Meeting met Antoinette: Versie Dundee

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Meeting met Antoinette: Versie Dundee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-03 12:12

Gisteren kwam Antoinette naar Tilburg (Goirle) En hebben we dus eignelijk een minimeeting gehouden. Ik ga zo nog bij verslag van de dag een compleet verslag typen, maar eerst de fototjes er maar even neerzetten. Aangezien het over de 100 foto's zijn, hebben fleury en ik afgesproken dat zij de foto's van Shalan erop gaat zetten, en ik van Dundee...

En later doet Antoinette die nog van zichzelf! Tenminste dat moet ze van ons Tong uitsteken We waren naar onze manege gegaan om vrij te rijden.

Eerst even gepoetst! en toen even wat fototjes! let aub niet op mijn halstertouw!, ik ben de mijne namelijk kwijt, en moest het dus even met zo'n touwtje doen. Lips are sealed

Afbeelding

Afbeelding

De foto hierboven vind ik HEEL erg mooi, alleen het is zo jammer dat die best donker is...

Toen gingen we even naar buiten, waar dundee niet stil wilde staan voor een foto :X

Ik bedoel, dat handje Lips are sealed, die palomino op de achtergrond is van de dochter van de manege eigenaar, en fleury mag daar een paar keer op rijden, om die verkeersmak te maken...
Afbeelding

De volgende vind ik echt ontzettend mooi, alleen mijn hand ALWEER

Afbeelding

Afbeelding

Toen gingen we rijden. Het zijn zoveel foto's dat ik alleen de mooiste paar even neerzet... Ze staan alleen wel een beetje door elkaar.

Afbeelding

De foto hierboven vind ik een hele mooie foto, al is het natuurlijk absoluut niet zoals het hoort.. En ik zit er ook slecht op..

Afbeelding

Op een gegeven moment was antoinette even op Dundee gestapt, om mij het een en ander te laten zien hoe ik haar beter naar beneden kan laten komen en beter kan laten ontspannen enzo. En dit was zo ongeveer het resultaat...

Eerst contact zoeken... (mijn houding is echt slecht, hoofd moet omhoog, benen moeten naar achteren BAH Frusty , ga ik aan werken mensen! )

Afbeelding

En vervolgens laten zakken... (zo was het toch antoinette?)
Afbeelding

Ok, hoe het dus niet moet... Galop foto hoezo uitgezakt??? Verward

Afbeelding



Toen heb ik een poging gedaan mijn GROOTSTE ANGST te overwinnen...

WANT JA!!! Ik ben zonder zadel op Dundee gestapt!

Afbeelding

EN ZELFS IN DRAF!

Afbeelding


Ik op Dundee en Fleur op Shalan.. van achteren...
Afbeelding

En naast elkaar!
Afbeelding

Toen ben ik na veel gezeur van Fleur en Antoinette, ook maar even gaan liggen...

Op mijn rug...
Afbeelding

En op mijn buik...
Afbeelding

Toen afgestapt, en opzoek gegaan naar een suikerklontje. Dundee staat echt zo te kijken van... Waar blijft dat suikerklontje nou?
Afbeelding

Wat we hier aan het doen waren??? Maar wel een hele leuke foto!
Afbeelding

En toen ik in de stal het hoofdstel uit wilde doen, kreeg ik het bandje van de neusriem niet los Lips are sealed Frusty , dundee heeft nogal last van schuimproductie en daar werd het bandje nogal glad van...
Afbeelding

Als aller laatste... Een foto van Dundee's naam bordje...

Afbeelding

Ik vind het kei leuke foto's geworden! Alleen ben ik ontzettend geschrokken van mijn houding! BAH BAH! Lips are sealed

Hier kun je het deel van Shalan vinden!
[ITP] Meeting Antoinette: versie Shalan

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 12:16

Leuk dier!! Zit een lekker koppie op, leuke foto''s.

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 12:20

Ziet er erg gezellig uit daar... Ik zal de andere helft ook eens gaan bekijken.

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 13:36

mooi hoor.. leuk paard zo, maar je zit ook een beetje kort dus misschien vandaag dat je zo bagger zit?

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-03 18:05

Dat ik kort zit komt door dat zadel. Het is dan wel een veelzijdigheidszadel, maar hij is een beetje springgericht. Zodra ik de beugels langer ga maken, zitten mijn knieen niet meer op de plek dat ze horen te liggen, wat ze nu wel doen, en dan gaan mijn benen heel erg klapperen. En aangezien Dundee een manege pony is, kan ik dat moeilijk veranderen.

Fabiënne1 schreef:
Ziet er erg gezellig uit daar... Ik zal de andere helft ook eens gaan bekijken.


Het is er ook mega gezellig! Het leukste vind ik dat we er zo ontzettend vrijgelaten worden. Ik rijd er nu 5,5 jaar, maar je komt, je betaald, en voor de rest hebben hun zoiets van, veel plezier, zoek het maar uit. Iets wat ik heel prettig vind. Je hebt niet een controlerend oog die de hele tijd over je schouder meekijkt of je het niet verkeerd doet. Bovendien lopen er genoeg mensen rond die je kunnen helpen als iets niet lukt.

En er lopen er ook genoeg die wel weten wat mag en wat niet mag. (onder de kinderen dan he!) Als we dan ineens een kind iets zien doen wat niet de bedoeling is, dan wijzen we diegene hier rustig op.

Je mag ook gewoon even de pony van de stal halen, om die eens even lekker te poetsen en zo. Echt zo FIJN!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 20:46

Ziet er leuk uit Ingrid!
Je had bij ons ook zo veel fotos moeten maken!
Dundee is trouwens wel heel erg mooi! Vooral op e 2e.
Knap van je dat je zonder zadel op hem durfde! Echt toppie!

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 08:27

hej mutske

ook jou heb ik toen in levende lijve zien rijden en je houding is niet continue zo hoor Tong uitsteken maar als je je schouders iets optrekt en voor je uitkijkt ipv naar het paard zit je al meteen een stuk beter Lachen en idd misschien toch de beugels een gaatje langer maken. dan zit je misschien wel even raar maar denk dat het uiteindelijk wel iets fijner rijdt.

verder vind ik dundee ook een heel mooi paardje in het echt nog mooier als op de foto's die ik gezien heb. glanst goed en een mooie bespiering Lachen
jullie zijn leuk om samen te zien hoor Lachen

maar shalan is net zo goed een heel mooi paardje wat mooi glanst en goed bespierd is zelf geef ik meer om het koppie van shalan en de kleur van dundee Lachen

en op de manege gaat het er wel makkelijk aan toe jah Lachen heb er zelf ook jaren gereden en mis het afentoe best wel hoor en dan rijdt ik gewoon weer eens een keer langs net als afgelopen maandag Lachen

ik ben zo weer offline moet nml werken dus het zijn gave foto's en leuke paardjes

groetjes fabske

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 09:16

mooie paardjes!!! die dundee heeft echt een schattig koppie!!! Lovers

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 13:17

Hey,

ook maar even een berichtje van mij! Ik vond het echt super gezellig. We doen het snel nog eens over, maar dan bij mij Haha!

Ik hoop dat jullie blij zijn met de foto's. Ik vond er een aantal erg leuk geworden!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 20:58

Hey leuke foto's he!

Dunday was die dag echt wel supe rmooi! Mooie kleur en ook de bespiering van Dunday vind ik wel iets mooier dan die van Lan. Voor het hoofdje kies ik toch meer voor die van Lan.

En heel fijn dat dunday nu beter liep en dat je weet wat je moet doen!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 21:24

leuke fotos!!!
en, wauw mooi beestje!

If happy ever afters did exist
I would still be holding you like this

Cute

Berichten: 2659
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 21:55

Leuke foto's.
Ik vond dat ook heel jammer die hand op de foto, maar daar zijn bewerkingsprogramma's voor, in ben even zo vrij geweest......
Afbeelding

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-03 22:00

HEY COOL MAN!!! Ik wist dat die programma's er waren, en ik weet ook hoe ik dat moet doen en had er ook over gedacht dat bij deze foto te doen, maar ik dacht dat dat me toch niet zou lukken... Echt VETJES!! THANX

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Cute

Berichten: 2659
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 22:01

Graag gedaan, ik zie nu alleen dat ik de schaduw van je hand vergeten ben weg te halen.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-03 22:05

Waar zou die schaduw moeten zitten dan? ik zie alleen een uitsteeksel bij de schaduw van de container... maar dat is van de deur van die container...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Cute

Berichten: 2659
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 22:07

Oh dan valt het iig niet op als jij het niet ziet. Maar de schaduw zit net onder het halster.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 22:08

De schaduw zit boven zijn neusvleugel.
Hoe groot is Dundee eigenlijk?

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-03 22:12

ik weet niet precies... Ik ben zelf ongeveer 1.64 m, dus ik gok dat dundee ongeveer 1.49 zal zijn. Maar het is maar een gok, ik denk dat ik zaterdag eens ga kijken of ik wat info over haar los kan peuteren bij de manege eigenarese...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 07:18

ziet er mooi uit zo zonder die hand Lachen groetjes fabienne

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 08:01

Mooie pony is Dundee
En ja je houding,je moet toch wat te doen hebben hé !

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 15:48

Is Dundee maar zo klein?!
Hij lijkt op de fotos veel groter (paard)
Ga maar snel vragen dan, ben ik wel benieuwd naar.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-03 22:51

Is goed! Maar ik Shalan was volgens mij 1.47 m, en zoveel groter is Dundee nou ook weer niet... Maar goed ik ga het zaterdag dus navragen...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Mutzje
Berichten: 400
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:09

Hejz hejz,
Eigenlijk is Dundee dan ook een paard Lachen Want officieel is een paard een paard (logica hej Knipoog vanaf 147,3 centimeter Tong uitsteken

Mij lijkt Dundee ook wel wat groter dan 1.47, tenminste dat lijkt zo op de foto's.. maar goed het zijn maar foto's hej dus lijkt Dundee misschien gewoon wat groter?

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 18:46

ik dacht dat dat was vanaf 157,3??? maar ja dat weet ik verder ook niet die van mij worden allebei gewoon bij de pony's gerekend in het stamboek

en die zijn 1.50 en 1.55

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

Mutzje
Berichten: 400
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 08:16

In ieder geval hier in Nederland is het idd vanaf 157 of 156 ofzow was het omdat wij hier nog de categorie E pony hebben, internationaal gezien is het vanaf 147,3 centimeter maar goed who cares Tong uitsteken


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 67 bezoekers