Ik ben hier nieuw!!! Dus een paar vraagjes.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Ik ben hier nieuw!!! Dus een paar vraagjes.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-03 17:12

Hallo mensen!
Ik ben hier op boktmeetings nieuw en ik vroeg me af hoe het hier werkt.
Worden er nou meetings georganiseerd voor mensen die elkaar al kennen of mag iedereen nou zomaar komen?
En wordt er van je verwacht dat je een eigen paard meeneemt?

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!



Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 17:14

Ligt eraan wat voor meeting er georganiseerd word. Soms is dat met, soms zonder paarden en soms worden er paarden gehuurd voor een rit. Verder mag iedereen altijd komen... Gezellig toch?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-03 17:17

Ik ben dus best wel een verlegen meisje als ik niemand ken en ik zou het dan best wel vervelend vinden als iedereen elkaar al kent terwijl ik er maar voor spek en bonen bij zit. Maar dat is dus misschien niet zo.
Zijn er dan veel mensen die elkaar al kennen?

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 17:23

Er zijn veel mensen die elkaar kennen ja, ikzelf heb al meer dan 170 man gemeet van hier, weet het precieze aantal geeneens. Maar iedereen word er best goed bij betrokken hoor! Ik was in het begin toen ik ging meeten ook heel verlegen, da's nu flink over!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 20:20

Yep, Jurga was ook verlegen, met de nadruk op WAS *LOL*

Verder komt het altijd wel goed hoor, je zal er niet voor spek en bonen bijzitten. Gewoon vooraf al lekker meekletsen, dan kent men elkaar altijd al wel toch? Alleen het gezichtje moet er dan nog bij. Komt vast goed hoor!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 20:30

Mayo schreef:
Yep, Jurga was ook verlegen, met de nadruk op WAS *LOL*


Het is echt helemaal goedgekomen met mij dankzij een hele boel mensen!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 20:42

Same here, precies hetzelfde probleem, Iloontje en heel wat andere mensen hebben me er bijna helemaal vanaf geholpen Tong uitsteken

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 20:42

Kusia schreef:
Ik ben dus best wel een verlegen meisje als ik niemand ken en ik zou het dan best wel vervelend vinden als iedereen elkaar al kent terwijl ik er maar voor spek en bonen bij zit.


Daar ben ik dus ook bang voor
En jammer genoeg ben ik vaak afhankelijk van mijn ouders. Verdrietig

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 00:16

Hee Axeltje, kom je gewoon lekker naar de snuffelmarkt, lekker dichtbij voor jouw dus dan zal je niet afhankelijk zijn van je ouders (tenminste ik neem aan dat het om vervoer gaat?)

Kusia, gewoon naar meetings gaan hoor, mijn eerste meeting was hier bij mij thuis, ik ben ook best verlegen (zullen veel mensen niet van mij geloven maar toch is het zo Haha! ) en kreeg meteen zo'n 60 mensen over de vloer, bloed nerveus was ik! Maar alles echt ontzettend meegevallen hoor, was bere gezellie
Inmiddels staat mijn 2e meeting op het program (heb zelf nauwelijks tijd om naar meetings te GAAN) de volgende snuffelmarkt is weer in aantocht op 7 juni en weer ben ik bloed nerveus maar ik ga er gewoon mee door want vorige keer zou ik echt zo weer overdoen (en dat doe ik dus ook)
Bokkers zijn allemaal stuk voor stuk geweldige mensen hoor!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 09:40

Ik heb ook al verschrillende mensen gemeet. Echt geweldig gezellig hoor!!!!!!!!!!! Bij mij was het meestal op de hengstenkeuring en een hengsten show waar ik met Dennis was. Mensen herkende mij aan Dennis en spraken mij aan. Zelf iemand aanspreken zou ik denk ik niet zo snel durven ben ik bang.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 11:18

En ik heb zondag mijn eerste meetinggehad. We waren met 7 mensen een rit bij manege Bergemo wezen maken.
Mijn vriendin ging ook mee, dat wel maar ik weet zeker dat wanneer die niet mee was geweest dat dat ook prima was gegaan. Omdat de groep niet al te groot was leerde je elkaar al snel beter kennen, de namen wist je allemaal na het eerste uurtje wel (alleen zat er ook een tweeling bij en dat is best lastig).

En ik ben ook heel verlegen, op het begin was ik ook wel beetje stil maar het was zo gezellig dat je toch gaat praten.

Dus ga gewoon meetings langs en dan lukt het vast! Het eerste moment is moeilijk, maar je moet maar denken dat dat voor iedereen is!

Bij in the picture staan foto's van de boktrit manege bergemo , daar kun je kijken en zien dat het cht gezellig was!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 14:24

T@nj@ schreef:
Hee Axeltje, kom je gewoon lekker naar de snuffelmarkt, lekker dichtbij voor jouw dus dan zal je niet afhankelijk zijn van je ouders (tenminste ik neem aan dat het om vervoer gaat?)


Het gaat idd om vervoer. Lijkt me heel leuk te komen. Ik was het de vorige keer ook van plan...maar toen kon het dus niet
Ik heb al even in de agenda gespiekt, mijn examens heb ik dan gehad en er is niets gepland. Dus ik zal nog even overleggen met mijn ouders..
Lijkt me leuk!

Als Kusia dan ook komt, wordt het vast gezellig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 bezoekers