zit hem dat in? Mannen kunnen zich beter focussen op 1 ding en vrouwen richten zich op veel verschillende dingen. Een carriere betekent vaak veel andere dingen opgeven zoals het zien opgroeien van je kinderen, je ontwikkelen op het gebied van een liefhebberij. Ik zie vrouwen daar veel minder toe bereid. Ze hebben een breder interesseveld en kunnen dingen niet zo gemakkelijk opofferen. Ze krijgen dan het gevoel de rest te moeten missen. Mannen hebben daar minder last van.

Ik weet dat ik nu kans loop om bevooroordeeld genoemd te worden, want dat heb je heel snel in Nederland als je verschillen opmerkt tussen bepaalde groepen. Maar ik ga gewoon af op wat ik zie, hoor, en lees. Simpel voorbeeld: de Libelle of de Flair. Dan is er een rubriek die reacties en verhalen vertelt van lezers. Daar staan vaak persoonlijke, simpele maar menselijke verhalen tussen. Zien jullie ooit een dergelijke rubriek in mannenbladen? Ik niet hoor. Vandaar mijn conclusie.

De hond is de betere mens

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 10:37

Bedankt Desiree, dat je mijn verhaal zo sterk ondersteunt! Haha!

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 10:39

Ik heb nee gestemd...
Waarom? Ik denk dat er oppervlakkige als niet-oppervlakkige mannen bestaan, net zoals er oppervlakkige en niet-oppervlakkige vrouwen zijn.
Hangt volgens mij meer af van omgeving, opvoeding, karakter van de persoon zelf e.d.
Ik denk dat het wel bij veel mannen kan lijken alsof ze oppervlakkig zijn, maar daarom zijn ze het nog niet... je moet een persoon beter kennen om hierover te kunnen oordelen... En de meeste mannen die ik ken kan ik niet echt oppervlakkig noemen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MarJon en 11 bezoekers